Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naisen lähtemään treffeille väkivaltarikollisen kanssa?

Vierailija
16.08.2020 |

Vaikka taustat ovat tiedossa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo menny O.o

Vierailija
2/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavismies on niin tylsä. sitten itketään av-palstalla kun mies hakkaa ja alistaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännäkyrväke. Mikäs muu.

Jännäkyrvän kutina vie voiton kaikesta.

Vierailija
4/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys ja musta silmä jotenkin kiehtoo.

Vierailija
5/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin ”ajattelevat” alapäällään. Ei se ole miesten yksinoikeus. Linnakundi tarjoaa jännät kyydit.

Vierailija
6/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi ja olen yrittänyt ratkoa tätä ongelmaa. En ole keksinyt vastausta. Ehkä jotain että tuollaista miestä pidetään maskuliinisena ja käänteisesti turvallisena, siis että hän tarvittaessa puolustaisi tätä omaa naistaan jopa väkivaltaisesti? Mutta en vaan tajua. Väkivalta on aina väärin ja se voi lopulta kohdistua myös tähän naiseen. Ja usein kohdistuukin.

Vierailija
7/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn kaukana naisenhakkaajista.

Vierailija
8/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääkö linnakundit aina kakkoseen?

Vierailija
9/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetääkö linnakundit aina kakkoseen?

Kyllä, kuivana. Ja naiset tykkäävät.

Vierailija
10/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden traumat. Ihmisen psyyke toimii niin että se koetaan tutuksi ja sitä myöten "turvalliseksi" kun on kerran selvinnyt lapsuudesta sentään hengissä. Joten psyyke ottaa varman päälle ja hakeutuu siihen samaan henkiseen ilmapiiriin, kun se ei kerran ollut kuolemaksi. Kaltoinkohdeltujen naisten tapauksessa kaltoinkohtelevan miehen seuraan. Kertoo kaiken ihmiskunnan historian julmuudesta.

Vierailija
11/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen feministi ja olen yrittänyt ratkoa tätä ongelmaa. En ole keksinyt vastausta. Ehkä jotain että tuollaista miestä pidetään maskuliinisena ja käänteisesti turvallisena, siis että hän tarvittaessa puolustaisi tätä omaa naistaan jopa väkivaltaisesti? Mutta en vaan tajua. Väkivalta on aina väärin ja se voi lopulta kohdistua myös tähän naiseen. Ja usein kohdistuukin.

Vastaus: Biologiaa. Naiset ovat evoluution ansiosta (keskimäärin) ehdollistuneet kiinnostumaan vahvoista, dominoivista miehistä, jotka ennen muinoin olivat kylän/heimon/yhteisön päälliköitä (fyysinen voima = valtaa) ja näin ollen kykeneviä tarjoamaan suojelua ja ravintoa. Monet rikolliset ovat tämän kaltaisia miehiä, joille nyky-yhteiskunta tarjoaa hyvin vähän muuta, kun vietit ja ominaisuudet vetävät kivikaudelle.

Nykymallinen yhteiskunta on ihmisen evoluution kannalta hyvin uusi ja viimeisten 10 000 sukupolven tarjoama selviytymisen malli ei enää päde mutta evoluution tarjoamat vietit ovat hyvin voimakkaita eivätkä muutu muutaman sukupolven aikana. Eli nainen keskimäärin alitajuisesti katsoo miehessä maskuliiisia piirteitä riippumatta muista ominaisuuksista. Fiksummat osaavat katsoa näiden ohi niihin ominaisuuksiin, jotka tekevät miehestä hyvän kumppanin nykymaailmaan, ainakin länsimaissa.

ps. Sama pätee myös miehiin. Katsotaan peppua, rintavarustusta ja kasvojen muotoa miettimättä millainen henkinen ja taloudellinen sopivuus voisi olla.

Em. syystä moni hyvä nainen ja vähintään yhtä monihyvä  mies ei koskaan löydä kumppania, koska Tinderissä kivikautisuus on valttia.

Vierailija
12/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit.

Vierailija
13/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ketju ei ole vielä poistunut. Yllätys.

Vierailija
14/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole väkivaltarikollinen. Minulla ei ole mitään tuollaista "taustaa". Mutta...

Parikymppisenä tapailin yhtä parikymppistä naista. Eräänä iltana kuljeksimme rannalla, naisen veli oli mukana. Veljen ja mun välille tuli jotain typerää riitaa, veli löi mua puukolla jalkaan. Kaksi lähistöllä ollutta ventovierasta miestä meinasi tulla väliin, mutta minä ryntäsin ja hyökkäsin niiden kimppuun ja karjuin niille ja uhkailin. Ne miehet pakeni. Naisen mielestä tuo oli hurjan hauskaa, mahtavaa viihdettä, hän tahtoi lisää! Nainen välttämättä tahtoi jatkoi tapailua. Mitä enemmän meillä oli kenen hyvänsä kanssa riitoja, tappeluita, rähinöitä ynnä selkkauksia puukon kanssa sitä parempi.

Miksi minä käyttäydyin noin? Koska olin sekaisin. En minä halunnut käyttäytyä niin, en valinnut, en päättänyt, olin supermoniongelmainen traumatisoitunut koditon alkoholisti. Minulla ei ollut mitään ymmärrystä, valinnanvaraa, impulssikontrollia, minä en mistään mitään tajunnut. Mua oli hakattu lapsena kotona niin paljon etten edes muistanut ja tiennyt että mua oli hakattu. Olin epätoivoinen, kärsivä, sekaisin, sairas, tarvitsin apua. Monet kerrat kävin lääkärillä, mutta lääkäri ei vain osannut auttaa.

Miksi nainen halusi olla mun kanssa? Öö? Kukin pohtikoon ihan itse. Mutta: nainen PÄÄTTI olla mun kanssa. Nainen tasan tarkkaan näki miten minä käyttäydyin, nainen tykkäsi siitä, sai nautintoa ja hurmiota siitä, nainen halusi lisää, naisella oli valinnanvaraa, nainen teki valintoja, nainen valitsi juurikin minut juurikin käytökseni vuoksi. Nainen tykkäsi, nautti, valitsi, päätti. Nainen tiesi tasan tarkkaan mitä teki. Omasta mielestään tuo nainen on täysin terve. Omasta mielestään hän ei apua tarvitse, hän pärjää, jee!

Vierailija
15/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta on aina väärin

Ei ole, jos sitä käyttää hyvät ihmiset ja oikeuden puolustajat.

Vierailija
16/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuhoisuus. Itsetunnon ongelmat. Traumatausta. Jos on lapsena tullut paljon rangaistuksi ja saanut kokea olevansa paha, sitä rankaisua alitajuisesti hakee myöhemminkin.

Vierailija
17/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten väkivaltaiset miehet ei todellakaan ole aina mitään alfoja. Osa on kuvailtavissa jopa omalla tavallaan ressukoiksi.

Vierailija
18/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta on aina väärin

Ei ole, jos sitä käyttää hyvät ihmiset ja oikeuden puolustajat.

Väkivaltaa saa (kuuluu) myös käyttää ääliöihin, idiootteihin, luusereihin, nössöihin, narsisteihin ja psykopaatteihin.

Vierailija
19/19 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen enkä ymmärrä miksi jotkut naiset toimivat niin. Ehkä se on joku ihmeellinen hoivavietti, että pystyy "parantamaan" miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi