Miksi sekä Kokoomuksen että SDP:n puoluejohto toimii jäseniään vastaan?
" peräti 73 prosenttia sosiaalidemokraateista luopuisi pakollisesta ruotsin kielen opettamisesta"
"Jutta Urpilainen: Pakkoruotsi pysyy"
http://uutiset.perussuomalaiset.fi/?p=7002
"Kokoomuksen puoluekokous poistaisi pakkoruotsin - Katainen ei"
Kommentit (5)
Noh, Kokoomuksen jäsenkirja takataskussa olen iloinen, ettei pakkoruotsista luovuta. Muuten meidän velkaisessa kunnassamme ei olisi ollenkaan mahdollisuutta ruotsin kielen opiskeluun.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 00:54"]
Noh, Kokoomuksen jäsenkirja takataskussa olen iloinen, ettei pakkoruotsista luovuta. Muuten meidän velkaisessa kunnassamme ei olisi ollenkaan mahdollisuutta ruotsin kielen opiskeluun.
[/quote]
Miksi ei olisi? Perustele!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 00:54"]
[/quote]
No, haluasitko, että jokin sinulle tärkeä asia käsiteltäisiin puolueessa niin, että vaikka enemmistö puolueesta olisi samaa mieltä kuin sinä, Katainen päättäisi ja sopisi asian vastoin puolueen enemmistön tahtoa vieraan puolueen haluamalla tavalla? Näinhän tässä pakkoruotsiasiassa on juuri toimittu.
Hallituksen politiikka on niin perseestä, ettei se kelpaa edes hallituspuolueiden jäsenistölle.
Koska puolujohto saa varmaan kivasti ruotsinkielisiltä säätiöiltä rahaa ja virkoja ja lahjuksia. Ainakin Stubb sai omaan kampanjaansa 70 000 euroa päivässä tältä taholta. Raha se on mikä ratkaisee, ei järki eikä demokratia.