Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä mielenterveysongelma on ihmisellä, joka jatkuvasti diagnosoi toisia?
17.08.2020 |
Tiedättehän, nämä tyypit, joiden mielestä mikä tahansa on merkki mielenterveysongelmasta.
Onko kyseessä vaativa persoonallisuushäiriö heillä vai vanha kunnon narsismi?
Kommentit (5)
Tuollaisia naisia on aika paljon. Heti alkaa diagnoosien funtsiminen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sillä kompensoidaan omaa epävarmuuttaan.
Keittiöpsykologi. Vähän niin kuin liikaa murhaohjelmia katsonut alkaa "selvittämään" näitä selvittämättömiä tapauksia ja ihmettelee, miksi poliisi ei ole tehnyt X Y ja Z.
Alue: Aihe vapaa
Psykologian opiskelija, tai mikä pahempi - avoimen väylän opiskelija eli wannabe-psyko.