Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hauskaa on lavatansseissa?

Vierailija
23.08.2013 |

Inhoan paritansseja koska mies vie. Vieminen tarkoittaa sitä, että mies tönii ja tyrkkii minua ympäri parkettia. Inhoan sitä. Jos joku yrittää työntää minua johonkin suuntaan, niin vaistomainen reaktioni on, että en varmaan mene. Kuka tästä nauttii?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lawatansseilla oli paljon himokkaita nuoria hippityttöjä ja melkein ilmaisia huumeita! Av-mamman painajainen siis. 

Vierailija
2/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin jos kumpikin osaa tanssia, niin mies ei työnnä ja tuupi naista minnekään. Hän ainoastaan hienovaraisesti ohjaa suunnan. Mikä lavatansseissa sitten on hyvää on tunnelma. Kukaan ei tule örveltämään tai ehdottelemaan panopuuhia kuten kapakoissa monesti käy. Lavatansseissa saa liikuntaa ja sosiaalisia kontakteja kun tapaa uusia ihmisiä. Minulle sen on rentoutumista. Käy kurssilla opettelemassa askeleet ja tule kokeilemaan lavalle. Saatat yllättyä positiivisesti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin jos kumpikin osaa tanssia, niin mies ei työnnä ja tuupi naista minnekään. Hän ainoastaan hienovaraisesti ohjaa suunnan. Mikä lavatansseissa sitten on hyvää on tunnelma. Kukaan ei tule örveltämään tai ehdottelemaan panopuuhia kuten kapakoissa monesti käy. Lavatansseissa saa liikuntaa ja sosiaalisia kontakteja kun tapaa uusia ihmisiä. Minulle sen on rentoutumista. Käy kurssilla opettelemassa askeleet ja tule kokeilemaan lavalle. Saatat yllättyä positiivisesti :)

Vierailija
4/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Musiikki on mummomusiikkia ja humpat ja valssit näyttävät typeriltä.

t. ihminen joka tanssii ihan oikeasti

Vierailija
5/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kiinnostu niistä vähääkään. Musiikki on kamalaa ja se tanssi myös.

Itse tanssin mieluusti klubeilla housen ja dancen tahtiin joten ei ole tuo iskelmä ja humppa mun juttu.

Vierailija
6/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullekin olis ihan kauhistus joutua jonnekin tanssilavoille pyörimään valssia yms. Olen sitä sukupolvea jotka kävivät/käyvät diskossa, klubilla ja reiveissä tanssimassa joten ei taida ihan noi tanssilavat olla mun juttu. Mun äiti kävi lavoilla joskus nuoruudessaan 60-luvulla.

Vierailija
7/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hauskaa on discossa tai klubilla? Hikiset ihmiset hytkyy korviahuumaavassa melussa liimautuen toistensa ihoon. Menen siis ennemmin lavatansseihin :)

Eiköhän tässäkin päde se, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

Vierailija
8/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 08:09"]

Mitä hauskaa on discossa tai klubilla? Hikiset ihmiset hytkyy korviahuumaavassa melussa liimautuen toistensa ihoon. Menen siis ennemmin lavatansseihin :)

[/quote]

Niin eiköhän tässä nyt jokainen vastaa ihan omasta puolestaan joten ei tarvi vetää hernettä nenuun :) mene ihmeessä jos tuntuu siltä :D

Vierailija
9/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään! Olen käynyt monta kertaa ja tykkään tanssimisesta ja musastakin. Onneksi on jokaiselle jotain tarjolal, ei lavatansseihin ole pakko mennä js ei halua. Mä kyllä tanssin vähän kaikenlaista.

Vierailija
10/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siellä ainakin musiikki on mukaansa tempaavaa ja modernia eikä mitään mummuhumppaa...kukin tavallaan.

