Pitäisikö olla huolissaan?
Taas viikonloppuna lähdin yökerhosta leuka rinnassa kävelemään yksin kotiin.
Ei löytynyt panoseuraa tänäkään lauantaina.
Tämä sama show on jatkunut jo 33-vuotta.
Neitsyys edelleen tallella ja vaikea päästä edes keskustelemaan naisten kanssa.
En ymmärrä miksi naiset välttelee mua.
Onkohan joku mennyt juoruamaan, et en ole mikään kovin hyvin varustettu herrasmies?
Kommentit (68)
Älä valehtele. Jos tosiaan olet 33v ni tuo touhu ei ole jatkunut kuin 15 vuotta tai sit oot ollu alaikäisenä yökerhossa.
Minimunan kohtalo yökerhossa on karu.
Naisten oma puskaradio pitää kyllä huolen siitä, että sun vierestä ei naista löydy koko iltana.
Kun on lahkeessa ISO, niin elämä on paljon helpompaa.
Kaksikymmentä senttiselle löytyy yöelämästä aina seksiseuraa.
Tänä kesänä jo yli 20 eri kaatoa.
Jos 17-vuotiaana ei ole saanut vielä tuheroa, niin on kyllä säälittävä häviäjä.
33v on täysin menetetty tapaus.
Suomessa taitaa olla aika monta neitsyt 13-15 cm minimunaa.
Siitähän se heidän naisviha kumpuaa.
Kun kukaan ei anna, niin sit haukutaan kaikki naiset
Hra/nti "15cm" tehtaillut monta vastustavana Ehkä jopa aloituksen.
Suomessa on monta 33v neitsyttä, ja kerrallahan se on ohi.
15cm kovana on yli keskiaeavonr ja ihan riittävä.
Ja jokainen ilta muualla kuin kotona lisää todennäköisyyttä että pääsee pukille. Naiset harrastavat yllättävän paljon,.myls sellaisia lajeja kuin vaikka purjehdus Tai melonta. Tai puutyö...ihan sama. Muttatutustunihmisiin mahdollisimman laajasti.
...ja taas joku mikropenis vakuuttelee itselleen et 15cm olis muka ok.
Woe woe
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun puhua mieluummin terapeutille kuin tehdä joka päivä kymmenen uutta aloitusta aiheesta?
Vauva.fi on ollut parasta terapiaa mulle jo pari vuotta. Ja ilmaista. Ei ap
Soile kirjoitti:
Suomessa taitaa olla aika monta neitsyt 13-15 cm minimunaa.
Siitähän se heidän naisviha kumpuaa.
Kun kukaan ei anna, niin sit haukutaan kaikki naiset
Oikeasti ihan riittävän moni on antanut. Niistäkin suurin osa on halunneet uudestaan. Myönnän että koko on aiheuttanut epäilyjä riittävyydestä Se on hyvä että koko jutuissa vika on aina miehissä. Kumma kyllä mitä muilta miehiltä olen kuullut ja itse sanonut niin yleensä naisia kehutaan.
Se on aivan tosi harvassa kun sanotaan huonoksi. Valitettavasti sellainenkin on tullut koettua. El liikakahtanut eikä päästänyt mitään ääntå. Turhauduin niin paljon että kysyin hengitätkö? Siinä miehen ego ihan oikeasti hajoili. Ainoa kerta kun nainen ei reakoinut mitenkään. Silloin oikeasti tuntui että pitäisi olla isompi muna.
Koolla on väliä.
20cm vähintään pitäisi olla
Mulla paljon kaatoja 13 senttisellä. Hauskaa on kun naiset ei sitä tiedä kun baarista lähdetään. Hänen kämpillään se onkin sitten myöhäistä aamuyöhämärässä. Hauskinta on että saan vielä niin hiton nopeeta ja voikkaan orgasmin, että äöntelen aika lujaa. Tämän jälkeen yleensä poistun pikaisesti kotiin oman rouvan viereen. Hyvä muistaa vanha sanonta. Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. Hauska miettiä kotimatkalla, kuinka mimmi alkoi siellä varmasti didoo suristamaan:))
Jeesus auttaa kaikessa, miksei tässäkin. :) Seurakunnasta löytyy kivoja kilttejä naisia joita ei haittaa exien puute. Ja hei tän ketjun minimunajulmurit... Pahuus ei kannata..
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kannattaisi mennä nöyryytettäväksi sinne baariin.
Jää vaan kotiin vetämään käteen
Tai nettiin treffeille.
Vierailija kirjoitti:
...ja taas joku mikropenis vakuuttelee itselleen et 15cm olis muka ok.
Woe woe
Kyllä se on. Tiedätkö missä naisen herkät pisteet sijaitsee ja kuinka pitkä se tuubi on?
Ap:lle: auttaisin jos voisin, mutta ikävä kyllä en elä avoimessa suhteessa juuri nyt. Tein nuoremnasta miehestänikin miehen, niin että sitä muistellaan vielä nytkin, vuosien jälkeen.
Nämä pienimunaiset möhömahat on kyllä aikas säälittävää porukkaa 😀