Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerätään yhteen exien parhaat tempaukset!! :D

Vierailija
23.08.2013 |

Kerätääs tänne parhaita kokemuksia exien ajatusmaailmasta :D

Meillä mieheni entinen puoliso alkaa kiukutella kuin pikkulapsi jos ei saa tahtoaan läpi jostain asiasta (hänellä uusi puoliso ja erostakin kohta 7 vuotta). Esimekiksi olisi kesällä halunnut lähteä arkipäivänä kaupungimme rokki tapahtumaan ja lapset olisi pitänyt saada jonnekkin hoitoon, isovanhemmat asuvat kaukana ja me olimme ainoa vaihtoehto PAITSI, olimme kummatkin tuolloin menossa yövuoroon. 3 päivää ja 102 tekstiviestiä myöhemmin me menimme työvuoroon ja ex jätti bileet väliin.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme mieheni kanssa dobermannin pennun. Jokainen koiraharrastaja varmaan tietää ettei tämä rotu ole mikään sohvakoira :) Ex veti aivan järkyttävät kilarit että mies ostaa MINULLE koiran, joten lasten on saatava varmasti samanlainen, ja toki samanrotuinen. Vaati siis miestä ostamaan kerralla kaksi pentua. Exällä ei ollut pienintäkään käsitystä millainen rotu kyseessä, tärkeintä oli vain näyttää minulle että mies ostaa heille samat asiat kuin minulle. Toki olisi ollut mukava nähdä olisiko hänellä riittänyt kiinnostus hyvässä lykyssä yli 12 vuotta kestävään koiranhoitoon, joka otettu vain ärsyttääkseen ex-miehen uutta vaimoa ;) (Ja siis tällä naisella ei ikinä elämässään ole ollut koiraa eikä ollut tulossa ennen kuin kuuli tästä meidän pennusta). Tämä varmaan jäänyt parhaiten mieleen. 

Vierailija
2/51 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex (24v mies) eros musta ja alko seurustella 16-vuotiaan pikkutytön kanssa. Huaaah ja karmee taukki muutenkin. No, tästä on jo aikaa aika tavalla, joten en voi ku jälkikäteen päivitellä, miten tyhmä olin nuorempana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunki kyrpänsä naapurin-Elliin samalla kun oli kihloissa mun kanssa. Ajo kännissä mun autolla. Hakkas mut. Valehteli ja petti taas.

Vierailija
4/51 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ex soitti lastenvalvojalle kun elatukset ei näkynyt 1. päivä tilillä. kuun viimeinen päivä maksuun laitettu elatus kun ei välttämättä siirry yhdessä päivässä pankkien välillä. :D

Vierailija
5/51 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta? Lapset tietysti hankittu nuorina ja monen eri isän kanssa.. huoh.

Vierailija
6/51 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex petti ja valehteli, lisäksi oli väkivaltainen. Alkoi meidän eron jälkeen seurustella uudestaan, unohti lapsensa, luisti tapaamisista, jätti tulematta hakemaan lapsen ilmoittamatta jne. Kun sitten kyseinen tyttö jätti mieheni, paljastui että hällä oli toinen mies samaan aikaan, mitä tekee exäni? No soittaa mulle ja ITKEE kuinka kamalaa elämä on ja kuinka minä olen ainoa joka ymmärtää ja jolle voi puhua. Teki mieli lyödä luuri korvaan. Eron jälkeen oli kohdellut mua kuin ilmaa, kieltäytyi maksamasta elareita, oli töykeä ja vittumainen jne. 

Vierailija
7/51 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tautinen! Mun miehen ex käyttää tuota sanaa.Tautinen, heh!

"Laita meille rahaa, meillä ei ole, vaikka teen tautisesti töitä." Yäk.

Vierailija
8/51 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kahden miehen exä ja on uskomatonta lukea tuollaisesta käytöksestä. Itse en kuuna päivänä ruinaisi tai anelisi mitään, missä ihmisten itsekunnioitus oikein on?

Vierailija
9/51 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti vaimonsa lapsensa, että saisi olla minun kanssa. Meillä oli salasuhde noin puolen vuoden ajan ennen heidän eroa. Mies jätti minut nyt kun oltiin julkisesti oltu yhdessä 4kk. Halusikin ex-vaimonsa takaisin. Tosin ex-vaimo ei ottanut takaisin. Itse olen raskaana tälle miehelle, mutta hän ei halua olla enää kanssani missään tekemisissä. Että sen pituinen se... Ihan paska mies!

Vierailija
10/51 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee niin foliohattuosastolle, ettei niitä juttuja kukaan uskois kuitenkaan. :D

Vierailija
11/51 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex:

- lasten vaatteita ei saa laittaa kaappiin meille tullessa, koska järjestys menee sekaisin ts. college+housut sekoavat, vaatteita ei myöskään saa pestä meillä, - -säälittävää, että lapset eivät olleet saaneet yhtään jäätelöä meillä yhtenä kesäpäivänä?

- soitti miehelle että elarien maksu myöhässä, pitää viimeistään maksaa kuun viimeinen päivä - elarit olikin maksettu jo 15. päivä jota exä ei ollut huomannu.... vähän nolotti häntä kun asia tarkistettiin

- lapsen synttärijuhla pitää juhlia lähivanhemman luona eikä niitä voi juhlia etu- tai takakäteen, lahjoja ei myöskään voi antaa etukäteen - paitsi sitten kuitenkin voi - lapsi ei kuitenkaan sitten ottanut pyörää käyttöönsä ennen kuin oikea päivä oli (ei halunnut kun äiti kerran oli sanonut että lahjoja ei voi ottaa etukäteen)

- lapsi saa päättää 12-vuotiaana kenen luona on - asia tarkistettu sosiaalitoimelta (näin sanoi ex)

- yritti järjestää omat synttärinsä isäviikonlopuksi kun kerran lapset saa päättää kumman vanhemman luona on...no lapset pisti hanttiin ja äiti siirsi omat synttärinsä

- jouluaattona meuhkasi puhelimessa että lasten pitää tuoda "Mirjan" lahja kotiin eikä jättää isälle (tämän jälkeen ei sitten kukaan lapsista uskonut joulupukkiin)

- lapsi halusi käydä isänpäivänä moikkaamassa isää (olisi siis äitivkloppu), ei millään sopinut äidin aikatauluihin kun piti mennä sinne kylään ja tänne kylään (haukkui isän puhelimessa lapsen kuullen), välimatkat tosilyhkäsiä

- kaikenlaista pientä on ollut....

Vierailija
12/51 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta viisi vuotta ja ex-vaimo tulee raskaaksi. Syyttää minua vahinkoraskaudesta ja vetoaa, että minun ja uuden puolisoni pitäisi ottaa myös tämä vauva, kun yhteiset lapset ovat meillä. Tippui alaleuka aika tyylikkäästi:-D Kohteliaasti sitten tiedustelin, miten hän ajatteli tämän vauvan olevan minun aikaansaannosta, kun en tosiaan sitä ollut alkuun panemassa, enkä entistä vaimoa muutenkaan. Kuulemma minun syy, koska erosin hänestä ja jos olisimme vielä naimisissa, hän ei olisi päätynyt sänkyyn lapsen isän kanssa eikä ehkäisy olisi pettänyt juuri siinä tapauksessa. Oli aika hiljaista kahvipöydässä. Hyvät välit kuitenkin, kunhan selvitettiin nämä vastuukysymykset, hoidetaan kyllä vauvaa silloin tällöin.

Vierailija
13/51 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 08:51"]

Erosta viisi vuotta ja ex-vaimo tulee raskaaksi. Syyttää minua vahinkoraskaudesta ja vetoaa, että minun ja uuden puolisoni pitäisi ottaa myös tämä vauva, kun yhteiset lapset ovat meillä. Tippui alaleuka aika tyylikkäästi:-D Kohteliaasti sitten tiedustelin, miten hän ajatteli tämän vauvan olevan minun aikaansaannosta, kun en tosiaan sitä ollut alkuun panemassa, enkä entistä vaimoa muutenkaan. Kuulemma minun syy, koska erosin hänestä ja jos olisimme vielä naimisissa, hän ei olisi päätynyt sänkyyn lapsen isän kanssa eikä ehkäisy olisi pettänyt juuri siinä tapauksessa. Oli aika hiljaista kahvipöydässä. Hyvät välit kuitenkin, kunhan selvitettiin nämä vastuukysymykset, hoidetaan kyllä vauvaa silloin tällöin.

[/quote]

Piti kahteen kertaan lukea, kun jotenkin automaattisesti oletin, että tähän ketjuun kirjoittaa vaan naiset, mutta tämä onkin miehen kirjoittama.

Vierailija
14/51 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 10:22"]

Mieheni ex:

- lapsi saa päättää 12-vuotiaana kenen luona on - asia tarkistettu sosiaalitoimelta (näin sanoi ex)

[/quote]

Lapsen huolto- ja tapaamisoikeuspäätöksen täytäntöönpanosta on määräykset erillisessä täytäntöönpanolaissa. Täytäntöönpantavia tuomioistuimen päätöksiä ovat lapsen huoltoa koskeva päätös, päätös lapsen luovuttamisesta huoltajalleen, lapsen tapaamisoikeudesta annettu päätös ja päätös siitä, kenen luona lapsen tulee asua. Laki koskee myös sosiaalitoimen vahvistamien lapsen huoltoa ja tapaamisoikeutta koskevien sopimusten täytäntöönpanoa.

