Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja kotityöt

Vierailija
22.08.2013 |

Olen siis 24 vuotias nainen, ja seurustellut kohta kolmikymppisen mieheni kanssa päälle 2 vuotta. Mies on muuten oikein bueno, huomioi minua ja saan hellyyttä yms. MUTTA kotityöitä hän ei tee. Itse olen vähän tälläinen kodinhengetär, ja pidän osin siivoamisesta ja erityisesti ruoanlaitosta. Jos siipan kerrankin laittaa vaikka tiskaamaan, saa siitä kuulla kaksi päivää ja koko päivä hänellä menee siitä pilalle ja samalla siis minun, kun saan kuunnella sitä kitinää loppupäivän. Valitusta tulee mm. siitä kuinka teen liikaa tiskiä, ja sitä on aivan liikaa. (Psst. Sitä on ihan yhtä paljon kun minä tiskaan)

Koen olevani siinä kohtaa elämää, että enää ei vaan voi valita itselleen poika ystävää tälle nykyiselle hetkelle, vaan haluan pitää mielessä mahdollisen tulevan lapsen ja koiran tulon. Olen poiskaystävälleni sanonutkin, että nyt tämä minun työmääräni menee vielä nippanappa, mutta ei todellakaan sitten jos tähän vielä jonkun lapsen lykkää.

Pelkäänkin siis, että jos ja kun lapsia tuon miehen kanssa päätän hankkia, päätyy suhteemme eroon alta aika yksinkön kun katkeroidun ja minulla menee hermot miehen kotitöiden tekemättömyyteen. Yh-äitiys kun ei houkuttelisi.

Eli neuvokaa minua hyvät naiset: Mitä teen tuon miehen kanssa? Ongelma on siinä, että tiedän tuollaisen miehen olevan hankalaa löytää, mutta tiedän, että viimeistään lasten saannin jälkeen palaa totaalisesti käämit häneen. Pitäisikö se silti laittaa kiertoon? Sinkkuna olisi paljon vähemmän siivottavaa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kokeilla niin, että olisit itsekin tekemättä kotitöitä - huomaisiko mies jossakin vaiheessa asian? Oletteko keskustelleet asiasta? Kenen ne työt miehen mielestä kuuluu tehdä? Miten perustelee, että hän ei tee mitään? Ellei muutosta tule, niin todennäköisesti käy kuten olit ajatellutkin - suhde päättyy tähän ongelmaan ja lapsi todellakin lisää kotitöitä ja vie joka tapauksessa sinun aikaasi!

Vierailija
2/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiallinen keskustelu ei auta, niin jouluun mennessä laitat tämän buenon paketin kiertoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä noi opi vaikka opettaisi :/ kaameinta tollaisessa suhtessa on se kuinka mies tekee numeron siitä kuinka hän juuri viime viikolla imuroi, tai kuinka hän juuri eilen tiskasi... no nii-in niin sitä pitää viikottain imuroida ja tiskata ja tehdä ruokaa ja joka päivä niitä helvetin kotitöitä pitää tehdä... mutta mitä tekee mies? tiskaa kerran ja luulee että se oli siinä...

vaihtoon jos ei puhe auta... laita lukemaan av palstaa.

Vierailija
4/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään nimessä tee lapsia tuollaiselle. Olet nyt jo kotiorja, ja pahemmaksi menee jos teet lapsia. Itse heittäisin pellolle, kuulostaa ällöttävältä mieheltä. En tiedä mitä tarkoitat määritelmällä bueno, mutta laiskuus ei mulla ainakaan kuulu siihen.

Vierailija
5/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ottanut itsellesi laiskan miehen, jolle olet äiti. Saat ihan itse päättää, haluatko olla sellaisen miehen kanssa lopun elämääsi vai et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän