Suostuisitko vauvan ulkokäännökseen rv:lla 37?
Tänään neuvolassa todettiin että vauva kiepsahtanut takaisin perätilaan. Neljäs vauva tulossa, minulla vauvat isoja (hieman alle ja yli neljän kilon), hartioista olleet tiukassa. Ensi viikolla äitipolikäynti ja ehdottavat varmasti kääntämistä. Riskit pelottaa. Kannattaako suostua?
Kommentit (6)
Ei vauva välttämättä suostu kääntymää ja arvioivat siellä varmasti kannataako edes koittaa... itselläni yritettiin käänöstä mutta ei lapsi suostunut kääntymään.. hyvä jälki seuranta siellä on jos koittavat kääntää ja ammattitaitoista väkeä ovat että turhaan ressaat, vauvakin on jo niin iso että voi rauhassa vaikka syntyäkkin..
Suostua aina voi, mutta vauva ei aina käänny. Been there, done that...
Sattui vain mahdottomasti mut vaavi oli päätöksensä kai tehnyt, eikä hievahtanutkaan... :)
Helpottaa kääntymistä voit makaamalla itse pylly ylhäällä. Jos ei nyt sitä vauvaa suoranaisesti auttaisikaan kääntymään niin ei ainakaan niin helposti väärinpäin kiinnittyisikään. Tosin kääntymisissä on omat riskinsä aina.
mä en suostunut ja olen edelleen tyytyväinen päätökseen!
Ensinnäkin käännöksen ei kuulu sattua ja tässäkin lyhyessä ketjussa yksi ehti jo sanomaan, että "sattui mahdottomasti". Silloin on lääkäri ollut liian kovakourainen. Vauvaa ei kuulu murjoa toisinpäin, vaan auttaa kääntymään. Ja jos ei käänny, niin ei väkisinkään saa murjoa.
Jos nla-lääkärini olisi yrittänyt käännöstä, olisin antanut yrittää, mutta kenen tahansa käsittelyyn en vauvaani suostunut antamaan.
voi se kääntyä itsekin. minä olin menossa kääntöön mutta fiksu poikani oli kääntynyt jo . niin tekee joka kolmas perätilavauva
Ei vauva välttämättä suostu kääntymää ja arvioivat siellä varmasti kannataako edes koittaa... itselläni yritettiin käänöstä mutta ei lapsi suostunut kääntymään.. hyvä jälki seuranta siellä on jos koittavat kääntää ja ammattitaitoista väkeä ovat että turhaan ressaat, vauvakin on jo niin iso että voi rauhassa vaikka syntyäkkin..