Vierailija
11/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nauti siitä, jos tyrkitään toisia päin. Mutta ei se kyllä olekaan lavatanssien idea, olet ymmärtänyt väärin. Jos molemmilla on edes alkeellista tanssitaitoa, niin yhteisestä tanssista voi saada irti vaikka mitä. Tanssi on yhdessä liikkumista, liikkeiden yhteensovittamista ja harmoniaa, tanssi on luovaa musiikin tulkintaa, tanssiessa voi samalla keskustella parin kanssa, tai jos keskustelu pilaa tunnelman, niin voi nauttia kehojen kosketuksesta.

Lavalla on myös rento ja välitön tunnelma, se ilmapiiri miellyttää monia. Jotkut tulevat katsomaan esiintyjiä, jotkut tapaamaan tuttuja. Suurin osa tulee nauttimaan siitä itse tanssimisesta.

Vierailija
12/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 08:12"]

Siellä ainakin musiikki on mukaansa tempaavaa ja modernia eikä mitään mummuhumppaa...kukin tavallaan.

[/quote]

Tuo mummuhumppa on ihan sun korvien välissä. Mulle se on nykyajan iskelmämusiikkia. Ei kannata jämähtää mummujen aikaan.

Vierailija
13/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina inhonnut sitä musiikkia ja on minusta niin vanhemman sukupolven juttu etten kokisi oloani ollenkaan mukavaksi missään tanssilavalla. Tykkään kyllä tanssia ja harrastankin sitä mutta vähän modernimpaa juttua. Minusta se suomalainen paritanssi on liian vaatimatonta ollakseen hienoa edes katsella. Sellaista humppaa ja letkajenkkatyylistä...siellä mummut ja vaarit heiluu rivissä ees taas. Ei mun juttu.

t.39v

Vierailija
14/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 08:11"]

[/quote]

Niin eiköhän tässä nyt jokainen vastaa ihan omasta puolestaan joten ei tarvi vetää hernettä nenuun :) mene ihmeessä jos tuntuu siltä :D

[/quote]

No eihän mulla tässä mitään herneitä nenuun menny :) Mutta itse siis käyn lavatansseissa, edes silloin nuorena ja nättinä en discoissa viihtynyt. Mutta käyköön siellä ne, jotka tykkää :)

Vierailija
15/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea paritanssi on kyllä jotain muuta kuin suomihumppaa lavoilla mutta kukin tavallaan.

Vierailija
16/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 08:15"]

Minä olen aina inhonnut sitä musiikkia ja on minusta niin vanhemman sukupolven juttu etten kokisi oloani ollenkaan mukavaksi missään tanssilavalla. Tykkään kyllä tanssia ja harrastankin sitä mutta vähän modernimpaa juttua. Minusta se suomalainen paritanssi on liian vaatimatonta ollakseen hienoa edes katsella. Sellaista humppaa ja letkajenkkatyylistä...siellä mummut ja vaarit heiluu rivissä ees taas. Ei mun juttu.

t.39v

[/quote]

Mä olen ollut 16v kun olen ekan kerran tanssilavalle mennyt tanssimaan, en nyt puhuisi mummoilusta. On siellä ikähaarukka pikuisen leveämpi kuin 60 - kuolemanväli

Vierailija
17/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi-iskelmä ei iske eikä valssit ja muut suomitangot. Rakastan kyllä tanssimista mutta en tätä suomalaisen lavakulttuurin tanssityyliä. Kerran yksissä polttareissa mut pakotettiin tanssilavalle ja oli kamala kokemus. Inhosin sitä!

Vierailija
18/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyään aika harva siellä muuten ihan perushumppaa tanssii :)

Vierailija
19/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on hauskaa? No mulle riittää jo ne ihanat kesäiset Suomifilmi-maisemat, onhan se upean näköistä kun lava on jossain veden äärellä ja ilta-aurinko paistaa. Lisäksi tykkään kaikenlaisesta musiikista ja tykkään siis myös suomalaisesta iskelmästä, myös vanhemmasta. Ihmiset eivät ole juovuksissa ja tanssiminen on mukavaa. Onhan siinä mukana aina sellainen pieni nostalgiapläjäyskin.

Vierailija
20/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan iskelmä on ihan samanlaista mummoiskelmää kuin aina ennenkin ei se siitä mihinkään ole muuttunut :D artistit toki vaihtuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä