Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää. Mies syyttää kaikesta mahdollisesta minua.

Vierailija
23.08.2013 |

Mikä asia vaan voi olla pielessä, vika on minun. Ja vain yksin minun. Hänellähän ei ole mihinkään mitään osaa eikä arpaa... Joka ikinen päivä tulee pilatuksi. Paha olla... Mistään ei voi keskustella asiallisesti. Jos yritän jotain kommentoida johonkin takaisin, kävelee pois tai asia ei kiinnosta häntä paskan vertaa. Siis se, mitä mulla olisi sanottavaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:39"]

Nyt voidaan vetää sitä vauvat/lapset kuuluu äidillensä soopaa kun ne on kantanut yheksän kuukautta ja synnyttäneet, kuullostaa naurettavalta, tästäkin ajasta juttujen perusteella ei ole huonoja kokemuksia, fiilistellään raskauskuvilla, elellään passattavana, hoidetaan synnytys huumattuna tai keisarilla wtf, sit ollaan himassa pennun kanssa kun se kuulemma tarvii äitiään ja sit kun isä tulee kotiin sen 12 tuntisen päivän jälkeeen niin sen vuoro on hoitaa lastansa kun ei ole koko päivänä laittanu rastiakaan lapsen hoitoon, wtf

[/quote]

Täh? Jos sinulla on tuollaista, ei se tarkoita, että ap:lla on. 

Luitko lainkaan aloitusta? Siinä ap kertoo, että mies valittaa aivan kaikesta eikä suostu kuuntelemaan ap:ta keskustelusta puhumattakaan.

Miten oikein onnistuitkaan kääntämään tämän kaiken ap:n viaksi? 

[/quote]

Kun oon niin taitava, ei vaan yleistin oman kokemukseni jonka jakaa aika tanan moni isi mikä rakastaa lastansa ja tekee kaikkensa heidän eteen vaikkei olekaan työntänyt kipujen kanssa ulos, (en ole käynyt juurihoidossa, enkä ole nainen enkä voi verrata)anyway  rakastan lastani, näen häntä 2/3 osaa kuukaudessa, hoidan käytännössä kaikki kulut (vaatteet,harrastukset...), vaikka yhteishuoltajuus, silti olen paska jätkä kun olen mies wtf

Vierailija
22/22 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti syyllistää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla