Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras, ns. kalliimpi haalarimerkki taaperolle

Vierailija
23.08.2013 |

Minkä haalarin ostaisit taaperolle, jos ei olisi rahasta kiinni? Eli mikä olisi laadultaan ja puistomammojen elvistelystatukseltaan paras. Joo, tiedän että kolahtaa osaan mammoista täällä, mutta vähän kieli poskella tuota kysyn.. Toki asia myös kiinnostaa, sillä ns. kalliimpi ja ehkä samalla parempi laadultaakin oleva haalarimerkki hakusessa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MoloKids. Ei nyt hirveän kallis ole (riippuu mihin vertaa), eikä tällä merkillä varmaan elvistelläkään, kun ei näytä kalliilta. Tämän merkin haalarit ovat laadultaan ja ominaisuuksiltaan vakuuttaneet meidän perheen. Lisäksi tykkäämme k.o. vaatteiden ulkonäöstäkin.

Vierailija
2/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut täällä monen kehuvat ticketin haalareita ns. hienoiksi. Tiedä sitten, kun maksavat satasen pintaan. kai sekin palstamammoille on iso raha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticket to heaven!

Vierailija
4/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Ticketejä ole taviksillakin?

Vierailija
5/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 14:57"]

MoloKids. Ei nyt hirveän kallis ole (riippuu mihin vertaa), eikä tällä merkillä varmaan elvistelläkään, kun ei näytä kalliilta. Tämän merkin haalarit ovat laadultaan ja ominaisuuksiltaan vakuuttaneet meidän perheen. Lisäksi tykkäämme k.o. vaatteiden ulkonäöstäkin.

[/quote]

Tämä vaatemerkki kantaa kyllä niin karseaa nimeä, että jää ihan sen takia ostamatta. MOLO!!! :P

Vierailija
6/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketit on nyt in juttu, jokunen vuosi sitten se oli vielä reimatec, toki ne haalarit edelleen hyviä ja suosittuja. Mutta ticket to heaven ja se molo kids (itse en tosiaan osta moloa!!) 

Vierailija
7/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ticketin haalareita katselin Stockalla, ei vaikuttanut älyttömän kalliilta, niitä sitten ostamaan :) t. Ap

Vierailija
8/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ticketin haalareita katselin Stockalla, ei vaikuttanut älyttömän kalliilta, niitä sitten ostamaan :) t. Ap

Vierailija
9/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelin ticketin toppatakin ja housut ostaa lapselle

t.pienituloinen työtön

Vierailija
10/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ne on kaikkien saavutettavissa. T. Ap

Vierailija
11/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostaisin varmaan jotain reiman newborn-mallistosta, en tiedä mitä mieltä muut puistomammat ovat (ja onko trendimerkki juuri nyt) mutta itse luotan kyseiseen merkkiin :)

Vierailija
12/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberry?

Vierailija
13/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi, ettei ole lapsen vika, että olemme pienituloisia. Lapset puen aina kauniisti ja hyvin, toki ostan paljon alesta ja kirpparilta. Itsekin pukeudun nätisti, mutta en niin kalliisti enkä osta itselleni niin usein kuin lapsille

Ja toki jo kauniilla asusteilla kuten pinnit ja hiuspompulat saa lapsille halvalla nättiä juttua :)

t.se työtön

Vierailija
14/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut nyt kaksi kikkelihaalaria ja olen ollut tyytyväinen. Kivat värit, isot heijastimet ja yksinkertainen ulkomuoto. Kyseessä siis merkki Molo kids. Ticketin haalaria katselin alessa, mutta heijastimet ja materiaali eivät vakuuttaneet.

Vierailija
15/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaupoista Molo-merkin haalareita löytyy (Helsingistä/Espoosta)? 

Vierailija
16/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan paljon vaatteita huutonetistä. Joku on maksanut hyvännäköisestä ruotsalaisesta trendivauvanvaatteesta kolmisen kymppiä, käyttänyt sitä kuukauden, pessyt ehkä viisi kertaa max. ja myy sen mulle kolmella eurolla plus postimerkki. Suht. kelpo diili - mulle. Miinuksena se, että pitää jaksaa kahlata siellä sivuilla etsimässä, mutta parin kylmän perjantaioluen kanssa sehän sujuu kuin tanssi :)

Vierailija
17/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi suosia kotimaista..no taidetaan reimatkin valmistaa halpamaassa. Itse ostasin jotain mitä ei ole halpatyövoimalla teetetty.

Vierailija
18/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Molon haalarit eivät ole kovin hyviä hintaansa nähden. Ovat ensinnäkin melko kittanoita ja kapeita ja niissä tapaa olla fleecellä vuoratut lahkeet, joten pikkulasten on vaikea saada ne itse vedettyä päällensä. Toiseksi, molempien lasten Molo-haalareista kului polvet puhki viime talvena. Kalliimmista haalarimerkeistä tykkään itse käyttää lapsilla Po.P ja Reimatec-merkkejä, tosin tuo Reimatec ei ole nyt muodissa :)

Vierailija
19/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään kokemusta Burberryn haalarista? Hinta muutaman kympin enemmän kuin esim. Ticket?

Vierailija
20/28 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticket oli tyttärellä talvihaalarina. Vuoden oli käytössä, sitten jäi pieneksi. Lahkeiden renksut kului rikki, muuten on kuin uusi. Pistän kohta huutonettiin myyntiin, arvelen saavani siitä vielä noin 30 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi