Kerätään yhteen exien parhaat tempaukset!! :D
Kerätääs tänne parhaita kokemuksia exien ajatusmaailmasta :D
Meillä mieheni entinen puoliso alkaa kiukutella kuin pikkulapsi jos ei saa tahtoaan läpi jostain asiasta (hänellä uusi puoliso ja erostakin kohta 7 vuotta). Esimekiksi olisi kesällä halunnut lähteä arkipäivänä kaupungimme rokki tapahtumaan ja lapset olisi pitänyt saada jonnekkin hoitoon, isovanhemmat asuvat kaukana ja me olimme ainoa vaihtoehto PAITSI, olimme kummatkin tuolloin menossa yövuoroon. 3 päivää ja 102 tekstiviestiä myöhemmin me menimme työvuoroon ja ex jätti bileet väliin.
Kommentit (51)
No kaikenlaisia tempauksia on riittänyt, mutta huvittavinta on ollut, kun exä on lapsiviikonloppuinaan ottanut yhteen lasten (toinen jo teini) kanssa, niin soittaa mulle ja vaatii apuun :) Ja mies on siis jo uusissa naimisissa.
Exän näkemyksen mukaan myös jos hän ottaa joskus ns. "ylimääräisen vuoron" esim jonkun mun työjutun takia, mun pitäisi olla kiitollinen, että hän AUTTAA mua lasten kanssa. Yritä siinä sitten avata rautalangasta käsitettä yhteishuoltajuus.
Exä ei myöskään halua lasten sotkevan liikaa hänen aikataulujaan ja lomiaan, sillä hänelläkin pitää olla "oikeus omaan elämään....
Onhan näitä :D
noh eräs exä kysyi kerran kun oltiin tapailtu pari viikkoa että muutetaanko yhteen??? Joo tosi hyvä idea kun herra oli tavannu vain kahdesti mun pojan molemmilla kerroilla tapaaminen kesti vartin verran,,, ööö joo ei muutettu yhteen.
Toinen juttu samainen exä sanoi et mun pitää laittaa asiat tärkeysjärjestykseen kun en oikein osannu itkeä hänen piikille vietyä kissaa kun taas pojalla oli leikkaus edessä seuraavana päivänä.
ette varmaan yhtään ihmettele miksi tää helmi on exä :)
Mun exällä ei onneksi ole ollut kummempia tempauskia. Nuorena mentiin yhteen ja todettiin ettei meidän ajatusmaailmat oikein kohdanneet. Löysi sitten itselleen sopivamman, samanlaisen tyhjäpään, muisti kaikille mainita että hän jätti minut (mitä ei kai kukaan uskonut).
Tempaukset taisin tehdä minä: välitin viestin hänen nyksälleen, että meidän seksielämä voi loistavasti vielä siinä vaiheessa kun nyksä luuli mun muuttaneen ja hävinneen heidän elämästään kuukausia aiemmin. Mutta tyhjäpää ei siinä kohtaa tajunnut millaiseen kultakimpaleeseen iski kätensä. Ex vissiin vieläkin juoksee vieraissa aina kun talutuslieka antaa periksi.
Mun exä oli kyllä niin uskomaton ääliö, ettei tosikaan.
- Juoksi vieraissa kuin hullu, oli silloinkin pettämässä kun synnytin lastamme
- Lähti viemään roskia, oli sillä reissulla 3 viikkoa, tää oli ihan yleistä
- Lahjoitti mulle kultaisen sormuksen ja väitti, että oli saanut sen veloista joltain kaveriltaan. Aloin ihmetellä mitä ihme kirjeitä meille tulee, mutta aina se ehti ottamaan ne ja tuhoamaan. Kerran se sitten ei ollut kotona ja luin kirjeen. No, siinä joku sen "hoito" vaati, että palauta se sormus minkä varastit! Siinä oli nimikin ja puh. nro.
Eipä sitten muuta, kun soitin ja kerroin mikä oli tilanne, ja palautin sormuksen oikealle omistajalleen.
- Kävi töissä mitenkuten, mutta ei osallistunut juuri mitenkään vuokran, ruokien, laskujen maksuihin, siltä sai aina lähes väkisin kärttää ja vääntää rahaa näihin kuluihin ja silloin vastaus oli: Voi vittu, luuleksää että mä haluan laittaa kaikki rahani johonkin vuokriin ja sun juttuihis
- Kun pistin eron vireille ja lähdin lapsen kanssa, se oli silloinkin ollut kotoa poissa 3 viikkoa, ilmoittamatta missä on (silloin ei ollut kännyköitä). Vasta kun olin asunut lapsen kanssa uudessa asunnossa kaksi viikkoa, oli kysellyt äidiltäni missä helvetissä olen ja oli raivonnut, että hänen pyykkinsäkin on jätetty paskaisina sinne asuntoon :D
Että tämmöinen idari, onneksi huomasin siltikin ajoissa enkä ehtinyt olla kuin vajaat 2v ton pällin kanssa naimisissa.
Exä (asuu monen sadan km päässä) on huolissaan, että nukkuuko yhteinen lapsi minun ja uuden naisystävän välissä.
