Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko gyneltä pyytää immenkalvon rikkomista?

Uusavuton
17.08.2020 |

Muistan joskus lukeneeni jostain, että gynekologi voi pyytäessä rikkoa neitsyen immenkalvon. Onko totta vai vaan trolli?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusavuton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin pitäisi tehdä? Kyllä se rikkoutuu kun työntää kullin sisään jos sitä kalvoa ylipäätään on. N17v

Tulee sattumaan aivan helvetisti. Mieluummin puhkaisisin ennen ensimmäistä kertaa.

N21, ap

Mistä sä voit sen etukäteen tietää sattuuko se? 🤔

Ruokani on maistamatta pahaa.

Vierailija
42/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät jonnen kulli pystyssä selälleen sänkyyn makaamaan ja menet itse päälle ratsastamaan. Näin voit omaan tahtiin kontrolloida kuinka sitä parrua sinne reikään työnnetään ja voit lopettaa milloin vain. Mikäli jonne yrittää pökkiä vastaan niin jätät sen sian ja kannattaa varoittaa jo etukäteen ettei ala työntämään jos et ole antanut lupaa. Helppoa kuin heinän teko (mikä tosin on aika rankkaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/1000 naisesta/tytöstä voi kärsiä umpinaisesta immenkalvosta, mutta silloin kuukautisverta ei tule ulos ja aiheuttaa oireita.

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…

Kaikilla muilla on isompi tai pienempi reikä/reikiä josta kuukautisveri poistuu.

Vierailija
44/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35379 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuuko muka vähemmän gynellä tehtynä kuin panohommissa? Lääkärin kliininen vastaanotto, jalat levällään telineissä ja joku ronkkii skalpellilla haaroissa... Itse valitisisin mukavan kotiympäristön, hyvän fiiliksen, paikat kosteaksi ja jonne pökkimään.

Jonne-kohta kirpaisi henkisesti. :D

Paperin valkoinen laiha läski, milleniaali pullamössöpoika. Aivan ihanaa, ei voi parempaa rakastajaa toivoa. Olin alkuun eri mieltä mutta ehkä sittenkin kannattaa mennä sinne gynelle ja antaa jonnen hakata hanskaan.

Vierailija
45/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta dildo. Pääset helpommalla.

Tämä ei muuten ollut vitsi. Puhkoin oman immenkalvoni itsetyydytyksellä.

Pelkkä tamponin laittaminen sattuu, en siis uskalla mihinkään petihommiin tämän takia.

ap

tamponi nyt onkin sellainen karheapintainen, jonka kanssa kannattaa käyttää liukuvoidetta jos on hankalaa saada sisälle. Lisäksi yleensä et ole kiihottunut ja näin ollen paikat auki sitä laittaessa plus asentosi voi olla huono. 

Vierailija
46/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistät jonnen kulli pystyssä selälleen sänkyyn makaamaan ja menet itse päälle ratsastamaan. Näin voit omaan tahtiin kontrolloida kuinka sitä parrua sinne reikään työnnetään ja voit lopettaa milloin vain. Mikäli jonne yrittää pökkiä vastaan niin jätät sen sian ja kannattaa varoittaa jo etukäteen ettei ala työntämään jos et ole antanut lupaa. Helppoa kuin heinän teko (mikä tosin on aika rankkaa).

Kyllä helpompi on itse maata selällään, rentouttaa kehonsa ja pikku hiljaa tämä jonne sitten alkaa työntymään sisälle. Pysähtyy tarvittaessa.

Vierailija
47/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki tuomitsemaan koska itse tein näin: Tiesin, että paikat on tiukat ja tamponia en käyttänyt koska tuntui hankalalta. Ei nyt suorastaan sattunut mutta ei paljon muutakaan. Järkeilin asian niin, että naapurin n. 45 ikäisellä naimisissa olevalla miehellä on kokemusta koska onhan hän ollut pitkässä parisuhteessa ja tietää kuinka naisen kanssa ollaan vaikkei muuten mikään alfauros ollutkaan. Typerällä verukkeella sain hänet käymään luonani katsomassa keittiön hanaa jossa oli muka vikaa. Asiat johti toiseen ja hyvinkin halukkaasti kaveri oli harrastamassa seksiä kanssani. Pidin tätä turvallisena vaihtoehtona siksikin että naimisissa oleva mies tuskin huutelee asiasta kenellekään tapahtui sitten mitä hyvänsä koska ei halua, että vaimo saa tietää. Ei siis pelkoa siitä että leviäisi ties mitä juttuja siitä kuinka ei mene sisään tai että on paneskeltu tms. kuten joku nuori kolli voisi tehdä. Tyyppi kohtelikin minua todella huomaavaisesti ja hoiti homman varovasti ja ajan kanssa kun kerroin olevani vielä neitsyt. Sattui vähän muttei liikaa, tuntui loppua kohden jo hyvältäkin ja muutenkin jäi touhusta hyvä mieli. Olin itse tuolloin 18v.

Vierailija
48/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on puhkaista, sellaisessa pikanukutuksessa. Humautukseksi taisivat sitä sanoa. Tosin siitä on jo vuosia.

Vierailija
49/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo onnistuu, erityisesti miesgynekologeilta. Menet vaan silmät sirrillään anelemaan.

Vierailija
50/55 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites tämä asia nykyään on, voiko pyytää

Vierailija
51/55 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. 

Vierailija
52/55 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri ylönen on paras se sulka on se tavaramerkki te ootte pellejä läskej

Vierailija
53/55 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tamponi. Sillä saat asian hoidettua itse.

Vierailija
54/55 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi saada tuohon apua.

https://www.terveystalo.com/fi/Palvelut/Gynekologia/Tutkimukset-ja-toim…

Älä nyt Terveystaloa suosittele.

Vierailija
55/55 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä se sattui. Noin ekat puoli vuotta. Kävin gynelläkin, mulla oli joku "venymä" -kudosvaurio siinä se sanoi, pitkäaikainen. Ei kannata ottaa kovin isoa ekaksi. Aina ei voi voittaa. En siksi oikein tykännyt koko yhdynnästä ekat 10 v. Menetin siis neitsyyteni 17 v., yhdynnästä rupesin selvinpäin nauttii vasta noin 30-v. 

Just näin. Itse en pystynyt käyttämään tamponeja ollenkaan, ei vaan mennyt sisään asettimellakaan. Ensimmäisen poikaystävän kanssa yritettiin luonnonmukaisesti moneen kertaan ennen kuin onnistui jotenkutrn.  Kun vaihdoin XXL poikaystävän M-kokoiseksi, alkoi hommakin tuntua kivalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme