Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihalla laudalla ei ole vyötäröä

Vierailija
22.08.2013 |

Monet laihat täällä haukkuvat meitä paksumpia, mutta vyötärö-lannesuhteeni on täydellinen =P

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet 17, harvalla on enää nykyään vyötäröä, mutta eihän naisen vartalo periaatteessa ole muuttunut mihinkään. Mutta lienet niin nuori, että et tiedä, millaisia korsetteja naiset käyttivät vielä ainakin 60-luvulla. Monet nuoret tytötkin saivat samalla kertaa ensimmäiset rintaliivit ja korsetin. Korsetti muotoili vyötärön kapeaksi. Tukevillakin naisilla oli huomattavasti hoikempi vyötärö kuin samankokoisella naisella tänään. Edesmennyt tätini piti pientä vaatekauppaa ja hän tuumasi jo 60-luvun alussa, kun sukkahousut alkoivat yleistyä, että ei mene kauan, kun naisilta katoaa uuma. Silloin nuorena tyttöna ja sukkahousujen vankkumattomana kannattajana nauroin, että joo, joo. No nyt tiedän, että täti oli enemmän kuin oikeassa. Koko aikuisikäni olen ollut tasapaksu pötkylä. Ehti minullakin olla muutaman vuoden korsetti, mutta ei se ehtinyt minun uumaani muotilla, sillä heitin sen pois heti, kun sukkanauhoja ei enää tarvittu.

Vierailija
22/25 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella laihalla ja pienirintaisella ihmisellä ei ole vyötäröä? ilmeisesti tarkoitat jotakuta kadehtimaasi tuttavaa, koska mulla ainakin (ja monilla kansainvälisillä huippumalleilla) on tiimalasivartalo, vaikka painoindeksi on 18:n kieppeillä. Ai niin, mutta mulla on myös kohtuullisen isot rinnat naisellisen mallisen keskivartalon lisäksi. Sori ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te aikuiset naiset täällä kilpailette asialla, ruumiinrakenteella, joka on perintötekijöissä? Vai oletteko alle 14-vuotiataita tms? Ei uskoisi teitä aikuisiksi, kun täällä suunnilleen lällättelette tosillenne et mulla onki parempi vartalo ku sulla sullei oo tissei, sullei oo vyötäröö mut mu onki lällällää.

Mut aivotko on kaikilla?

Vierailija
24/25 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eika moni mies höyläis sitä lautaa

Vierailija
25/25 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sinä fiksumpi, mutta ei...