Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parturi/kampaamo hinnat

Vierailija
23.08.2013 |

Mistä alkaen ovat saaneet taas hinnoitella naisille enemmän kuin miehille

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä alkaen, kun leikkaukseen on pystynyt sisällyttämään muotoon föönauksen!

Vierailija
2/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun mulla on jo ennestään lyhyet hiukset, leikataan pääasiassa koneella, ei föönätä eikä laiteta aineita, 33€ reilu kuukausi sitten maksoi 25€ - mun mielestä törkeää - omistaja oli kassalla ja hymyillen tämän kertoi, vitun läski!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 17:54"]

Vituttaa kun mulla on jo ennestään lyhyet hiukset, leikataan pääasiassa koneella, ei föönätä eikä laiteta aineita, 33€ reilu kuukausi sitten maksoi 25€ - mun mielestä törkeää - omistaja oli kassalla ja hymyillen tämän kertoi, vitun läski!

[/quote]

No jos on tuttu omistaja, niin yritä neuvotella halvempi hinta. Jos ei onnistu, niin vaihda kampaamoa. Noissa naisten lyhyiden hinnoissa pitää pystyä joustamaan.

Vierailija
4/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, vaikka niillä kampaajilla on kovat hinnat niin menot ovat niin suuret, että huonopalkkainen homma.

Vierailija
5/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 18:02"]

Voi, vaikka niillä kampaajilla on kovat hinnat niin menot ovat niin suuret, että huonopalkkainen homma.

[/quote]

No etpä paljoa tiedä kampaamo alasta! :D Mitkä menot? Kuinka paljon konkreettisesti menee materiaali kustannuksia hiusten leikkuussa? Älkää nyt helvetti antako niiden kusettaa teitä noilla sairailla hinnoilla!

Vierailija
6/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kampaajalta kuinka paljon tyttöjeni hiustenleikkaus maksaa. Molemmilla on puolipitkät hiukset, leikkaus olisi vain latvoja lyhennys muutamalla sentillä. Olin jo ajatellut varata ajat, mutta siinä paikassa hinta olisi ollut 36e/nuppi! Keväällä hinta oli jotakin kakkosella alkavaa ja sekin jo kirpaisi.

Vierailija
7/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun tampiot, ette vissiin tulleet ajatelleeksi, että ne kaikki käytössä/myynnissä olevat tuotteet/välineet ovat maksaneet kampaajalle sievoisen summan rahaa, joten on ihan oikein, että edes hiustenleikkuulla voidaan kattaa nuo menot.

Ja hinnat ovat nousseet koska ALV on törkeän korkea.

Vierailija
8/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 19:08"]

Vitun tampiot, ette vissiin tulleet ajatelleeksi, että ne kaikki käytössä/myynnissä olevat tuotteet/välineet ovat maksaneet kampaajalle sievoisen summan rahaa, joten on ihan oikein, että edes hiustenleikkuulla voidaan kattaa nuo menot.

[/quote]

Hei ei todellakaan pidä paikkaansa! Sä tajuat itsekin, että noi hinnat on ihan silkkaa ryöstöä! Mitä enemmän asiakkaita suostuu maksamaan noita hintoja, niin sitä kovemmin ne hinnat nousee!

Vierailija
9/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 19:53"]

[/quote]

Hei ei todellakaan pidä paikkaansa! Sä tajuat itsekin, että noi hinnat on ihan silkkaa ryöstöä! Mitä enemmän asiakkaita suostuu maksamaan noita hintoja, niin sitä kovemmin ne hinnat nousee!

[/quote]

Ei parturikampaajat mitään pelastusarmeijalaisia ole, täytyyhän heidänkin jotenkin leipä pöytään hankkia. Leikkaa itse liimalettisi, jos ei ole varaa maksaa.

Vierailija
10/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 19:55"]

[/quote]

[/quote]

Ei parturikampaajat mitään pelastusarmeijalaisia ole, täytyyhän heidänkin jotenkin leipä pöytään hankkia. Leikkaa itse liimalettisi, jos ei ole varaa maksaa.

[/quote]

Niin leikkaankin, koska olen kampaaja! Kyllä nämä hintojen nousut on niiden isojen ketjujen syytä. Pistäkää kalliit paikat boikottiin, niin hinnat alkaa kummasti laskea.

Vierailija
11/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 19:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin leikkaankin, koska olen kampaaja! Kyllä nämä hintojen nousut on niiden isojen ketjujen syytä. Pistäkää kalliit paikat boikottiin, niin hinnat alkaa kummasti laskea.

[/quote]

Hintojen nousu on seurausta alvin noususta. Ei tätä työtä kuule ilmasikskaan voi  tehdä.

Vierailija
12/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] Totta, niin ne muutkin yrittäjät maksavat välineensä ja muut, eikä taida edes traktorikuskilla olla tuntihintana mitään 72 e (ei ainakaan silloin ollut kun rakennettiin ja kokonaan laskulle hinta tuli), vaikka traktori ja sen käyttökustannukset ovat varmasti korkeammat kuin jonkun kampaajan välineet, aineet, tuoli yms. ja alvit pitää maksaa kaikkien. Se alvin alennus aikanaan oli ihan omituinen juttu, eihän joku tukan leikkuu ole mikään elämän ja kuoleman asia.

Vierailija
13/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamolla aineiden, kalusteiden ja laitteiden lisäksi menoja tilasta, vedestä, sähköstä, vakuutuksista jne.

Alv on 24 % eli 36,- euron hinnasta jää alvin jälkeen 29,- euroa eli jos tekee 10 leikkuuta per päivä 22 päivää kuukaudessa, on liikevaihto 6380,-. Siitä sitten vähennetään kaikki nuo menot, maksetaan eläkemaksut (useampi satanen/kk) ja lopuista menee sitten tulovero. Ei taideta nettotuloilla kauheasti hurrata....

Vierailija
14/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sitä arvonlisäveron alennusta kokeiltiin tossa hetkisitten. Muistatko? Harva laski silloin hintoja, tuskin kukaan, mutta nyt niitä nostettiin. Ja valitetaan, että tiukkaa tekee.

Vierailija
15/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Huh mitä kieltä, toivottavasti arvon kampaaja/parturi osaa asiakkaidensa kanssa käyttää asiallisempaa kieltä.. Tuollaisella asenteella voi asiakkaat olla vähän vähissä ja silloin varmasti alkaa jo kiroiluttamaan. Paha saa palkkansa.

Vierailija
16/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:07"]

[/quote] Huh mitä kieltä, toivottavasti arvon kampaaja/parturi osaa asiakkaidensa kanssa käyttää asiallisempaa kieltä.. Tuollaisella asenteella voi asiakkaat olla vähän vähissä ja silloin varmasti alkaa jo kiroiluttamaan. Paha saa palkkansa.

[/quote]
Itseasiassa en itse ole kampaaja, vaan perheeseeni kuuluu sellainen. Kunnon marttakööri tähänkin ketjuun on taas eksynyt.

Vierailija
17/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: hyvinhän tuossa tulee, suorastaan ruhtinaallisesti! Olen yrittäjä itsekin toisella alalla vaan, ja tiedän tasan mitä yrittäjä maksaa mistäkin, mutta tuollaisille summille en yllä, eikä ole tarvekaan. Hyvästä voin maksaa, mutta en kuitenkaan ylimääräistä, ei minua kiinnosta maksaa yhdenkään kampaamoyrittäjän kuukauden kesälomaa ja kolmen viikon talvilomaa Thaimaassa. Katson siis aika tarkkaan kenelle menen ja mitä sieltä rahan vastineeksi saan.

Vierailija
18/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa odottaa, että mun kotihoidontuki loppuu, ja saan taas oman kampaamoni pystyyn! Mä tuun oikeesti ajamaan teidän hinnat alas! :D

Vierailija
19/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:17"]

13: hyvinhän tuossa tulee, suorastaan ruhtinaallisesti! Olen yrittäjä itsekin toisella alalla vaan, ja tiedän tasan mitä yrittäjä maksaa mistäkin, mutta tuollaisille summille en yllä, eikä ole tarvekaan. Hyvästä voin maksaa, mutta en kuitenkaan ylimääräistä, ei minua kiinnosta maksaa yhdenkään kampaamoyrittäjän kuukauden kesälomaa ja kolmen viikon talvilomaa Thaimaassa. Katson siis aika tarkkaan kenelle menen ja mitä sieltä rahan vastineeksi saan.

[/quote]

Jos olet yrittäjänä tyytyväinen alle 10 000,- euron liikevaihtoon, en voi kuin ihmetellä.

t 13 (perheessä 4 yritystä)

Vierailija
20/21 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:17"]

[/quote]

Jos olet yrittäjänä tyytyväinen alle 10 000,- euron liikevaihtoon, en voi kuin ihmetellä.

t 13 (perheessä 4 yritystä)

[/quote]

hiusalan yrittäjälle tulee kyllä selväksi jo opiskellessa, ettei tuollainen liikevaihto alalla ole tavallista!