Sairasta vauvaa ei otettu hoitoon tk-lääkäriin!
Juu kiitos perussuomalaisille että Suomesta on tullut tällainen. Sairasta. Vauvojenkin annettaisiin vaan kuolla. Toivottavasti osaavat ja ymmärtävät hävetä tuon terveyskeskuksen väki.
Kommentit (26)
Silloin kun omat lapseni olivat pieniä, oli sellainen käytäntö että vastaanotolla lapset sivuuttivat aikuiset. Nykyään ei taida sellainen tapa toimia????
Olette ihanan sinisilmäisiä! Ei läheskään kaikkia potilaita hoideta vaan resurssien vähyyden vuoksi osa jää oman onnensa nojaan. Kun lapsia viedään lääkäriin siksi, että ne on "vähän väsyneitä" eli täysin ilman syytä, niin enää ei ole varaa hoitaa aidosti sairaita.
Ainakin Lahdessa sairaanhoitaja katsoo jokaisen potilaan päivystyksessä ja päättää, pääseekö lääkäriin vai ei. Aika usein ei. Tuttuni kävi päivystyksessä kesäkuussa ja sai ohjeen varata aika omalle lääkärille, oireiden perusteella hän ei ole akuutin hoidon tarpeessa. Lääkärille ei aikaa saa ellei mene yksityiselle. Seuraavana päivänä tuttuni kunto romahti, 3 vko myöhemmin hän kuoli. Kaikkia ei vaan ole varaa hoitaa!
Ikävä tapaus joo, mutta perheellä ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa jos tuossa tilanteessa ovat. Lisäksi nämä ulkkikset tuovat Suomeen hengenvaarallisiakin tauteja, joten mielestäni heidät tulisi hoitaa muualla kuin terkkarissa jossa kantaväestökin.
Totta kai akuutissa vaarassa olevat tapaukset pitää hoitaa. Tk ei ollut arvioinut tuota tapausta akuutiksi.
Itse en kyllä lähtisi ulkomaanmatkalle vauvan kanssa tai muutenkaan, jos matkakassassa ei ole edes hiukan ekstraa yllättäviä tilanteita, kuten lapsen lääkärissä käyttämistä varten.
Miksi maahanmuuttaja oleskelee maassa vauvan kanssa ilman oleskelulupaa?
Perussuomalaisten kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä jos hieman mietit asiaa
En minä ole päässyt vauvan kanssa tk-lääkäriin. Sen sijaan pääsen aina terveydenhoitajalle, joka katsoo, tarvitaanko lääkärin apua. Siinä tapauksessa olen päässyt aina heti jollekin tk-lääkärille tai suoraan lasten polille.