Scandicin hotellihuoneissa ei ole minibaaria
ollaan oltu useissa kaupungeissa ja hotellisissa, taitaa jäädä tämä ketju käyttämättä pikku hiljaa. Käsittämätön puute.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:21"]
Siis täällä mammat valittaa, kun huoneissa ei ole minibaaria, vaikkei niistä mitään ostakaan? Käytätte vaan omien tavaroiden kylmänä pitämiseen?
Minibaari on nimenomaan sitä varten, että sieltä voi ostaa tarjolla olevia tuotteita. Ei mikään ihme, jos hotellit ovat ne poistaneet halvemmista huoneista...
[/quote]
Yksi matkailijoiden yleisimmistä valituksista on nimenomaan tuo jääkaapin/minibaarin puuttuminen huoneesta. Ei vain mammat tästä valita. Moni hotelli tiedostaakin tämän ja tarjoaa sen minibaarin koska silloin on helpompi houkutella maksavia asiakkaita hotelliin.
Ainakin Tukholman Sergel Plazan Superior huoneessa näytti olevan ihan JÄÄKAAPPI. :)
Ariadnen Superior huoneesta löytyy minibaari.
Muita en jaksanut katsoa...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:16"]
Siinä halvimmassa perushuoneessa ei ole mutta kaikissa muissa on eli kun seuraavan kerran varaat niin ota vähän parempi huone niin löytyy minibaarikin.
Itse varaan aina netistä niin on helppo valita sellainen huone jossa hinta ja laatu kohtaa.
Kerran oli sporttikortilla varattu huone niin siinä ei ollut minibaaria ja kävin vain pyytämässä respasta että täyttävät minibaarin ja 10 min vain meni ja baarikaappi oli täytetty...hyvää palvelua :)
[/quote]
No eipä ainakaan Tukholman hotelleissa ole heidän omien sivujen mukaan kalliimmissakaan huoneissa. Ja en kai maksa enempää jääkaapista, kun toiseen hotelliin menen jatkossa samalla hinnalla jossa vakiona minibaari.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:21"]
Siis täällä mammat valittaa, kun huoneissa ei ole minibaaria, vaikkei niistä mitään ostakaan? Käytätte vaan omien tavaroiden kylmänä pitämiseen?
Minibaari on nimenomaan sitä varten, että sieltä voi ostaa tarjolla olevia tuotteita. Ei mikään ihme, jos hotellit ovat ne poistaneet halvemmista huoneista...
[/quote]
No niinpä käytän, mulle kyllä riittäisi se pelkkä jääkaappikin. Mun puolestani voisivat poistaa vaikka telkkarit ja hiustenkuivaajat huoneista, jääkaapille mulla on paljon enemmän käyttöä, mutta nuo ekat löytyvät aina. Koska kylmäsäilytysmahdollisuus helpottaa hotellissa majoittumistani merkittävästi, en mielelläni mene hotelliin, jossa tätä mahdollisuutta ei ole. Enköhän minä asiakkaana saa itse päättää mikä hotellin varustus on minulle tärkeää, joten pyrin valitsemaan hotellin ja huoneen, jossa se mahdollisuus on. Itse varasin juuri huoneen Ompusta, koska kiireisen aikataulumme vuoksi on hyvä, että saamme ruoan kylmään, jotta ei joudu lähtemään mm. iltapalaa syömään ulos pienen lapsen kanssa. (Toki voisi ottaa jotain säilyvää, mutta helpompaa näin.) Eivät kaikki asiakkaat ole ihmisiä, joilla ei ole muuta tekemistä kuin istua ravintolassa syömässä monta kertaa päivässä.
t. 6, Scandicin kanta-asiakas
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:31"]
Ainakin Tukholman Sergel Plazan Superior huoneessa näytti olevan ihan JÄÄKAAPPI. :)
Ariadnen Superior huoneesta löytyy minibaari.
Muita en jaksanut katsoa...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:16"]
Siinä halvimmassa perushuoneessa ei ole mutta kaikissa muissa on eli kun seuraavan kerran varaat niin ota vähän parempi huone niin löytyy minibaarikin.
Itse varaan aina netistä niin on helppo valita sellainen huone jossa hinta ja laatu kohtaa.
Kerran oli sporttikortilla varattu huone niin siinä ei ollut minibaaria ja kävin vain pyytämässä respasta että täyttävät minibaarin ja 10 min vain meni ja baarikaappi oli täytetty...hyvää palvelua :)
[/quote]
No eipä ainakaan Tukholman hotelleissa ole heidän omien sivujen mukaan kalliimmissakaan huoneissa. Ja en kai maksa enempää jääkaapista, kun toiseen hotelliin menen jatkossa samalla hinnalla jossa vakiona minibaari.
[/quote]
[/quote]
Sergel Plazan lisävuoteella varustetussa huoneessa ei ollut minibaaria, Scandic Malmenin "roomissa" ei ollut minibaaria eikä myöskään Hasselbackassa
Mitä sinä ap täällä meuhkaat, ole yhteydessä suoraan hotelliin/ketjuun? Hirvee haloo mitättömästä asiasta.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 11:44"]
Mitä sinä ap täällä meuhkaat, ole yhteydessä suoraan hotelliin/ketjuun? Hirvee haloo mitättömästä asiasta.
[/quote]
Joka ikinen kerta olen asiasta valittanut, usko pois. Missä ne tämän palstan keskustelun aiheet on mistä saa keskustella??
Tosiaan 1000 litraa vettä maksaa noin 3 euroa. Jos jokainen keksii alkaa kylmentämään oluitaan kylmässä vedessä, niin minibaarien poistaminen saattaa tulla kalliimmaksi, ellei niitä korvata jääkaapilla.
Minuutissa hanasta menee noin 20 litraa vettä. Tunnissa menisi 1200 litraa. Tunnin kaljojen kylmennys juoksevalla vedellä maksaa reilut 3 euroa.
PS. Kaljat kylmässä hanan alla. ;)
Jos minibaari puuttuu, niin ainakin Suomessa on kätevää pitää elintarvikkeet ja juomat kylmänä lavuaarissa, kun laittaa kylmän veden juoksemaan. Vesi kun sisältyy huoneen hintaan ;)
Jaa no kyllä meillä ainakin on aina minibaari ollut Scandicissakin yöpyessä, viimeks viime viikolla. Tosin emme koskaan yövy ns. karvalakkihuoneissa vaan aina vähintään Superior tai Superior plus.
Trendi on nyt minibaarien poistaminen, tulee tapahtumaan myös muissa ketjuissa. Käyttöaste on niin surkea, että niistä ei ole kuin kuluja.
jokusen vuoden kuluttua et löydä enää huonetta minibaarilla.
Vierailija kirjoitti:
Hotelleissa pitäisi olla tyhjä jääkaappi, ei ylihinnoitetuilla tuotteilla täytetty minibaari. Veren imeminen on kuitenkin hotellien varsinainen motiivi, ei asiakkaan tyytyväisyys.
Minibaarit aiheuttavat hotelleille kyllä pelkästään tappiota.
Hotelleissa pitäisi olla tyhjä jääkaappi, ei ylihinnoitetuilla tuotteilla täytetty minibaari. Veren imeminen on kuitenkin hotellien varsinainen motiivi, ei asiakkaan tyytyväisyys.