Jos lapsi on täyttänyt 12 vuotta, täytäntöönpanoon ei saa ryhtyä vastoin lapsen tahtoa. Täytäntöönpanoon ei saa ryhtyä myöskään vastoin 12 vuotta nuoremman lapsen tahtoa, jos lapsi on niin kehittynyt, että häneen tahtoonsa voidaan kiinnittää huomiota. 

lähde: vanhemmat.mll.fi

Vierailija
15/51 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 10:33"]

Miksu iso osa jutuista tässä koskee sitä hullua miehen ex puolisoa? Voisi sillä miehen exällä taas olla kerota juttuja joita ei nykyä ikinä uskoisikaan todeksi... aina kun on olemassa kaksi puolta kolikosta.

Mitäs luulette omien ex puolisoidenne satuilevan nyksilleen teistä?

Harvemmin miehet kertoilee omista töppäyksistään ja syyttää kaiken olevan sen hullun exän syytä.

No joo, toki on seinähulluja ex naisiakin, varmasti, mutta älkää nyt niin naiivisti uskotko kaikkea soopaa.

Ja omasta exästä en viitti edes alkaa listaamaan niitä hulluja ja pelottavakin juttuja, alkaisi itseä vaan ahdistamaan taas. Hullu kai se on vieläkin mutta kun koittaa olla sen kanssa tekemisissä mahdollisimman vähän, selviää paremmin.

[/quote]

No koska naiset nyt kilpailevat aina naisten kanssa. Huomaahan sen siitä, että ex-vaimot on aina hulluja ja anopit hirviöitä. Naisilla nyt vain on niin huono itsetunto,että kaikki naiset, jotka on hänen the miehensä lähellä, ovat hulluja tai huoria tai muuten kamalia... Kun sitä the miestä panee joku nainen, niin sekin on huora ja mies on näille naisille aivan viaton pupuli, jota kammottava anoppi on kiusannut ja hullu exä vääntänyt kakarat sille väkisin ja se huora pani ihan väkisin, vaikka mies kuinka esteli.

Vierailija
16/51 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 21:13"]

Eipä ole exiä. Onneksi

[/quote]

Niinpä. Uusioperheet on kyllä säälittäviä. Luusereiden hommaa

Vierailija
17/51 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksu iso osa jutuista tässä koskee sitä hullua miehen ex puolisoa? Voisi sillä miehen exällä taas olla kerota juttuja joita ei nykyä ikinä uskoisikaan todeksi... aina kun on olemassa kaksi puolta kolikosta.

Harvemmin miehet kertoilee omista töppäyksistään ja syyttää kaiken olevan sen hullun exän syytä.

No joo, toki on seinähulluja ex naisiakin, varmasti, mutta älkää nyt niin naiivisti uskotko kaikkea soopaa.

Ja omasta exästä en viitti edes alkaa listaamaan niitä hulluja ja pelottavakin juttuja, alkaisi itseä vaan ahdistamaan taas. Hullu kai se on vieläkin mutta kun koittaa olla sen kanssa tekemisissä mahdollisimman vähän, selviää paremmin.

Vierailija
18/51 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 21:26"]

noh eräs exä kysyi kerran kun oltiin tapailtu pari viikkoa että muutetaanko yhteen??? Joo tosi hyvä idea kun herra oli tavannu vain kahdesti mun pojan molemmilla kerroilla tapaaminen kesti vartin verran,,, ööö joo ei muutettu yhteen. 

Toinen juttu samainen exä sanoi et mun pitää laittaa asiat tärkeysjärjestykseen kun en oikein osannu itkeä hänen piikille vietyä kissaa kun taas pojalla oli leikkaus edessä seuraavana päivänä.

ette varmaan yhtään ihmettele miksi tää helmi on exä :)

[/quote]

Olitte kummatkin vähän tahdittomia...

Vierailija
19/51 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, tosi hauskaa ketju tulossa. :-D

Vierailija
20/51 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysääs nyt vähän nutturaasi- siis numero 9. Minä ainakin hymyillen osalle näistä, koska itsekin on ajan saatossa tullut rauhallisemmaksi ja on jo miehen exän kanssa ihan hyvissä väleissä...jos se jopa tuntuu fiksummalta kuin mies..

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 10:33"]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi