Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistan 90-luvulla, kun Helsingin Stockmannille meno oli kiva seikkailu

Vierailija
17.08.2020 |

Nyt se on kliininen, sieluton ja ankea. Olen käynyt viimeksi varmaan 3 vuotta sitten.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, vaeltelin Stockalla varmaan joka viikko. Suurin osa vaatteista tuli ostetuksi sieltä.

Käyn kyllä yhä silloin tällöin ja kyllä siellä vieläkin on kiva katsella vaatteita yms.

Toivottavasti Stocka säilyy!

Vierailija
2/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä jännitystä 90-luvulla kun Hullujen päivien päivän tarjoukset luettiin keltaiselta sivulta aamun sanomalehdestä, muualta niitä ei nähnyt eikä edes etukäteen. Sitten yhtäkkiä jossain vaiheessa siirryttiin kokonaiseen katalogiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin vanha, että muistan hissitytötkin! Pitkään mietin, että onko kyseessä valemuisto. Olen syntynyt -71 ja googlaamalla joskus selvitin, että voin todella muistaa heidät oikeasti. Tapiolan Stockkallekin kun mentiin niin laitettiin siistimmät vaatteet päälle.

Vierailija
4/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
5/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol

Äläs Jonne yhtään yritä. 90-luku oli hienoa aikaa.

Vierailija
6/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama muisto myös minulla, asun siis Keski-Suomessa. Mutta silloin ysärillä Stockalla käynti kruunasi Helsingin reissut. Nykyään ei kiinosta pätkääkään käydä katsomassa koppavia myyjiä ja venäläisiä asiakkaita.

Vierailija
7/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi kävi katsomassa aina uusia kännykkämalleja Stockkan elektroniikkaosastolla 90-luvulla.

Vierailija
8/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jengi kävi katsomassa aina uusia kännykkämalleja Stockkan elektroniikkaosastolla 90-luvulla.

Sieltä minäkin olen omani ostanut vielä 2000-luvulla. Onko kännykkäosasto nyt kadonnut?

Muistan myös, kun ostin lapselleni cd-levyjä noin vuonna 2010. Nyt ei levyosastoakaan enää ole.

Vierailija
9/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten, kun kaikki menee konkkaan kun ihmiset ostaa kaiken netistä, niin vastaava hieno paikka avataan.

Vierailija
10/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan 50-luvulla, kun Helsingin Stockmannille meno oli kiva seikkailu. Kalat altaassa. Itse asiassa jouluikkunan katselu lumisateessa oli yhtä kivaa.

Vierailija
11/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä minäkin olen omani ostanut vielä 2000-luvulla. Onko kännykkäosasto nyt kadonnut?

Muistan myös, kun ostin lapselleni cd-levyjä noin vuonna 2010. Nyt ei levyosastoakaan enää ole.

Hyi, katsoin netistä ja Helsingin Stockmannilla on Power! Mikä antikliimaksi! Powereita on jokaisessa käpykylässä! Yäk, miten vulgääriä!

Vierailija
12/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan 50-luvulla, kun Helsingin Stockmannille meno oli kiva seikkailu. Kalat altaassa. Itse asiassa jouluikkunan katselu lumisateessa oli yhtä kivaa.

Hei, niitä kaloja oli altaassa pylvään ympärillä vielä tai myös 90-luvulla ja olisiko ollut jopa 2000-luvulla! Ehkä neljännen kerroksen portaiden edessä.

Vierailija
13/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt siellä 70-luvulta lähtien.

Vierailija
14/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin stokkalla ensimmäistä kertaa vuonna 1990 ja tylsää oli. Vuonna 1994 kävin KaDeWe:ssä ja silloin tajusin mikä on kopio ja mikä ei.

Vierailija
15/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, niitä kaloja oli altaassa pylvään ympärillä vielä tai myös 90-luvulla ja olisiko ollut jopa 2000-luvulla! Ehkä neljännen kerroksen portaiden edessä.

Oli vielä 90-luvulla ainakin! Muistan miten jännä niitä oli katsella <3  Ja jouluikkunaa tultiin katsomaan kauempaakin aina yhtä onnellisina ja ihmetellen :)

Vierailija
16/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin vanha, että muistan hissitytötkin! Pitkään mietin, että onko kyseessä valemuisto. Olen syntynyt -71 ja googlaamalla joskus selvitin, että voin todella muistaa heidät oikeasti. Tapiolan Stockkallekin kun mentiin niin laitettiin siistimmät vaatteet päälle.

Aikaa ei ole.

Olen minäkin nähnyt asioita, joita ei ole ollut mahdollista nähdä.

Zinc

Sitten aina joku tulee selittämään, että se on De Ja Vu.

Vierailija
17/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Be careful what you wish for, it might come true ..

;)

Zinc

Vierailija
18/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. aikoinaan väitin kivenkovaan, että yksi henkilö on jo kuollut, koska luin lehdestä niin kaverini kanssa kinattiin. Sitten se vasta kualla kupsahtikin parin vuoden päästä.

Olimme siis kumpikin oikeassa ;)

Zinc

Vierailija
19/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, katsoin netistä ja Helsingin Stockmannilla on Power! Mikä antikliimaksi! Powereita on jokaisessa käpykylässä! Yäk, miten vulgääriä!

Siis Veikon Koneita

Zinc

Vierailija
20/40 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006 joku sanoi käyneensä powerissa. Ihmettelin, että missä ..

Zincc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi