Oletteko siirtyneet netti-Hesariin ja jos, mitä tykkäätte?
Mietin paperisin Hesarin tilauksen lopettamista. Lehteä on kiva lukea, mutta maksaa. Kuka on kokeillut nettiversiota? Tottuuko siihen ja vastaako paperilehteä?
Kommentit (5)
Olen lukenut netin näköislehteö pian 2 vuotta. Kyllästyin toistuviin jakeluhäiriöihin. Nettilehti on säästä riippumatta koneella odottamassa klo 6 kun herään. No on senkin kanssa ollut muutaman kerran häikkää. Ihan hyvin olen tottunut sitä lukemaan vaikka olen jo 50v. Jos haluaa lukea uudelleen jutun jostain vanhasta lehdestä, niin arkistosta löytyy. Ennen mies aina oli jo vienyt roskiin. Ja nyt ei tule lehtiroskaa.
Haha, taitaa olla hesarin omat "toimittajat" täällä meuhkaamassa :D
Miksi tilata hesaria?
Samat absoluuttiset totuudet saa lukea ilmaiseksi cia:n nettisivuilta.
Aika epätoivoinen alkaa olla tilanne kun pitää vauva-palstalla kalastella tilaajia?
Minä en enää todellakaan halua mistään lehdistä paperilehtiä. Ihan menneisyyttä minusta.
Hesarista minulla on se oikeus nettisisältöön, ja sitä välillä selaan. Näköislehdestä en ole edes kiinnostunut, se perus nettisisältö riittää minulle oikein hyvin. Luen lehdestä vain tärkeimmät pääuutiset ja katson Fingerporin.
En ole Hesarin toimittaja, vaan ihan mielenkiinnosta kyselin. Töiden puolesta on hyvä olla perillä mitä lehdessä sanotaan ja muutenkin Hesarissa on ajoittain ihan mielenkiintoista luettavaa.
Nyt kun laskut on muutettu e-laskuiksi mietin miten päästä eroon lopusta postista.
Nettilehti ei vastaa paperilehteä. Olen vaihtanut nettihesariin, koska muutin pois pääkaupunkiseudulta. Vähän niin kuin siirtymäajan luen lehteä diginä, sitten varmaan lopetan tilauksen kokonaan. Tabletilta lukeminen on vähän kivempaa. Hesari on panostanut tablettilukijoiden näkymään paremmin, kuin ihan peruskoneelta luettavaan lehteen. Mun on ollut vaikea lukea joitain tekstejä, koska teksti on ajoittain liian pientä eikä sitä saa zoomattua. Lisäksi jutut on aihepiirien sisällä ihan sekaisin. Siis samaan aiheeseen liittyvät jutut, jotka paperilehdessä ovat samassa kasassa, eivät ole mitenkään toistensa vieressä nettilehdessä. Pieniä häiriöitä on viikottain: joku juttu ei tahdo aueta tai on otsikoita, joiden alla ei ole mitään tekstiä.
Opiskeluaikoina luin monesti näköislehteä, jos en ollut kotona lukemassa paperipainostani. Kotiin saavuttuani saattoi paperilehden lukea uudelleen, koska monet uutiset vain jotenkin jäi huomaamatta koneen ruudulta.
Hesari varmaan panostaa tohon nettiversioon tulevaisuudessa entistä enemmän, joten voihan se parantua. Mutta laatu vastaa hintaa hyvin ainakin tällä hetkellä. Nettiversio sopii tällaisenaan hyvin niille, jotka haluaa vain tietää pääuutiset ja toisaalta niille, jotka lukee lehden kansilehdestä toiseen. Munlaisilleni mielenkiinnon mukaan aamukahvin kanssa selaajille jää vähän vähemmän käteen.
Ai niin ja plussa siitä, ettei tartte viedä niin paljon lehtiroskaa.