Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähihoitajista!!;;

Vierailija
09.08.2013 |

Mikä siinä on, että kyseinen ammattikunta on niin kliseinen? Lapset tehty tosi nuorina, röökäävat, ovat yh, tatuoituja? Omistavat lägihoitajatukan eli montaa väriä ja erikoinen leikkaus? Tyhmiä? Eivät muuhun kouluun päässeet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! En ole oikea lähihoitaja! Ainoa noista,mikä sopii on nuorena tehdyt lapset!

Vierailija
2/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki porvoolaislähärit sopivat kuvaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päde minuun ainakaan mikään noista :D

Vierailija
4/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kamala...ihanko kaikkiin. Niihin 50-vuotiaisiinkiko ammatinvaihtajiin ja osiin lapsettomiin. Tai minuun yksihiusväriseen, yli 30-vuotiaaseen, kahden lapsen äitiin, joka on käynyt lukion, ammattikoulun ja amk:n ja miettii että lukisiko vielä psykologiaa..Niin siis se minun eka ammatti oli lähihoitaja.

Vierailija
5/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus kukkii jopa lähihoitajan ammattia kohtaan.

Vierailija
6/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat puhuu itestäs... Ei päde muhun eikä yhteekää mun tuntemaa lähihoitajaa (niit on aika paljon) noi kaikki kuvaukset... Urpo!!

Vierailija
7/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan törmännyt tuon kaltaiseen lähihoitajaan, en tuttavapiirissäni enkä vanhainkodeissa. Käyn paljon kahdessa eri vanhainkodissa, kun molemmat mummuni ovat siellä. YKSIKÄÄN lähihoitaja ei näytä tuollaiselta, ei ole erikoisia hiuksia (päin vastoin) eikä näy tatuointeja. Heidän yksityiselämästään en tiedä, mutta tutuista lähihoitajista yksikään ei ole yh.

Minusta taas ovat kovin tavallisen näköisiä - ehkä jopa vähän tylsiä, mutta kai hoitoalalla pitää olla :D Ei meikkiä, kuin ehkä todella kevyesti, hiukset kiinni töissä ollessaan eikä mitään ihme värejä ja ovat vähän sellaisia tiukkapipon oloisia. En tiedä mistä ap on kotoisin, mutta meillä päin ei ainakaan tuollaista ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi