Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta sinä "entinen työntekijä".

Normaalikäyttöni on ollut varovaista, sellaista että otan sormuksen pois kun alan pestä lattioita, leipoa tai vaikka kantaa halkokoria. Tavallista pyykin viikkaamista, lastenhoitoa olen ajatellut kestävän. Ei siis todellakaan mitään talikon käsittelyä ja punttistreenejä!

Jouduin tilaamaan sormuksen erikseen, koska kokoa ei löytynyt. Tämä etumaksu/ varausmaksu tärähti kassaan ja ilmoitettiin minulle vasta kun tilaus- ja hyvitys- yms. kuviot oli saatu kirjoitettua ylös myyjän koneelle.  Olin ihan äimistynyt... Maksoin siis 10% hinnasta.  Hinta kyllä hyvitetään sitten kun lunastan sormuksen.

Mutta entä jos en lunastakaan?  Entä jos vaihdan mallia?

Missään ei kyllä ole näitä ehtoja luettavissa enkä kuullut niitä kaupanteon kuluessa.

Siis summahan ei ole SUURI monen mielestä, mutta minulle se 500e ei ole ilmaa nyt. Koitin vain löytää tilalle jonkin vihkisormuksen korvikkeen. Kai vähän häkellyin ynseästä vastanotostakin ja taakseni kertyvästä jonosta.

Ainakin olen kyllästynyt koko liikeketjuun. Melkein kaikki ostamani riipukset ,korvikset, ranneketjut ja nilkkaketjut ovat rikkoontuneet (ei vain minun käytössäni, myös ne joita olen antanut lahjaksi). Olen korjauttanut niitä, mutta nyt liike saa saa jäädä mun puolestani unholaan.

Jos joku tietää liikeketjun, jossa alle 500e:lla saa kelvollisia käyttökoruja, niin linkkiä ja vinkkiä tänne. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi