Mies jota en ole tavannut enää yli kahteen vuoteen ja olen vaihtanut numeroni, seurailee vieläkin minua. Mitä tuollaisen päässä liikkuu.?
Ei siis ilmeisesti usko vuosienkaan jälkeen että en ole kiinnostunut.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei oke näköjään muutkaan huolinu, ei ole päässyt edes kertaa kahville. Kannattaisko päästää, tytöt, ettei joudu katumaan?
Kuulostat pelottavalta ja ahdistavalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oke näköjään muutkaan huolinu, ei ole päässyt edes kertaa kahville. Kannattaisko päästää, tytöt, ettei joudu katumaan?
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin törmään joskus eksä äni. Eipä sille mitään voi jos törmää toisiin joskus välillä.
Kirjoittaakohan sekin vauva palstalle että olen sta lkkeri, ps ykopaatti, takuuvarma tuleva raiska ajamu rhaajaa jne.
Sori ap, mutta ei sun pipari nyt niin erikoista ollut. Olit itseasiassa aika la hna ja tylsä. Hölsk yvä keskivar talorasvasi oli myös aikamoinen turn off.
Nykyinen on parempi sängy ssä. Ja nuorempi ja kauniimpi. Eikä mikään laiska nar sisti jonka p llu hais ee.
Sinä olet selvä narsisti. 🤮
Stalkkerin viesteihin ei pidä koskaan vastata yhtään mitään! Ne pitää kuitenkin säästää jos joutuu tekemään rikosilmoituksen.
Viestejä en enää ole saanutkaan koska uusi numero ollut jo kauan. Mutta tämä mies sitten ilmestynyt kyyläämään aina välillä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko hankkiutua hoitoon ja hoidolla tarkoitan pyöreää pehmustettua huonetta oikeaoppisen lääkärin avustuksella?
Minkäs teet, jossei ironiaa ymmärretä. Sitähän ne trollipojatkin toitottaa, että kattokaa nyt millaisia uutisia naistentappajista, paras vain huolia omituinen mollottaja, se kaipaa vain äidin syliä.
Älä nyt ainakaan jutskaamaan ala, täysi nollalinja vaan. Näillä on muutenkin harhainen käsitys siitä, mitä ihmissuhde tarkoittaa, se voi olla mitä vaan hörhöilyä, kuten stalkkimöllötystä. Ei varmaan koe hallitsevansa tyhjääkään elämäänsä, saati että jokin vaativampi sujuisi. Ihanan mielikuvitukseton vieläpä, ajatella että tuommosenkin joutuu apinoimaan toisilta samanmoisilta. Pistä miehes seisomaan sen eteen ja ottakoon mollotuskisan, vaikka kameran kera. Häipyy kyllä ekana.