Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiskiertokännykkäsovellukset. Nainen, miksi käytät sellaista?

Vierailija
17.08.2020 |

Ainakin Jodelin perusteella (parikymppisiä naisia) tuollaisen kännykkäsovelluksen käyttäminen tuntuisi olevan ihan normaalia, eikä sitä edes kyseenalaisteta.

Tuntuu aika oudolta, että nykyään ihmiset ovat valmiita luovuttamaan noin intiimiä tietoa itsestään kuin kuukautisten ajankohta kansainvälisten yritysten haltuun

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en mylskään ymmärrä, mitä iloa joku ulkomainen yritys saisi siitä tirdosta, että mulla on joitain välivuotoja ja että edellinen kierto oli 23 päivää "pitkä". Minulle taasen tästä on hyvää infoa siihen, miten kierto käyttäytyy ja miten se on vuosien kuluessa muuttunut.

Voiko lammasmaisempaa ajattelutapaa olla? Lähtökohtana pitäisi olla että kaikkia noita tietoja voidaan käyttää sinua vastaan

Odotan innolla tietoa siitä, miten kuukautiskierron pituutta voidaan käyttää minua vastaan. Haluatko antaa esimerkin?

Vierailija
22/26 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta tiedän, milloin menkat alkaa.

Mulle on turha yrittää datan perusteella kaupata mitään. Uuden kuukupin ostan viiden vuoden välein, ja velana en tarvitse ovulaatiotestejä tai raskaustestejä, sterin tehneenä en myöskään ehkäisyvälineitä. :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin sellaista varmasti, jos ei menkat tulisi pillerien käytön mukaan. Samapa tuo vaikka jotain täsmämainontaa tulisikin, kun sitä tulee muutenkin.

Vierailija
24/26 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt monta vuotta eikä ole tullut mitään mainoksia. Käyttämäni sovellus kerää tietoa tutkimuskäyttöön. Minulle ihan fine.

Vierailija
25/26 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53-vuotias nainen ja olen käyttänyt iPeriod-sovellusta kännykässäni ainakin 10 vuotta. Minulla ei ole PMS-oireita eikä kipuja ja olen hajamielinen. Toisin sanoen sovellus muistuttaa menkoista eikä minun tarvitse miettiä asiaa ja osaan varata kuukupin tai muita tarvikkeita käsille/laukkuun.

Ja kyllä, minulla on yhä menkat enkä käytä hormoneja. Saisivat kyllä loppua.

Jos jotain globaalia yhtiötä kiinnostaa kuukautiskiertoni niin voin vapaasti jakaa tiedon maailmalle.

Vierailija
26/26 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53-vuotias nainen ja olen käyttänyt iPeriod-sovellusta kännykässäni ainakin 10 vuotta. Minulla ei ole PMS-oireita eikä kipuja ja olen hajamielinen. Toisin sanoen sovellus muistuttaa menkoista eikä minun tarvitse miettiä asiaa ja osaan varata kuukupin tai muita tarvikkeita käsille/laukkuun.

Ja kyllä, minulla on yhä menkat enkä käytä hormoneja. Saisivat kyllä loppua.

Jos jotain globaalia yhtiötä kiinnostaa kuukautiskiertoni niin voin vapaasti jakaa tiedon maailmalle.

Jatkan vielä - mainonta on myös minun osaltani turhaa, koska olen vela. En kyllä muista saaneeni edes mitään mainoksia.

Sovellus myös muistuttaa tarkistamaan rinnat 3 päivän kuluttua menkoista ym.

Ja kun menen gynelle ja hän kysyy, et milloin menkat olivat ja kuinka pitkät, niin on todella helppoa katsoa valmiiksi ajat ja kestot tai viimeinen kierron päivä.