pisin aika jonka oot ollut pesemättä hampaita? tai käymättä suihkussa? miksi..?
Miten kävi.. tippuiko hampaat suusta ? Haisitko?
Kommentit (10)
Joku 3 tai päivää sairaalassa kun nukuin koko ajan kuumeessa. Ei tippunut, haisin
Lemmenjoella kairassa olimme kerran neljä päivää ja tietysti ilman suihkua, koska ei siellä suihkua ollut. En kyllä juurikaan koskaan ole sitten yhtä paljon suihkusta nauttinutkaan, kun sieltä tultuani. Siinä olin pinttyneenä pölisevästä kangasmaastosta, hyttysmyrkystä ja muutenkin leirielämästä .
Olen ollut niin kipeänä, että en olisi pystynyt suihkuun menemään. En onneksi hikoile paljon, niin ymmärtääkseni en haissut. Hampaaat kuitenkin pesin kahdella reissulla kylppäriin, ensin alahampaat ja sitten ylähampaat toisella kertaa, sen aikaa pystyi olla seisaallaan, ennenkuin kipu yltyi liikaa.
Pesän hampaat 2 x päivässä ja olen unohtanut vain yhden kerran pestä hampaat. Pisimpään käymättä suihkussa taitaa olla jotain 5 pv.
Olen ollut ilman suihkua reilusti yli viikon. Tänään ei tee mieli pestä hampaita mutta pakko se on.
Sairaalassa maatessani olin laskujeni mukaan viisi päivää suihkutta, hampaat kykenin pesemään omatoimisesti.
En edes älynyt kaivata suihkua, oloni ei ollut mitenkään likainen, kun en hikoile kovastikaan. Mutta kai hoitajat olivat tilanteeni noteerannut ja aistinut, kun yhtenä päivänä kiireidensä keskellä kysyivät, että haluaisinko päästä suihkuun :D Olihan se sitten ihanaa, vaikken oikein osannut nauttia siitä, kun toinen pesee ja mun tehtävä on vain jaksaa istua suihkutettavana. Silloin kun joku pesee selän kotioloissa ihan muuten vaan vaikka hellyydenosoituksena, se tuntuu ihanalta, mutta nyt se tuntui hölmöltä, että "aikuinen ihminen enkä osaa edes itse peseytyä".
Kolme päivää ilman suihkua.
Palasimme Interraililla Kööpenhaminasta Helsinkiin täpötäydellä laivalla, jossa ei ollut yhtään vapaata hyttiä.
Kamala paluumatka, koska haluan käydä joka aamu suihkussa.
Sairaalassa parisen viikkoa. En myöskään käynyt suihkussa. En päässyt ylös sängystäkään puhumattakaan että olisin pysynyt pystyssä, enkä saanut syödä tai juoda.
Lääkkeet pilaavat elämän.