Suositelkaa kevyttä ja peittävää meikkivoidetta
Iho epätasaisen värinen, ja värin haluaisin tasaiseksi. En kuitenkaan toivo pakkelilopputulosta. Vinkit kehiin!
Kommentit (15)
Kiitos vinkistä! Sekaiho, keskeltä rasvaisempi. IT vaikuttaa lupaavalta.
Minua kiinnosta vinkit myös. Onko kokemusta mineraalimeikkivoiteesta?
Lumene CC tai Misshan BB-voide. Misshaa myydään Stockalla, joissakin K-Citymarketeissa ja useissa nettikaupoissa.
Mineraalimeikeistä bare mineralsin complexion rescue geelivoide on hyvä. Itse pidän Avenen couvrance meikkivoiteesta kaikista eniten. Se ei ole superpeittävää, mutta tasoittaa väriä, pysyy hyvin eikä silti tuki tai kuivata ihoa. Näyttää luonnolliselta.
Mä tykkään Joe Blascosta. Ei taida olla kovin suosittu merkki nykyään, ja moni luulee, että sillä tulee hirveä pakkelilopputulos, mutta ei ainakaan mulla.
Peittävyys on niin hyvä, ettei sitä tarvitse laittaa kuin ohut sipaisu niihin kohtiin, joissa iho on hyvä. Kun levittää siveltimellä, tulee oikein luonnollinen lopputulos. Mulla ainakin toimii, vaikka iho on rasvoittuva ja pintakuiva (aknea ja isot huokoset).
Vierailija kirjoitti:
IT on ihan ylivoimainen!
Onko tässä suojakerroin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IT on ihan ylivoimainen!
Onko tässä suojakerroin?
Alkuperäinen versio on SPF50, ja uusi oil-free matte on 40
Vierailija kirjoitti:
Lumene CC tai Misshan BB-voide. Misshaa myydään Stockalla, joissakin K-Citymarketeissa ja useissa nettikaupoissa.
Tuossa Misshassa on sysipskat sävyt
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Joe Blascosta. Ei taida olla kovin suosittu merkki nykyään, ja moni luulee, että sillä tulee hirveä pakkelilopputulos, mutta ei ainakaan mulla.
Peittävyys on niin hyvä, ettei sitä tarvitse laittaa kuin ohut sipaisu niihin kohtiin, joissa iho on hyvä. Kun levittää siveltimellä, tulee oikein luonnollinen lopputulos. Mulla ainakin toimii, vaikka iho on rasvoittuva ja pintakuiva (aknea ja isot huokoset).
Joskus ysärillä tätä taidettiin väärinkäyttää ja naama näytti pakkeloidulta. Varmasti yksi parhaita peittävyydeltään oikein käytettynäkin!
Kiitos tähänastisista vinkeistä! IT vaikuttaa lupaavalta, näyttäisi toimivan vähän kaikkeen :). Lisääkin saa laittaa!
IT CC+ kostealla meikkisienellä levitettynä. Et kertonut ihotyyppiäsi, CC+ oil-free matte, jos on rasvainen iho.