Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perusmies ei enää kelpaa ?

Vierailija
22.08.2013 |

Olen reilu kolmekymppinen, pitkähkö sinkku isä. Nyt olen eron jälkeen yrittänyt jonkin aikaa löytää seuraa, lähinnä netistä kun baareissa ei tule kovin paljoa käytyä, mutta tuntuu ettei tällänen perus kundi enää kelpaa kenellekkään naiselle, etsiikö ikäiseni sinkkunaiset vaan sitä "parasta" vai mikä on ? Parhaat on tietenkin jo viety vapailta markkinoilta, mutta tarjontaa kyllä löytyy... Vähän vinkkejä naisilta millä saisin naisia enemmän treffeille ja ehkä sitäkautta johonkin vakavampaankin... Keski-suomesta naista kaipaan jos vaikka joku täällä innostuisi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi vinkki: keskity oikeinkirjoitukseen. Erityisesti yhdyssanavirheet karkottavat potentiaaliset treffikumppanit.

Vierailija
2/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmies ei kelpaa koska itse en ole perusnainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän perusnainenkaan kelpaa, niin miksi sitten perusmiehen pitäisi kelvata?

Vierailija
4/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaakos perussuomalaiset?

Vierailija
5/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on luultavasti tuo yh. Jos kirjoitat sen niin moni hylkää sinut heti ja jos et kirjoita ja selviää niin sinut hylätään. Nettideitit ei ole suomessa niin yleisiä. Koita kylmästi iskeä naiset kadulta jos pokkaa riittää :P

Vierailija
6/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että se ei teille miehille kelva perus suom.nainen. Olin parisuhteessa miehen kanssa - ei ollut erikoisen komea eikä rikas. Pidin hänestä kun hän sai minut nauramaan ja teki kotiaskareet miten kuuluukin ( ei inissy jos piti imuroida); en vain kelvannut hänelle. Ero tuli hänen sanomastaan.

Vierailija
7/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Jokaisella on omat heikkoutensa, etkä tuo omiasi esiin tuossa. Mitään perusmiestä ei ole olemassakaan, jokainen on yksilö.

Vierailija
8/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene baariin niin kuin kaikki muutkin. Netin kautta tavatessa sitä vastakkaista puolta ehtii analysoida ja tarkkailla ja lopulta tullaankin sitten Ei kiitos -lopputulokseen. Baarissa ei ole tätä ongelmaa. Ei siellä ehdi viikkoa miettiä ja pohtia toisen puutteita. Sitten kun on sen tyypin matkaan jo lähtenyt, niin ei ne puutteetkaan enää sitten häiritse. 

Känni päälle ja menoksi!

Vierailija
9/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusikoi on paras!

Vierailija
10/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä vaikeaa se on naisillekin, varsinkin jos on jo toisella/kolmannella kierroksella. Ja aika usein perusmies/nainen havittelee jotain sellaista, johon ei rahkeet riitä.

Vierailija
11/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan varmasti tavallinen mies kelpaa! Ainakin tänne kelpasi :)

Itse olen tapaillut ties minkälaista "parempaa" heppua. On ollut uraohjusta, rikasta, diplomaattia, lordia, moottoriurheilijaa... Mutta nyt olen menossa naimisiin ihan tavallisen jässikän kanssa. Ja en voisi olla onnellisempi! 

Kannattaa panostaa herrasmiesmäisyyteen ja ihan perus hyviin käytöstapoihin. Niillä pääsee pitkälle. Ja pliis, älä tule treffeille nuhjusena. Jos ei viitti edes vähän laittautua niin unohda koko homma. Naiset tykkää kun näkee, että mies edes vähän yrittää ja näkee vaivaa! :)

Vierailija
12/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko laittaa kuvasi tänne niin voimme ehkä antaa pukeutumisvinkkejä tai hiusvinkkejä. Tjn vastaavaa..voisi jopa olla että joku nainen kiinnostuisi tätä kautta?

Tai en tiedä,täällä lynkataan kyllä kaikki..saattaisit pelästyä liikaa

Vierailija
13/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 22:16"]

Kyllä ihan varmasti tavallinen mies kelpaa! Ainakin tänne kelpasi :)

Itse olen tapaillut ties minkälaista "parempaa" heppua. On ollut uraohjusta, rikasta, diplomaattia, lordia, moottoriurheilijaa... Mutta nyt olen menossa naimisiin ihan tavallisen jässikän kanssa. Ja en voisi olla onnellisempi! 

Kannattaa panostaa herrasmiesmäisyyteen ja ihan perus hyviin käytöstapoihin. Niillä pääsee pitkälle. Ja pliis, älä tule treffeille nuhjusena. Jos ei viitti edes vähän laittautua niin unohda koko homma. Naiset tykkää kun näkee, että mies edes vähän yrittää ja näkee vaivaa! :)

[/quote]

Ai niin ja unohdin vielä lisätä, että nettideittailu on ihan ok. Joskus kokeilin sitä itsekkin, ihan huvikseen. Halusin nähdä millaista se on ja toimiiko. Taisin tavata sitä kautta 3 heppua kahvin merkeissä. Kaikki ihan hyviä, mutta jotakin luotaantyöntävää niissä miehissä oli. Kaverini on tällä hetkellä deittipalstalla. On myös reilu kolmikymppinen, pari lasta löytyy ja vakituinen työ. Hyvä nainen ja homma kunnossa, ei myöskään löydä miehiä baarista tms. Tosin hän juuri kertoi pari viikkoa sitten kamallimmista treffeistä joissa on ollut. Tapasi tämänkin netissä. Mies tuli paikalle verkkareissa, röökiä poltellessa eikä tästä hepusta saanut kuulemma mitään irti. Mitään keskustelua ei saanut aikaiseksi kun kaveri vastasi aina vaan yhdellä sanalla. Miksi edes vaivautua treffeille jos ei viitsi nähdä vähääkään vaivaa? Vähän ohi aiheen, mutta koitan pelotella ääritapauksilla :)

Vierailija
14/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä itseäsi, ole aktiivinen, harrasta jotain missä on vastakkaista sukupuolta, opettele hieman yhdyssanoja ja laittaudu.

Vierailija
15/19 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vajaa kolmekymppinen, jolla on kokemusta nettideittailusta vuoden takaa. Olin Suomi24 treffeillä ja e-kontaktissa ja sain melko paljon vastauksia.

Tässä pari omaa valintakriteeriäni, joilla erottelin jyviä akanoista.

Olen varmasti kauhea akka, kun tunnustan tämän, mutta en missään nimessä halunnut miestä, jolla on lapsia ennestään.  En siis innostunut, kun joku laittoi, että "Niin onhan mulla yksi todella ihana muksukin". Varmasti on ihana ja rakas, mutta ilmoituksessa luki, että etsin lapsetonta miestä. Sama oli myös ikähaitarin suhteen. Monet etsimääni reilusti vanhemmat miehet osoittivat kiinnostusta ahkerasti. Kannattaa siis osata lukea. 

Miehen ilmoituksessa kiinnitin huomiota siihen, että siihen oli kirjoitettu muutakin, kuin vaan laitettu raksi ruutuun. Mikään Runeberg ei tarvitse olla, mutta olisi se kiva, jos osaisi kertoa edes millainen ihminen on ja millaista etsii. Toinen asia on oikeinkirjoitus. Itsellänikään ei ole äidinkieli täydellisesti hallussa,  mutta kyllä useat kirjoitusvirheet hyppäsivät pahasti silmille ja loivat kuvan, ettei ilmoitukseen ole niin jaksettu perehtyä ja alkoi mietityttää, että onkohan tämä ihan tositarkoituksella liikenteessä. 

Kuva oli kiva. Ja nimenomaan selvä kuva. Olen sen verta pinnallinen, että tiedän minkä tyyppisistä miehistä pidän. Tosin en kyllä ketään raakannut pois heti pelkän ulkonäön perusteella.

Tästä päästäänkin kohtaan: Tiedä mitä haluat elämältä ja kumpp

anilta, mutta älä ole nirso, vaan anna mahdollisuus. Eräs ystäväni etsi nettideiteiltä tummaa, hoikkaa neitoa, vaikka vähän rumasti sanottuna hänellä ei niin olisi ollut varaa nirsoilla. Tuskin tukan väri tai paino ovat asioita, joiden vuoksi kannattaa torpata koko tyyppi. Arvomaailma ja elämänkatsomus ovat tärkeämpiä juttuja.

Itse halusin miehen, joka on suht läheltä ja tämä luki ilmoituksessakin. Etäsuhdetta en halunnut. 

Naiset saavat deittipalveluissa paljon yhteydenottoja, joten lähesty viestillä, joka jää mieleen. Vähän niinkuin työhaastattelussa, sinulla on vain yksi mahdollisuus tehdä vaikutus. ;)

Pidä yhteyttä ja jutustele. Jos nainen on nihkeä, eikä yhteisiä puheenaiheita löydy, unohda koko homma. Sovi tapaaminen piakkoin, niin näet heti millainen ihminen luonnossa on.

Tapaamisessa ole oma itsesi. Valmistaudu kuitenkin etukäteen. Pukeudu siististi, käy suihkussa, aja parta jne. Jos pelkäät, että jäädyt jännityksen vuoksi, mieti etukäteen puheenaiheita. Ole kohtelias, älä puhu existä, älä vonkaa jne.

Tapaamisen jälkeen ota yhteyttä ja sovi uusi tapaaminen suht nopsaan, mikäli olit kiinnostunut. Sano myös suoraan, jos nainen ei ollutkaan tyyppiäsi. Huonoa käytöstä on jättää toinen epätietoisuuteen. Jos taas nainen ei ollut kiinnostunut, älä jää murehtimaan asiaa. Varmasti löytyy parempi. Ei siis toinna ihan suinpäin ihastua ja aina särkeä sydäntään, kun livenä ei kemiat kohdanneetkaan.

Siinä muutamia vinkkejä yksityiskohdista, joihin itse kiinnitin huomiota. Älä lannistu, vaan jatka etsimistä. Hyvää kannattaa odottaa. Onnea etsintään! :)

Vierailija
16/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista naista itse etsit?

Vierailija
17/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Itsellesi tietenkin kelpaa kuka vain?

Vierailija
18/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan itse harrastuksistasi? Ja minkäikäistä seuraa etsit, millaisista naisista pidät?

Vierailija
19/19 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehille tuntuu niin kovin helposti tulevan mieleen, että jos ei löydy kumppania niin vika on koko naissukupuolessa? Kyllä se sopivan kumppanin löytäminen on naisille ihan yhtä vaikeaa. Kyse on paljolti kuitenkin sattumasta ja onnesta. Ei siitä, että naiset etsisi jotain prinssiä. Ihan järkeviä aikuisia tässä ollaan. Syyttelyyn ei ole mitään aihetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi