Kumpi tärkeämpää, hyväkuntoisuus ja luontainen komeus/kauneus?
Kumman valitset?
Mies A on 186cm, harteikas, tumma ja omaa maskuliiniset kasvot. Mahaa on kuitenkin päässyt kertymään, eikä liikunta oikein innosta. BMI on ylipainon ja normaalipainon rajoilla.
Mies B on 172cm, kapeaharteinen, vaalea ja omaa kapoiset kasvot. Kroppa on kuitenkin timmi ja mies pitää huolta itsestään, vatsalihaksetkin erottuvat. BMI:n perusteella mies on normaalipainoinen mutta hoikka.
Nainen A on 162cm. kauniskasvoinen, blondi, tiimalasikroppainen ja feminiininen mutta on hankkinut ylipainoa. Vatsaa on ja paikat hieman roikkuvat, ja syöminen innostaa enemmän kuin liikkuminen.
Nainen B on 174cm, vähän kulmikkaan näköinen ja tumma. Rinnat ovat pienet. Kroppa on kuitenkin erittäin timmi, peppukin on sporttisen pyöreä. Nainen pitää huolta itsestään, liikkuu ja syö terveellisesti.
ps. älkää ottako vakavasti, kysely perustuu komeus- ja kauneusihanteisiin. Itse tykästyn eniten pitkiin, tummiin ja vähän kulmikkaat piirteet omaaviin naisiin.
Kommentit (20)
Omien kokemuksieni pohjalta naisen toivomus on mies A tai mies A sporttisena.
Yksikään nainen ei preferoi hyväkuntoisuutta genetiikan ohi, vaan toivelistalla on aina genetiikka tai genetiikka plus sporttisuus.
Miehet arvostavat hyväkuntoisuutta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Omien kokemuksieni pohjalta naisen toivomus on mies A tai mies A sporttisena.
Yksikään nainen ei preferoi hyväkuntoisuutta genetiikan ohi, vaan toivelistalla on aina genetiikka tai genetiikka plus sporttisuus.
Miehet arvostavat hyväkuntoisuutta enemmän.
Tämä on aivan totta.
Pääsääntöisesti.
Nainen A haluaa miehen A.
Nainen B haluaa miehen A, ellei saa miestä A+B.
Naiselle A+B kelpaa vain mies A+B.
Mies A haluaa naisen A.
Mies B haluaa naisen B.
Miehelle A+B kelpaa vain nainen A+B.
Mies B on se jota ei halua oikeastaan kukaan.
Ei kumpikaan, pitää olla kuin mies A mutta lisäksi sporttinen & hyvä kroppa. Pituutta ei ihan noin paljoa tarvi olla mutta ei se haitaksikaan ole.
Olen itse nainen A kasvot ja nainen B vartalo.
Ottaisin miehen B, vaikka hän olisi kanssani samanpituinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen A kasvot ja nainen B vartalo.
Ottaisin miehen B, vaikka hän olisi kanssani samanpituinen.
Ihan varmasti.
Ylipainoa ei saa olla eli miehellä pitää olla terveelliset elämäntavat ja monipuolisen kestävyysliikunnan pitää kuulua ns. arkeen olematta kuitenkaan mikään "kuivan kesän orava". Punttisalin sen sijaan voi skipata vaikka kokonaan.
N43
Noista kahdesta mieluummin mies B koska osuu enemmän omaan makuun. Itse en tykkää isi- enkä kaljamahoista tai ylipainosta miehellä ja lisäksi yli 180cm mies on makuuni aivan liian pitkä.
Lisäksi haluan että mies jakaa saman sporttisen elämäntavan kuin minäkin.
Mies A, joka oli siis normaali-ja ylipainon rajlla saisi hyvin pienellä työllä laihdutettua.
Jos liikunta ei ole kiinnostanut tähän mennessä, varmasti keksittäisiin laji, jota voitaisiin harrastaa yhdessä.
Liikapaino on kuitenkin epäterveellistä pitkällä tähtäimellä. Jokainen varmaan ymmärtää tämän. Jollei mies A ole sitten tyhmä kuin saapas - tyhmyys ihmisessä ei viehätä.
No aivan herttaisen yhdentekevää. Eri asia sitten, jos on megaläski tai muuten karmean näköinen. Molemmat kuulostivat ihan tavallisilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti.
Nainen A haluaa miehen A.
Nainen B haluaa miehen A, ellei saa miestä A+B.
Naiselle A+B kelpaa vain mies A+B.Mies A haluaa naisen A.
Mies B haluaa naisen B.
Miehelle A+B kelpaa vain nainen A+B.Mies B on se jota ei halua oikeastaan kukaan.
Kiva kuulla että ihannemieheni haluaa myös minua.
Mies B olisi mun unelmamies ulkoisesti. A:n kaltainen ei ole silmissäni komea, tykkään vaaleasta ja pienestä miehestä.
Itse olen pieni, sporttinen, nätti ja tumma nainen.
B ei ole hyvä esimerkki huonoista geeneistä naisella. Pituuskasvu kertoo myös terveydestä ja naisen pituus jakaa miesten mielipiteitä.
Sopivampi olisi vaikka: 162 cm, persjalkainen kroppa ilman erottuvaa vyötäröä
Mies B on liki ihannemieheni. Sen sijaan A on aikalailla yöks ilman ylipainoakin.
Olen 18vuotias nainen
Mies A mielyttää eniten. Oma mieheni on 178cm (yhtä pitkä kuin minä), vaalean ruskeat kiharat hiukset, siniset silmät, symmetriset kasvonpiirteet, tukeva vartalo siis runsaasti molempia lihasta ja rasvaa. Ja tykkään.
Tumma mies, mutta timmi vaalee menee tumman ylipainoisen ohi.