Anu Saagim - oma pesä puhtaaksi ensin kiitos
Hänen aviopuolisonsa ei ole ulkoisesti kovin viehättävä pieni menninkäisen oloinen mies jota jotkut verranneet rohkeasti jopa puutarhatonttuun.
Olisiko se oma pesä ensin puhdistettava. Menen nyt Saagimin tasolle tietoisesti. Voisiko Risto-Matti Ratian jalkoja pidentää sellaiset 15 cm, Kiinassa ainakin tekevät näitä pidennysoperaatioita ja kukapa tietää vaikka Virossakin. Lisäksi voisi kasvoja silotella eikä olisi haitaksi jos istutettaisiin hiukset päähän ja värjättäisiin hiukset ruskeiksi. Luulen että kurttuista nahkaa löytyy hänen miehestään muualtakin jota voisi vähän oikoa, kiristää ja kuroa. Toivon että nämä ehdotukseni kantautuu Anu Saagimin silmiin. Miltä hänestä tuntuisi jos hänen läheisen ulkonäköä näin arvosteltaisiin ja annettaisiin kehotus mennä korjausoperaatiohin.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 15:52"]
Ei siellä Virossa ole käsisuihkuja, joten pesänpesu on varmasti vaikeaa.
En ole koskaan tajunnut, että miten sellaista kouluttautumatonta, itsekeskeistä, sivistymätöntä, kylmää ja typerää ihmistä jaksaa edes mikään ilta-ankka haastatella. Olen niin monta kertaa toivonut, että edes naisille suunnatut lehdet nostaisivat edes vähän tasoaan ja jättäisivät tämän yhden aiheen pois.
[/quote] Siis, pointtihan on se, että toimittajat pitävät tuota naista pellenään yhtä lailla. Ainoa motiivi haastatella tätä provoilevaa entistä streetwalkeria, on että lehtiä saadaan myytyä kioskeista tukkukaupalla :)
Anulla on anus ja suu vaihtaneet jossain operaatiossa vahingossa paikkaansa. Virossa näitä kauneuskirurgisia mokia valitettavasti sattuu päivittäin. Ottaisi yhteyden Nordströmin Rolleen, niin hän korjaisi suun takaisin oikeaan paikkaan, ja perslävenkin sinne minne se kuuluu. Niin ei enää sitten tulisi niin paljon paskaa suusta...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 15:40"]
Mitä pitäisi ajatella viisikymppisestä naisesta, jolla ei omassa elämässään ole koskaan ollut mitään merkittäviä meriittejä ja jolla ei koskaan ole mitään muuta asiaa, kuin kommentoida toisten ihmisten ulkonäköä erittäin ikävin sanankääntein? Pakko todeta, että Anu itse on yhtä kaunis kuin on älykäs.
[/quote]
joo, kyllä ne kauneus ja äly näköjään kulkee käsi kädessä, ainakin tässä tapauksessa
Mitäs tollasen harakan jutuista ärsyyntyy. Oma naama on kun petolinnun perse ja varmaan eukkoo vituttaa kun alkaa oleen jo parhaat päivät takanapäin :) Lähinnä herättää sääliä.. raukka ei saa huomioo muulla kun provoomalla.
Älkää nyt hyvät immeiset ottako niin tosissanne. Anu on itse itsensä luonut sketsihahmo. Oikea lihaksi tullut av-trolli!
No vois aloittaa vaikka ihan sieltä itsestään kurttuineen.
Mutta miksi tuolle harakalle annetaan kerta toisensa jälkeen palstatilaa? Siis puhun nyt Suomen lehdistöstä. Miksi? Onko kiinnostavat ihmiset oikeasti loppu?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 16:15"]
Anulla on anus ja suu vaihtaneet jossain operaatiossa vahingossa paikkaansa. Virossa näitä kauneuskirurgisia mokia valitettavasti sattuu päivittäin. Ottaisi yhteyden Nordströmin Rolleen, niin hän korjaisi suun takaisin oikeaan paikkaan, ja perslävenkin sinne minne se kuuluu. Niin ei enää sitten tulisi niin paljon paskaa suusta...
[/quote]
Mutta kun se päähän patoutuva paska estää kusen virtaamisen päässä...niin siksi sitä ei kannattaisi leikata...
Anua risoo kun hänen miehensä suomalainen ex vaimo oli niin paljon kauniimpi ja ihanampi kuin hän itse. Voitti kauneuskilpailut ja oli Marimekon malli.
Vierailija kirjoitti:
Hänen aviopuolisonsa ei ole ulkoisesti kovin viehättävä pieni menninkäisen oloinen mies jota jotkut verranneet rohkeasti jopa puutarhatonttuun.
Olisiko se oma pesä ensin puhdistettava. Menen nyt Saagimin tasolle tietoisesti. Voisiko Risto-Matti Ratian jalkoja pidentää sellaiset 15 cm, Kiinassa ainakin tekevät näitä pidennysoperaatioita ja kukapa tietää vaikka Virossakin. Lisäksi voisi kasvoja silotella eikä olisi haitaksi jos istutettaisiin hiukset päähän ja värjättäisiin hiukset ruskeiksi. Luulen että kurttuista nahkaa löytyy hänen miehestään muualtakin jota voisi vähän oikoa, kiristää ja kuroa. Toivon että nämä ehdotukseni kantautuu Anu Saagimin silmiin. Miltä hänestä tuntuisi jos hänen läheisen ulkonäköä näin arvosteltaisiin ja annettaisiin kehotus mennä korjausoperaatiohin.
Ei siellä Virossa ole käsisuihkuja, joten pesänpesu on varmasti vaikeaa.
En ole koskaan tajunnut, että miten sellaista kouluttautumatonta, itsekeskeistä, sivistymätöntä, kylmää ja typerää ihmistä jaksaa edes mikään ilta-ankka haastatella. Olen niin monta kertaa toivonut, että edes naisille suunnatut lehdet nostaisivat edes vähän tasoaan ja jättäisivät tämän yhden aiheen pois.