Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahankäyttö

Vierailija
24.08.2013 |

Miehen mielestä kymppi lohesta on ihan hirveän suuri summa laittaa ruokaan ja ihan tuhlausta. Sen sijaan kymppi omiin kaljoihin on edullista ja ihan kevyesti voi kanssa laittaa omaan lounaaseen vaikka 20 e. Yritin asiasta puhua miehen kanssa niin sen mielestä se on ihan loogista, koska nämä toiset asiat on "vaan" kaikille ja toiset on "mun omaa kivaa". Eli miehen mielestä on vaan reilua, että koska hän tienaa suurimman osan rahoista, niin hän voi laittaa satoja euroja "omaan kivaan" per kuu ja me muut saadaan tulla toimeen miten tullaan. Olen kotona vastasyntyneen ja parivuotiaan kanssa ja ihan yhteisestä sopimuksesta. Mielipiteitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kotiin hoitamaan lapsia jos ei tasa-arvoa löydy. Tuo on sairasta.

Vierailija
2/7 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa silmiin kuitti jonka mukaan mies on käynyt pitsalla ja kaljalla tässä pari päivää sitten, jolloin mulle juuri sanoi ettei ole yhtään rahaa ennen palkkapäivää ja että mun pitäis nostaa omalta säästötililtäni rahaa et saadaan ostettua koko perheen ruokaostoksia. Just just.. Satasen kans laitto alkoon samantien kun palkka tuli, mut ei oo vara maksaa lapselle viikkorahaa kuulemma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 17:42"]

Sattuipa silmiin kuitti jonka mukaan mies on käynyt pitsalla ja kaljalla tässä pari päivää sitten, jolloin mulle juuri sanoi ettei ole yhtään rahaa ennen palkkapäivää ja että mun pitäis nostaa omalta säästötililtäni rahaa et saadaan ostettua koko perheen ruokaostoksia. Just just.. Satasen kans laitto alkoon samantien kun palkka tuli, mut ei oo vara maksaa lapselle viikkorahaa kuulemma.

[/quote]

Viikkorahaa parivuotiaalle?

Vierailija
4/7 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenmaailman luusereita te katsotte

Vierailija
5/7 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 17:42"]

[/quote]

Viikkorahaa parivuotiaalle?

[/quote]

Ei tainnut olla ap asialla, arvelen. 

Vierailija
6/7 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ota lapset kainaloon ja juokse karkuun, kovaa. Ei se sinun miehesi tuosta muutu miksikään, tai jos muuttuu, hullummaksi vain käy. Oma eksäni oli samanlainen. Lopulta intti, että tosiasiassa olen varsinainen loinen ja oikeasti hän elätti minut ja lapset. Sillä ei kuulemma ollut mitään merkitystä, että myös minä kävin töissä. 

Mihinkään en olisi saanut käyttää rahaa. Jos ostin lapsille tai itselleni vaatteita tai ruokaa perheelle, olin hirveä tuhlari. Meille olisi pitänyt kelvata lumput ikiaikaiset päälle, kun ei rahaa ollut tuhlattavaksi.

Ukolla oli kuitenkin varaa ajella taksilla ravintolassa, ostella kalliita viinoja ja matkustella sinne tänne vaatteista puhumattakaan. Paras vain kelpasi sille äijälle. 

Vierailija
7/7 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUN FOREST RUN!