Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin nännien näkymisestä paidan läpi tuli yliseksualisoitunutta?

Vierailija
23.08.2013 |

Yritin etsiä mahdollisimman ohuita ja kevyitä rintaliivejä (ilman pitsiä). Lähes mahdotonta! Kaikki liivit ovat nykyään topattuja tai kovalla kupilla. Miksi nänni ei saa näkyä?

Väittävät, että miehet tulkitsevat nännien nöpöttämisen kiihotukseksi. HÖPÖHÖPÖ. Mulla nännit kovana jos kylmä ( tai tilanne jossa nk. Kananlihalle) ja tietysti jos niitä räplää. Ei nännien kovettumisella ole mitään tekemistä miesten kovettumistrn kanssa. Unohtakaa jo sellaiset, niin kehtaa naiset olla ohuissa liiveissä!!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta sitten topattuja liivejä oli vielä vähän ja minäkin kuljin ohuissa. Oliko Se silloinkin jo kiihottumisen merkki ja olen sen vasta myöhemmällä iällä tajunnut?

Vierailija
2/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhansia vuosia on naiset ilman liivejä kulkeneet, joten eiköhän se onnistu nykyäänkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 22:07"]

tuhansia vuosia on naiset ilman liivejä kulkeneet, joten eiköhän se onnistu nykyäänkin...

[/quote]

En halua kulkea ilman liivejä. Haluan kulkea ilman toppauksia ja pitsejä. Vaikeaa, kun valinnanvaraa ei ole.

Vierailija
4/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa, joskin vasta av-palstan myötä (siis noin vuoden verran) tällainen "kauhistus" on tullut tietooni.

Sitä en tiennyt, että topattomia rintsikoita ei enää löydy. Neuroottista.

Vierailija
5/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ohuitakin liivejä löytyy, jos kelpuutat toppimallisia, urheilumallisia tai kaarituettomia. Isorintaisille löytyy tosin huonommin kuin pienemmässä koossa. Itse koen sen häiritsevänä, jos omat nännini nöpöttävät paidan läpi ja suosin siksi kovia kuppeja. Kotona kuljen sitten kokonaan ilman liivejä. 

Vierailija
6/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap, ulkomailla olen nähnyt haluamiasi liivejä, esim Turkin basaareissa. Istanbulistakin esim löytyy.  Eli jos käyt ulkomailla, tsekkaile paikkoja..

Vierailija
7/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään liivikaupoilla (Stockmann). Löytyi 2 vaihtoehtoa ilman toppauksia ja pitsejä koossani (pienirintaiselle ois ollut ehkä enempi). Molemmat vaihtoehdot olivat valkoisia... Googlella jos löytyy, niin linkkiä vaan tänne.

Vierailija
8/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 21:49"]

Yritin etsiä mahdollisimman ohuita ja kevyitä rintaliivejä (ilman pitsiä). Lähes mahdotonta! Kaikki liivit ovat nykyään topattuja tai kovalla kupilla. Miksi nänni ei saa näkyä?

Väittävät, että miehet tulkitsevat nännien nöpöttämisen kiihotukseksi. HÖPÖHÖPÖ. Mulla nännit kovana jos kylmä ( tai tilanne jossa nk. Kananlihalle) ja tietysti jos niitä räplää. Ei nännien kovettumisella ole mitään tekemistä miesten kovettumistrn kanssa. Unohtakaa jo sellaiset, niin kehtaa naiset olla ohuissa liiveissä!!

[/quote]

Nännien näkyminen on aina valinta.

Nännit ovat useimmiten merkki kiihottuneesta tilasta.

-miesnäkökulma

Vierailija
9/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 22:12"]

Olen ihmetellyt samaa, joskin vasta av-palstan myötä (siis noin vuoden verran) tällainen "kauhistus" on tullut tietooni.

[/quote]

Täältä minäkin sen opin. Ja elokuvista, jossa asiaa aina korostetaan.

Vierailija
10/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos miesnäkökulmasta, mutta uskoisin naisena tuntevani kehoni paremmin kuin sinä. Kyse on miesten fantasiasta.

Vierailija
11/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jo pitkään ollut aika pervoa. Jos ei sopivia liivejä löydy kompensoi vaikka kaula-aukolla. Vai onks ne just ne nännit kun pitää näkyä? :)

Vierailija
12/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 22:28"]

kiitos miesnäkökulmasta

[/quote]

Ole hyvä!

Kyllähän se meitä miehiä kiihottaa myöskin aina kun nöpöttäviä nännejä näkyy, ilo niitä on tarkkailla.

Vierailija
13/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 22:31"]

Onhan se jo pitkään ollut aika pervoa. Jos ei sopivia liivejä löydy kompensoi vaikka kaula-aukolla. Vai onks ne just ne nännit kun pitää näkyä? :)

[/quote]

Olisi vaan ihan kiva, kun rinnat ois pienemmät ees joskus. Toppaukset alkaa olla vähän turhia...

Vierailija
14/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaapa Sari Esayahin(vai miten se kirjotetaan) kävelyä silloin 90-luvulla. Nännit näkyi, eikä varmaan ollut edes rintsikoita!

Vierailija
15/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vaan ohuita liivejä. Nöpöttävät nännit ovat kiihottavat.

Vierailija
16/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 22:17"]

[/quote]

-miesnäkökulma

[/quote]

Tässä näkyy kyllä tiivistettynä nykyajan näkemys: näkyvät nännit on kiihottuneilla? Hei kamoon......Nännit on ihan normaali rinnan osa! Minulla on aina nännit nöpöllä, ihan ilman mitään erotiikkaa. Olen imettänyt 3 lasta ja sen vuoksi nännit on koholla AINA. Siis jos näet minut kaupassa ruokahyllyjen välissä nännit nöpöllä, se ei merkitse mitään muuta kuin, että ne ovat vain rinnat. Pelkästään rinnat. 

Ja jos joku mussuttaa, että ne pitäisi piilottaa, niin ne näkyy vaikka minulla olisi topatut rintaliivit, toppi ja päällä paita. Siltä pojottaa nännit.

Vierailija
17/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ne nöpöttävät nännit vielä välttämättä mitään meinaa.

Mut siinä vaiheessa jos nännipihatkin puskee paidan lävitte niin voi jo ruveta mietityttään. 

Vierailija
18/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaarituellisia, ohkasia ja mustia. Merkki tais olla Sloggie??? En muista, enkä nyt jaksa tarkistaa. Ovat hyviä. Myydään sellasissa paketeissa -taitaa olla sovitusliivit erikseen? Itse helppo ostaa niitä vaan oikeaa kokoa. Löytyy myös valkoisena ja puuterina.

Vierailija
19/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 22:36"]

[/quote]

-miesnäkökulma

[/quote]

Tässä näkyy kyllä tiivistettynä nykyajan näkemys: näkyvät nännit on kiihottuneilla? Hei kamoon......Nännit on ihan normaali rinnan osa! Minulla on aina nännit nöpöllä, ihan ilman mitään erotiikkaa. Olen imettänyt 3 lasta ja sen vuoksi nännit on koholla AINA. Siis jos näet minut kaupassa ruokahyllyjen välissä nännit nöpöllä, se ei merkitse mitään muuta kuin, että ne ovat vain rinnat. Pelkästään rinnat. 

Ja jos joku mussuttaa, että ne pitäisi piilottaa, niin ne näkyy vaikka minulla olisi topatut rintaliivit, toppi ja päällä paita. Siltä pojottaa nännit.

[/quote]

Eli on pitkät päällä. :)

Vierailija
20/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 22:36"]

[/quote]

-miesnäkökulma

[/quote]

[/quote]

Eli on pitkät päällä. :)

[/quote]

vielä lisään: jostain ihmeen syystä rintani ovat palautuneet hienosti, ainoastaan nännit ovat aina koholla. Rinnat on b- kuppia ja ei roiku. Pelkästään törkeät nännit on kasvaneet. Ei nännipihat vaan nöpöttävät nännit. 

nimin. Kyllästynyt piilottelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi