Mitä olet ostanut tällä viikolla lapsellesi?
tietenkin ruoan ja sähkön lisäksi.
3parit kenkiä, verhot ja "eteismaton tekstillä" omaan huoneeseen, vuorellisen kurahaalarin, pyöräilykypärän. summana n. 150e . Taitaa se arvio sittenkin pitää paikkansa lapsen mukana tulevasta laskusta :D
Kommentit (48)
Kitaran, kitarapussin, jalkatuen, soittokirjan Yht 280 euroa
En mitään. Paitsi tänään ostettiin jäätelö jätskikioskista, siis noin niikuin ekstrana. Mut mulla onkin menossa tiukka budjetti seuraavat pari kuukautta. Itselleni en ostanut sitä jäätelöä....
Tanssitunteja 242 euroa, korislisenssin, kirjoja. Fillarin.
7kpl housuja
pinnejä
2x lenkkarit
takki
3x sukat
3x kirja
Ainakin nämä siis. Lapsia neljä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:06"]
En mitään. Paitsi tänään ostettiin jäätelö jätskikioskista, siis noin niikuin ekstrana. Mut mulla onkin menossa tiukka budjetti seuraavat pari kuukautta. Itselleni en ostanut sitä jäätelöä....
[/quote] Tässä on arkipäivän uhrautumista parhaimmillaan :) ap
Petauspatjan sänkyyn 100e. Lelu 6e.Koulutarvikkeita 15e reppu 25e. Housut 16e. En muista muuta.
Korut ja kellot kolmesta kultasepänliikkeestä, viinat, viinit, shampanjat ja muut tuotteet viidestä Alkosta ja meno-paluulipun Kuuhun.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:14"]
Korut ja kellot kolmesta kultasepänliikkeestä, viinat, viinit, shampanjat ja muut tuotteet viidestä Alkosta ja meno-paluulipun Kuuhun.
[/quote] No tätä paremmaksi ei varmaan kukaan voi laittaa... XD kai kuulennolla tarjoillaan kaviaaria?!?
En mitään. Lapsella on tällä hetkellä kaikki, mitä tarvitsee ja kivoja leluja ja kirjojakiN on tarpeeksi, lapsella ikää 2 v. Talveksi pitää hankkia vaatteita, kunhan tulee vähän syksympi... ja haluaisin ostaa hänelle myös brio-rautatieaseman.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:20"]
En mitään. Lapsella on tällä hetkellä kaikki, mitä tarvitsee ja kivoja leluja ja kirjojakiN on tarpeeksi, lapsella ikää 2 v. Talveksi pitää hankkia vaatteita, kunhan tulee vähän syksympi... ja haluaisin ostaa hänelle myös brio-rautatieaseman.
[/quote] voiko tuollainen hetki oikeasti olla olemassa, että lapsella on kaikki.. ite ajattelen että aina jotain puuttuu.. milloin sukkia milloin mitäkin... vau
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:14"]
[/quote] No tätä paremmaksi ei varmaan kukaan voi laittaa... XD kai kuulennolla tarjoillaan kaviaaria?!?
[/quote]Jees, siellä on discobileet ;)
Kolmet kengät, farkut, takin, repun, pikkareita, puseroita, sukkia, pari kirjaa ja hemmotteluna käytettyjä DS- pelejä lomaa varten.
Jep, kasvupyrähdys... kakara on kahdessa kuukaudessa kasvanut ulos kaikesta, kengännumero on kasvanut kahdella toukokuusta jne. Vielä pitää hankkia lisää vaatteita ja kumpparit. Kalliiksi tulee.
Ja sitten vielä kun kasvaa samaan aikaan henkisesti ulos kaikesta niin muitakin juttuja kuin vaatteita pitää päivittää. Hello Kitty hiuspinnit eivät enää mene vaikka hyväkuntoiset ovatkin. Turhuutta tietysti, mutta sopivissa rajoissa uusin myös näitä juttuja sitä mukaa kun tyttö kasvaa lapsesta teiniksi.
Tallinnasta Robbie Williamsin keikalta tullessa tuliaisia
Tänään jäätelöt ja saivat valita pizzanpäällisiä itse tehtyyn pizzaan.
Mun 3-vuotiaalla on myös kaikki, mitään ei ole ostettu tällä viikolla, eikä viime viikollakaan. Huomena menen kirpparille, saatan ostaa kirjan tai legoja jos löytyy sopiva. Talvirukkasia alan katselmaan tässä kohta puoleen, ehkä myös jotain syyshanskoja.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:20"]
[/quote] voiko tuollainen hetki oikeasti olla olemassa, että lapsella on kaikki.. ite ajattelen että aina jotain puuttuu.. milloin sukkia milloin mitäkin... vau
[/quote]
Tytölle tuubihuivin a'7 euroa, pojalle ei mitään.
Luistimet huutonetistä, postikuluineen 12€.
Meillä on aikalailla tilanne, että lapsella on ensi kesään asti kaikki.... Hiihtomonot on siinä ja siinä, riippuu miten jalka kasvaa.
Lapsi itse on tietysti leluja vailla kokoajan. Luultaavasti ennen joulua saa "oman" barbin, kaikki kun ovat mun vanhoja.
Aikamoisen kasvupyrähdyksen saa tehdä, että vaatevarastosta ei löydy sopivaa.
Polkypyörää olen miettinyt, ostanko nyt syksyn alesta vai pyöräiliskö ensisyksyn aleen asti tuolla nykyisellä... Keväthinnoilla en uutta kaupasta osta, käytettynä voi tietty ostaa milloin vain jos sopiva löytyy lähettyviltä .
2housut, 2 hupparia, 2paitaa, kalsareita, = n.60€