Mulle kelpaisi joku kïltti ja ujo syrjäytynyt tai vaikka kiva kassapoika, mutta en tiedä miten sellaisen löytää?
Ei kiinnosta komeat menestyjä toimari narsistit. Jopa syrjäytynyt kelpaisi jos vaan on kiva ja huolehtii hygieniasta. Mutta ei niitä löydä.
T. semisyrjäytynyt nuori nainen
Kommentit (48)
Kaupasta tietenkin. Oletko vähän yksinkertainen?
Unohda kïltit ja lataa Tinder tulille. Täältä sinullekin löytyy ikioma PankkiiriLääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on ympärilläsi tuhansia. Mutta et vain huomaa heitä.
Tuollaiset miehet ovat näkymättömiä naisille. Jopa sinulle. Se että tietoisella mielelläsi nyt sanot haluavasi tuollaista miestä ei kuitenkaan konvertoidu siihen että alitajuntasi haluaisi tuollaista miestä.
Haluat yhä oikeasti sitä toimaria/linnakundia/diileria/muskeliautomiestä.
Ei sinun sanat sitä todellisuutta muuta.
Ihan yhtä näkymätön minä olen heille, koska en ole tissit tiskissä- instabeibe. Ei mua kukaan oikeasti huomaa.
Lähesty kiltti miestä kaupan kanssajonossa. Tunnistat hänet ostostensa perusteella. Joudut tekemään aloitteen itse, koska kiltti miehen on elämä painanut murheen alhoon :(
Vierailija kirjoitti:
Lähesty kiltti miestä kaupan kanssajonossa. Tunnistat hänet ostostensa perusteella. Joudut tekemään aloitteen itse, koska kiltti miehen on elämä painanut murheen alhoon :(
No en minäkään uskalla lähestyä koska suositut pojat aina kiusas mut koulusssa maanrakoon, niin pelkään pakkeja ja haukkumista päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kiltin miehen tunnistaa yleisesti siitä, että hän ei osta alkoholia.
Koska jos joisi alkoholia, niin ei olisi naisista puutetta. Naiset karttaa alkottomia miehiä.
Syrjäytyneet, lentäjäkirurgit yms. ajattelee että kaikki naiset = instabeibet. Tavallinen nainen ruokakaupassa ei ole edes mikään nainen, eikä voisi vähempää kiinnostaa.
Ette uskalla edes lähestyä toisianne, Voi pyhä yksinkertaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytyneet, lentäjäkirurgit yms. ajattelee että kaikki naiset = instabeibet. Tavallinen nainen ruokakaupassa ei ole edes mikään nainen, eikä voisi vähempää kiinnostaa.
Kaikkien deittipalveluiden statistiikka kertoo aivan eri tarinaa kuin sinun mielikuvituksesi.
Mutta kelpaa sinulle hopeakettu? :(
Hah, itse köyhänä miehenä en edes viitsi yrittää lähestyä edes yhtäkään naista kun en pysty elämään sellaista elämää kuin suurinosa naisista. Muutamalle kiinnostuneelle olen sanonut heti suoraan ettei minuun kannata aikaa tuhlata, etsii jonkun jolla on rahaa.
M37
Vierailija kirjoitti:
Mutta kelpaa sinulle hopeakettu? :(
Kelpaisi setämies jos on vetreä ja hygieniasta huolehtiva. Hopeakettu on ehkä jo vähän liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Hah, itse köyhänä miehenä en edes viitsi yrittää lähestyä edes yhtäkään naista kun en pysty elämään sellaista elämää kuin suurinosa naisista. Muutamalle kiinnostuneelle olen sanonut heti suoraan ettei minuun kannata aikaa tuhlata, etsii jonkun jolla on rahaa.
M37
En etsi miehestä rahaa. Omat hanttihommien ja/tai sosiaalietuuksien rahat riittää ihan hyvin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos joisi alkoholia, niin ei olisi naisista puutetta. Naiset karttaa alkottomia miehiä.
Turn off heti kun nään miehiä koffi kädessä.
Minä itse juon kyllä aika paljon alkoholia, mutta mulle kelpaisi joku alkoholia juomaton mies paremmin kuin hyvin. Nytkin olen kännissä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset miehet ovat näkymättömiä naisille. Jopa sinulle. Se että tietoisella mielelläsi nyt sanot haluavasi tuollaista miestä ei kuitenkaan konvertoidu siihen että alitajuntasi haluaisi tuollaista miestä.
Ihan yhtä näkymätön minä olen heille, koska en ole tissit tiskissä- instabeibe. Ei mua kukaan oikeasti huomaa.
Eipä minuakaan lähestytä vaikka olen isotissinen jne.
Ei se riitä että on isot tissit, pitää olla seksikkäät merkkivaatteet, täydelliset pitkät hiukset ja ripset, isot huulet, olematon vatsa, pyöreä peppu.... Ai niin ja pitää olla Instagram julkkis. AInoastaan näin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turn off heti kun nään miehiä koffi kädessä.
Okei, mutta et kuitenkaan nussi miestä joka on raitis ja joka rentoutuu kamomillateen ääressä.