Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin ootte pystyny seksiin pettämisen jälkeen?

Vierailija
09.08.2013 |

Päätin siis antaa pettämisen anteeksi ja molemmat ollaan käsitelty asiaa paljon... Mut en vaan pysty seksiin. Jokaisesta miehen kosketuksesta tulee mielikuva hänestä ja siitä toisesta. Tämän jälkeen ahdistaa.

Meneeköhän tämä vaihe joskus ohi :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka kellään kokemusta asiasta?

Ihmettelee ap

Vierailija
2/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että oletkohan sittenkään vielä antanut anteeksi. Se ei voi tapahtua noin vain sukkelaan tuollaisen jälkeen. Sitä ei päätetä niin, että se tapahtuu siinä samassa, se anteeksi anto. Anteeksi anto tarvitsee aikaa ja sille ei voi valehdella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta luulen, että itselläni menisi tosi, tosi kauan juuri tuon vuoksi, että aina tulisi mieleen puoliso ja se toinen tekemässä sitä samaa... Tsemppejä ja halauksia! P.s. Auttaisikohan, jos asiasta kävisi juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa? Osaisiko antaa vinkkejä, miten eteenpäin...

Vierailija
4/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin heti, mutta palasin tauon jälkeen yhteen. Ei enää onnistunut, seksi ok, mutta epäilin koko ajan ja suhde kaatui kun mies kyllästyi epäilyihin ja löysi uuden..

Vierailija
5/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se seksi kyllä sujui parin kuukauden jälkeen jo kuten aikasemminkin..

Vierailija
6/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yli kaksi tuntia kesti.

Vierailija
7/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 21:59"]

Kyllä se yli kaksi tuntia kesti.

[/quote]

Hah.

Mutta siis... Olen antanut anteeksi niin hyvin kuin tässä kohtaa mahdollista.

Kaipaan rakastelua ja miehen kosketusta. En vaan pysty. Mua joskus oksettaa, kun katson sen ihanaa niskaa ja nään vaan sen naisen nuolemassa sitä...

Mies yrittää ymmärtää, mutta alkaa tuntumaan, ettei musta ole tähän.

Ap

Vierailija
8/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi, ap. Terapiasta voisi olla apua pettämiskokemuksen hoitoon. Asiaa ei voi vain haudata ja jatkaa kuten ennen. Keskenänne keskustelemalla ette varmasti oivalla ihan kaikkea asiaan liittyvää. Alussa yritätte varmasti paikata suhdettanne kaikin tavoin, koska ette halua erota. Mutta jotain voi jäädä pinnan alle kytemään.

Se, että et kykene rakastelemaan miehesi kanssa, kertoo mielestäni siitä, että et pysty luottamaan häneen. Kun alat taas luottaa, seksikin alkaa sujua. Olet päättänyt antaa anteeksi, mutta et ole vielä antanut saatikka selvinnyt kokemuksesta.

Minun mielestäni ongelmana ei ole nyt se, että et pysty harrastamaan seksiä miehesi kanssa vaan se, että et luota mieheesi. Sitä asiaa teidän pitäisi käsitellä nyt. Miten saisit luottamuksen takaisin? Voitko saada ilman ammattiapua?

t. saman kokenut ja apua saanut

Vierailija
9/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli toinen nainen pitkään ja syynä seksin puute kotona. En halunnut seksiä, koska koin olevani synnytysten jälkeen niin ruma ja löysä, etten mielestäni ansainnut seksiä. Pettämisen selvittyä, päätin kostaa miehelle ja käyttää häntä hyväksi. Päätin, että mies saa vihdoinkin tehdä työtä minun nautintoni eteen ja otan hänet rakastajakseni. Laitoin aivot narikkaan ja annoin mennä. Aikaa meni ehkä noin viikko. Jossain vaiheessa rakastuimme toisiimme uudestaan. Pian meillä oli niin hyvää seksiä, että en enää epäillyt miehen voivan pettää minua.

Vierailija
10/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä, mutta en nauti. Mieskin huomaa sen, mutta olen sanonut, että ei nainen ole kone.

Vierailija
11/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis jos on petetty? Entä jos on itse ollut vieraissa?

Vierailija
12/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 22:15"]

Ymmärrän tunteesi, ap. Terapiasta voisi olla apua pettämiskokemuksen hoitoon. Asiaa ei voi vain haudata ja jatkaa kuten ennen. Keskenänne keskustelemalla ette varmasti oivalla ihan kaikkea asiaan liittyvää. Alussa yritätte varmasti paikata suhdettanne kaikin tavoin, koska ette halua erota. Mutta jotain voi jäädä pinnan alle kytemään.

Se, että et kykene rakastelemaan miehesi kanssa, kertoo mielestäni siitä, että et pysty luottamaan häneen. Kun alat taas luottaa, seksikin alkaa sujua. Olet päättänyt antaa anteeksi, mutta et ole vielä antanut saatikka selvinnyt kokemuksesta.

Minun mielestäni ongelmana ei ole nyt se, että et pysty harrastamaan seksiä miehesi kanssa vaan se, että et luota mieheesi. Sitä asiaa teidän pitäisi käsitellä nyt. Miten saisit luottamuksen takaisin? Voitko saada ilman ammattiapua?

t. saman kokenut ja apua saanut

[/quote]

Totta, en luota mieheeni. En, vaikka haluan ja tiedän, ettei ole heti uudelleen pettämässä.

Pettäminen liittyi parisuhdekriisiimme, joten tilanne oli valmiiksi solmussa. Ensin saatiin ne vanhat solmut auki ja sitten uskalsimme puhua tapahtuneesta. Minulle vaan rakastelu mieheni kanssa on ollut niin ihanaa ja nyt se on sitten pilattu..

Pitäis varmaan terapiaa miettiä. Mies vaan näitä vanhan liiton jästipäitä, etei hevin ulkopuolisille puhu:/

Vierailija
13/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä meni. Olin niin tuskissani ja rikkirevitty, halusin vaan läheisyyttä ja näyttää miehelleni, että helkutti sentään, minulta saat kunnon kyydit, paremmat kuin siltä toiselta! Muutaman kerran se toimikin, mutta sitten seksi loppui kokonaan, en vaan pystynyt luottamaan enkä rentoutumaan miehen kanssa. Koko ajan oli mielessä että näin se teki sille toisellekin jne.

Terapiassa käytiin mutta ajan saatossa ajauduttiin niin erillemme, että lopulta erosimme. Ikinä en pystynyt todella unohtamaan enkä antamaan anteeksi.

Vierailija
14/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi voi antaa, unohtaa ei. Sinä et ole unohtanut, etkä ole vielä oppinut elämään asian kanssa. Et ole siis päässyt yli.

Vierailija
15/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluja oli, mutta en pystynyt. Annoin anteeksi siis pettämisen, mutta en voinut unohtaa. Asiaa käsiteltiin ja aikaa meni. En vain voinut. Aina, kun tilanne jolloin meillä oli läheisyyttä näin vain mieheni toisen kanssa. Ja se läheisyys ei koskaan johtanut mihinkään seksiin. En pystynyt. Mies yritti kyllä kaikkensa kanssani, mutta vahinko oli jo tapahtunut.

Minä olin lopulta se, joka otti ja lähti. Erosimme. Mies jonkun aikaa yritti eheyttää suhdettamme eron jälkeen. En vain voinut. Hyvä niin näin jälkikäteen sanoa. Nykyään mies asuu tuon naisen kanssa, jonka kanssa minua petti.

Vierailija
16/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut tuollaista ongelmaa. Minusta oli sytyttävää vietellä mieheni aina uudestaan, vaikka hän väitti olevansa rakastunut toiseen. Lopulta he sitten erosivatkin. Tiesin kyllä, että minä olen miehelleni se oikein oikea.

Vierailija
17/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on mustasukkaisten ihmisten keksimä juttu. Mikään ei oikeiasti ole pettämistä.

Vierailija
18/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 23:06"]

Pettäminen on mustasukkaisten ihmisten keksimä juttu. Mikään ei oikeiasti ole pettämistä.

[/quote]

No pliis!! Jos sinä nyt satut olemaan niin avomielinen, ettei tunnu missään jos rakastamasi ihminen käy polkasemassa toista niin se on sun juttus. Kyllä se nyt vaan satuttaa ihan saatanasti!

Vierailija
19/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pystynyt, meillä ei ole ollut seksiä miehen pettämisen jälkeen ja mie on katkera. Syyttää minua kylmäksi ja joustamattomaksi.

Vierailija
20/20 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestäsi kuvaamaan kaikki mitä toisen naisen kanssa tapahtui tarkasti, niin sun ei tarvi miettiä miten kaikki oikeasti meni. Me ollaan molemmat petetty tahollamme, tai ei varsinaisesti petetty, vaan luvan kanssa käyty vieraissa. Asian kanssa voi elää ja saada uutta potkua suhteeseen jos tosiaan on 100% luottamus tai se pyritään saamaan, edes jälkikäteen. 

Itseäni ainakin ajatus vaan miehestäni ja toisesta naisesta kiihottaa..mutta jos mulle vähänkin jätetään asioita kertomatta tulee kiukkua ja mustasukkaisuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän