Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelu päättyi sitten samantien.Mies ilmoitti toisella tapaamiskerralla

Vierailija
23.08.2013 |

ettei voi saada lapsia.Se siitä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapailu päättyi. Ei seurustelu. 

Vierailija
2/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aijaa.. no hieno homma

Vierailija
4/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Meidän seurustelu ei pääty ainakaan sellaiseen. Mies ei voi saada lapsia ja minä en voi saada lapsia. So?

Vierailija
5/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Vähän hemmetin harvinaista ja hyvä että kertoi, ei mennyt aikaa hukkaan eikä ehdi ihastuakaan niin että jäisi roikkumaan tai sattuisi hirveästi.

Vierailija
6/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, saako olla utelias, mutta kertoiko syytä? Ja mikä se on?

Vierailija
7/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kuitenkin että kertoi ennen kuin suhteenne eteni pidemmälle, eikö? 

Vierailija
8/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te voisitte silti hankkia lapsia luovutetuilla siittiöillä? 

Vierailija
9/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa fiksu mies kun kertoi. Toki lapsia voi saada monella tavalla, kaikki ne ei varmaan oo poissuljettuja.

Vierailija
10/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että kertoi noin aikaisin. Kertoiko syytä? Itse seurustelin miehen kanssa 3 vuotta ja kun vauvakuume iski 29 vuotiaana, mies kertoikin salaisuutensa, ettei voi koskaan saada lapsia. Kromosomivika, ei ole koskaan ollut yhtään siittiötä ja sen vuoksi erosivat edellisenkin naisen kanssa. Olin todella järkyttynyt, vihainen ja surullinen. Olin syönyt e-pillereitä turhaan 3 vuotta ja ne ei minulle oikein edes sovi. Lisäksi murskaantui haaveet yhteisestä biolgisesta lapsesta. Mies ei halua lahjasiittiöillä lasta joten erosimme. Minä olisin hyväksynyt lahjasiittiöt mutta mies ei halua kasvattaa muiden lapsia.

Kertoi tavatessamme ettei ole varma haluaako koskaan lapsia ja luultavasti ei halua. Minäkään en ollut varma tuolloin 26 vuotiaana mutta olisi ollut reilua kertoa heti asiasta jotta olisin voinut tehdä päätöksen ja sulatella asiaa, haluanko jatkaa miehen kanssa jonka kanssa en tule lapsia saamaan jos mieli muuttuu vanhempana.

Ap: miehelle on ollut varmasti vaikeaa kertoa totuus muta tosi reilusti teki kun kertoi sen heti. Vaikea se on erota asian takia rakastuneena.

Vierailija
11/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsisin tämän miehen pitämistä. Ainakin rehellinen.

Vierailija
12/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ehdotetaan lahjasiittiöitä. Ei ne hedelmöityshoidot aina onnistu ja tuovat kovia pettymyksiä kun ei onnistukkaan. Moni mies ei niihin halua lähteä ja kasvattaa vieraan lasta omanaan. Miehelle harvemmin tulee sellaista vauvakuumetta että lapsi on "pakko saada" kuten naiselle. Ap treffiseura on ollut ihailtavan rehellinen ja rohkea kertoessaan näin ison asian itsestään heti. On varmaan kyllästynyt salailuun ja eroihin jotka ovat seuranneet tämän salaisuuden kertomisesta.

Moni myös mielummin jatkaa eteenpäin jos vasta on tutustumisvaiheessa ja tietää itse haluavansa lapsia. Ja moni haluaa niitä biologisia lapsia rakastamansa miehen kanssa. Miksi ei siis jatkaisi seuraavaan jos tunteita ei muutamien tapaamisten jälkeen ole ehtinyt tulla ja voi vielä valinnan tehdä. Onhan se aina helpompaa kuin jäädä odottelemaan miehen suhtautumista lahjasiittöihin ja ottaa riskiä hedelmöityshoitojen onnistumisesta.

Vierailija
13/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyvä niin, et kerennyt rakastua. Mulle ei ne lapset olis pääasia, jos rakastaisin todella miestä.

Vierailija
14/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään kovin kummallisia hedelmöityshoitoja tarvita, kun lahjasiittiöitä käytetään, jos naisella ei ole mitään ongelmaa hedelmällisyydessä.

Vierailija
15/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies ei ajatellut samoin. Onneksi ja ihmeeksemme me saatiin niitä lapsiakin.

Vierailija
16/28 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu? Olet aika lapsellinen, kun käytät tuota sanaa tuossa yhteydessä. 

Sinänsä ymmärrän päätöksesi, koska en itsekään nuorena olisi alkanut seurustella kenenkään kanssa, joka ei olisi voinut saada lapsia. Mieheltä suoraselkäistä sanoa. Nyt vanhempana en enää välitä, koska lapset on jo hankittu. Nykyinen mieheni kertoi toisella tapaamiskerralla, että hänelle on tehty vasektomia. Minulle se oli pelkkää plussaa. 

Vierailija
17/28 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti tehty mieheltä. Sinun viestistäsi sen sijaan paistaa läpi todella v#ttumaisen akan asenne.

Vierailija
18/28 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap, kuulostat nyt hieman yksiulotteiselta.  Ensinnäkin mieheltä todella rohkea teko ja on varmaan joutunut pohtimaan asiaa paljon. Itse ajattelen, että miehellä on tunteita sinua kohtaan, kun ajattelee, että voisi tehdä kanssasi lapsen.

Minusta tuossa olisi nyt keskustelun paikka. Jos sinä haluat ehdottomasti lapsia ja jos mies niitä myös haluaa, kysy mitä hän ajattelee luovutetuista siittiöistä. Vasta tämän jälkeen mieti sinä, luovutatko vai et. Ja vaikka jatkaisit, voihan olla, että mies ei sittenkään olisi mieleesi tai sinä miehen mieleen ja teille tulisi ero. Sellaista elämä on.

Vierailija
19/28 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies kun kertoi, mutta hurjaa että tuon takia lopetit tapailun?! Voihan lahjasiittiöitä käyttää yhtä hyvin jos lapsia haluaa. En olis missään nimessä lopettanut tapailua tuollaisen syyn takia, vaikka mulle lastenhankinta on ollut aina selkeästi toiveissa.

Vierailija
20/28 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatunnosto miehelle! Mistäköhän sen puhelinnumeron voisi saada?