Oletteko peruneet nyt itse matkojanne, vaikka olette hävinneet osan rahoista?
Vai oletteko saaneet siirrettyä? Tässä mietin, mitä kannattaisi tehdä tulevan Kreikan reissun suhteen.
Kommentit (18)
Maaliskuun reissu siirrettiin syyskuulle ja emme aio mennä. Voi olla, että ei saada rahoja takaisin . Onneksi oli melko halpa reissu , alle 400
euroa per nenä.
Kannattaa ehkä odottaa ainakin huomiseen, jos tulee päätöksiä uusista rajoituksista.
Miksi pitäisi reissu perua? Perjantaina lähdetään lomareissulle pitkästä aikaa.
Koska reissu on ? Jos Kreikkaan tulee matkustuskielto olette oikeutettu saamaan kaikki rahanne takaisin, jos taasen perutte itse, menetätte osan. Itse odottelisin ja katsoisin miten tilanne kehittyy.
Miksi peruisin? Keskiviikkina lähtö.
Oltaisiin peruttu itse, mutta odoteltiin ja matkatoimisto perui. Saatiin jo rahatkin takaisin. Meillä oli tosin vielä peruutusaikaa jäljellä.
En annan matkatoimiston perua, niin siinä käy
Vierailija kirjoitti:
Koska reissu on ? Jos Kreikkaan tulee matkustuskielto olette oikeutettu saamaan kaikki rahanne takaisin, jos taasen perutte itse, menetätte osan. Itse odottelisin ja katsoisin miten tilanne kehittyy.
Syys-lokakuun vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
En annan matkatoimiston perua, niin siinä käy
Mistä tiedät? Milloin ja minne lähtö?
En ole niin idiootti että olisin varannut matkan. Normaalisti me matkustellaan 3-4 kertaa vuodessa, mutta koronan vuoksi kotimaa riittää seuraavana vuosina vallan mainiosti.
Pidän vähän idiootteina ihmisiä jotka nyt matkustelevat lomille ulkomaille. Ymmärrän työmatkat ja sen että haluaa nähdä sukulaisiaa jotka asuvat eri maassa mutta se että mennään vain lomalle johonkin antaa ihmisestä yksinkertaisen kuvan.
Keväällä menetin kolmanneksen reissurahoista peruuntumisen vuoksi - enpä tuolta hotelliketjulta enää ota huoneita niin vapaalla kuin duunireissuilla.
Nyt jouduin perumaan syyskuun alun reissun Alpeille. Tappioksi vain muutaman prosentin verran jonka annoin mielihyvin koska ko majatalo on loistava ja mukavat omistajat, todnäk saan kuitenkin jonkun schnitzeliannoksen oluineen "ilmaiseksi" ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
En ole niin idiootti että olisin varannut matkan. Normaalisti me matkustellaan 3-4 kertaa vuodessa, mutta koronan vuoksi kotimaa riittää seuraavana vuosina vallan mainiosti.
Pidän vähän idiootteina ihmisiä jotka nyt matkustelevat lomille ulkomaille. Ymmärrän työmatkat ja sen että haluaa nähdä sukulaisiaa jotka asuvat eri maassa mutta se että mennään vain lomalle johonkin antaa ihmisestä yksinkertaisen kuvan.
Katsos kun on voinut käydä niin, että matka on varattu jo silloin, kun korona oli vielä kaukaisen Kiinan ongelma, "eikä se Eurooppaan voi tulla" . Niin nyt täytyy sitten perua tai siirtää kun tilanne on aika rajusti muuttunut. Näin siis ap:n kohdalla tilanne.
En ole, mutta olisin perunut jos olisi matka varattuna. Siirtää en uskaltaisi kun ei tiedä yhtään koska uskaltaa minnekään edes matkustaa joten perumista pitäisin parempana vaihtoehtona.