Millainen asuinalue Kirkkonummen keskusta on?
Onko paikalla ketään sieltä päin?
Eniten kyselisin millaista porukkaa siellä asuu?
Onko rauhatonta/ miten turvallista?
Kommentit (63)
Jos on varaa rivariin tai omakotitaloon ( edes vuokralle) ja omistaa auton ja pitää luonnosta - niin mahtava paikka. Paljon upeaa luontoa, järviä, merialueita, liikuntamahdollisuuksia etc. Nekkukuutiossa yksiössä vähän ankeampaa. Hyvät liikenneyhteydet Hkiin ja Espooseen, mistä löytyvät palvelut. Toisaalta laadukasta varhaiskasvatusta ( myös på svenska), laadukas lukio ja laaja ammattioppilaitos. Musiikkia ja taidepainotteisuutta, erinomaiset liikuntamahdollisuudet, kirjasto voitti arkkitehtuuri-Finlandian. UUdet koulukampukset ja terkkari - onneton sisäinen liikenne.
Muutama erinomainen rafla: Intialainen, BitsroMat, Kiina, Sushi. Paikallisissa saa pään täyteen ja tosiaan Stadi lähellä. Helsingin yksiön hinnalla saa rivari-kolmion rrauhalliselta sijainnilta. Ihan makuasioita. Ei paljon mmuuttajia - Kreivi ja Riikkakin asuvat Kylillä.
Vierailija kirjoitti:
Kirkkonummi on entistä Neuvostoliittoa. Siihen tiivistyy aika paljon.
Sun korvien väli on yhtä Neuvostoliittoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä kuule murjaisit sellaisen vitsin, että ihan polvistun nerokkuutesi edessä!
Vierailija kirjoitti:
Ankea mesta. Kamalasti huumehörhöjä ja näitä puukoilla riitojansa ratkovia, nykyisin kai aseitakin, ja niiden kanssa siellä heiluvat. Aseman seudulla ja siinä cittarin vieressä olevassa Kirkkolaakson puistossa. Eikä se nyt mitenkään esteettisesti silmää hivele. Liikennejärjestelytkin ovat ihan naurettavat.
Me asutaan Evitkogissa ja ollaan kuitenkin viihdytty.
En oo koskaan huumehörhöö nähny. Ja kuiteski aikas kaua Kirkkonummel asunu...
Kantsis ettiä parempaa seuraa..
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Ankea. Rakennukset 70 luvulta. Ro ma ne ja aika paljon. Paljon myös virolaisia, venäläisiä, mutta nuo ihan ensimmäisenä mainitut aiheuttaa ongelmia. Ryöstelevät ihmisiä. Myös paljon muita muualta maailmasta muuttaneita. Kaikki korostuu kun niin pieni paikka kyseessä. Koulut ja päiväkodit homeessa, varmaan monet muutkin rakennukset.
Olen asunut n. 10 v. Gangsterbyyssä.
Kumma kun ensimmäistäkään ryöstöä koskaan nähnyt...
Olen kerran käynyt Kirkkonummen keskustassa. Ikävän näköinen betoni viidakko keskustan alue. Muualla toki voi olla vaikka kuinka kaunista.
"Eniten kyselisin millaista porukkaa siellä asuu?"
omahyväisiä, itseään täynnä olevia mylgeroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä kuule murjaisit sellaisen vitsin, että ihan polvistun nerokkuutesi edessä!
Ei tavitse. En kaipaa palvontaa. Mutta kiitos tarjouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Spermis budjaa siellä?
Vierailija kirjoitti:
Voit muuttaa pois ihan milloin haluat. Olis yks mulgero vähemmän...
Tätäkään keskustelua enää kukaan seuraa
wiikintielle ei kannata mennä mennyt huonoon suutaan ja jengiytymistä ja tappeluita olen nähnyt. Kannattaa välttää
Wiikintie 1 asuu pervo mies jolla on p0rno kokoelma sängyn alla ja häntä on kuumteltu siitä ja myös wiikintie 1 rappuun kaksi ipanaa on kussut minun oven eteeen joten ilmiantaakaa itsenne. Yksi henkilöistä oli Noa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kirkkonummi#Historiallinen_aika
Vierailija kirjoitti:
Wiikintie 1 asuu pervo mies jolla on p0rno kokoelma sängyn alla ja häntä on kuumteltu siitä ja myös wiikintie 1 rappuun kaksi ipanaa on kussut minun oven eteeen joten ilmiantaakaa itsenne. Yksi henkilöistä oli Noa
Missä rapussa asut? Toivottavasti et samassa kuin minä.
Wiikintien kerhotalossa on asunut kodittomia
wiikintie 1b rapussa haisee aina ihan paska
Olen asunut n. 10 v. Gangsterbyyssä.