Luulee että saa sievoiset summat "myöhästyneistä" elareista ja opetti jopa asianajajalleni kuinka tämä asia menee. Kyllä ihan saatanan paljon on saanut nauraa ja samalla oon lyöny päätä seinään ja miettiny, kuinka saatanan tyhmä olen itse joskus ollut :D
Meillä erosta noin 4v ja ex vaimoni on lyhyesti sanottuna vaikea.
Ensin hän oli lähivanhempi mutta sitten kävi minun viikolla meillä riehumassa jolloin sain itseni lähvanhemmaksi.
Nyt laittelee faceen vaan vittuilua ja valehtelua, siksi en enää käy facessa ettei tarvii noita lueskella.
Hän ottaa lapset hänelle silloin kun hänelle sopii, max. 1 yö/kk.
Jos kysyn että voisiko hän ottaa lapset jos itselläni menoa niin hän vastaa että kyllä voi, 100eur/vrk
On kuulemma ruoka kallista eikä bensakaan ole halpaa.
asumme 3km päässä.
Kun lapset on hänellä niin ei hoida läksyjä, harrastuksia yms. koska olen lähivanhempi niin minun pitää hoitaa kaikki.
Hänelläkin on ollut jo uusi mies vuosia mutta hänen elämäntehtävä on laittaa minulle kapuloita rattaisiin.
Luulisi uutta miestä häiritsevän kun koko ajan minä mielessä.
Ja sitä vielä ihmettelen että mitä hän kertoo lapsille koska äiti on jees mutta isä ei??
Onneksi lapset alkaa olla jo sen ikäisiä että osaavat jo hieman itsekkin ajatella
Lapsi (tuolloin 7v) osallistui seurakunnan järjestämään kokkauskerhoon ja oli sitten isälleen kertonut, että kotonakin tehtiin sitä ja tätä.
-isä teki lasun, lapsen ei tule tehdä aikuisten töitä.
Pienestä pitäen lapsi ollut viikkosiivouksissa mukana. Oli kerran maininnut isälleen että oli saanut luututa lattioita
-isä teki lasun, lapsi joutuu siivoamaan kotonaan, ne on aikuisten töitä.
Olin korkeassa kuumeessa kotona lapsen kanssa, kummatkin sairaana. En jaksanut käydä kaupassa joten tilasin pizzaa kun kaapit tyhjenivät.
-isä teki lasun, lapsella ei ole edes kunnon ruokaa
Isä meni uusiin naimisiin ja vaati minua viemään lapsen toivomanlaisessa puvussa toiselle paikkakunnalle. En suostunut. Laitoin lapselle siistit juhlavaatteet ja sovin exän veljen kanssa, että lapsi pääsee hänen kanssaan meno ja paluumatkan.
-isä teki lasun. Lapselle ei osteta edes kunnon juhlavaatteita ja päästetään kenen tahansa kyytiin.
Listaa vois jatkaa loputtomiin. Lapsi kun kasvoi ja ihan itse huomasi millainen isänsä on ei enää ole halunnut edes kuulla isästään. Niin törkeitä temppuja myös lapselle teki uuden eukkonsa kanssa. Ovat nyt yllätysyllätys hekin eronneet.
Eron jälkeen ex-mies väitti että meillä oli vielä joku yhteinen laina josta olen hänelle puolet velkaa, kun hän nyt sen yksin maksaa. Tässä vaiheessa oli siis jo talo myyty ja siitä laina- ja muut asiat hoidettu. Tämä toinen laina oli hänen mukaansa muutama tuhat euroa. Odotti kai oikeasti että annan hänelle noin vain ison summan rahaa sen enempiä kyselemättä. Sanoin että enpä muista tuollaista lainaa ollenkaan ja voi näyttää minulle lainapaperin jossa on minun allekirjoitus niin keskustellaan sitten aiheesta enemmän. Erosta on nyt viisi vuotta eikä exä ole vieläkään sellaista lainapaperia löytänyt...
Kun olin 19 -vuotias, seurustelin pari vuotta vanhemman herran kanssa. Itselläni ei ollut tuolloin muuta kuin peruskoulu käytynä ja työskentelin kaupan kassalla. Ex niin ikään vain peruskoulun käynyt ja teki matalapalkkahommia.
Kun oltiin seurusteltu n. puoli vuotta, niin alkoi jutut miten haluaisi lapsen. Minä en, kun a) ikä, b) koulutustasoni, ja c) suhteemme kesto.
Tästähän tuli sitten ihan kunnon sota, kun ei voinut ymmärtää miksi nämä kolme seikkaa muka estäisivät lapsen yrittämisen.
Ero tuli sitten lopulta muista(kin) syistä. Nykyään hänellä on neljä lasta, edelleen koulut käymättä ja nyt työtönkin, puolisollaan sama homma. Tiukkaa kuulemma on.
Exäni oli väkivaltainen ja pahoipiteli usein humalassa,kerran lukitsi kotiimme etten päässyt sieltä ulos.
Kuhan jättäisi lapset rauhaan.