Paljon maksoit hääpuvustasi?
Mikä on max hinta jonka maksaisit hääpuvusta, jos se olisi kaikin puolin täydellinen?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 22:21"]
Maksoin korjauksineen 2050 euroa.
[/quote]
Ja budjettia ei siis ollut, fiiliksen mukaan mentiin.
oikso ollu jotain 1500 eur paikkeilla.
2500, suunnitelin puvun itse ja teetin ompelijalla.
2800 euroa. Se oli kaikin puolin täydellinen! Minulle mittojen mukaan Suomessa suunniteltu ja ommeltu. Aitoa silkkiä. Oikea korsetti, mittojen mukaan. Kunnolla tehty laahus, jossa hameen helma lepää tyllipedin päällä eikä laahaa maata jonain kangasriekaleena. Ihania pitsikoristeita. Oli joka euron arvoinen! Varsinkin se ilme, joka oli miehen kasvoilla, kun näki minut puvussa ensi kertaa. Kun kysyin, onko hyvä, hän kykeni vaan hymyilemään ja nyökyttelemään.
:)
minä maksoin 420 euroa, korjaukset mukaanlaskettuna hinta taisi olla noin 600 e. vaikkei tuo tonneja maksanutkaan, niin se oli kyllä minulle unelmien hääpuku, enkä joutunut tinkimään mistään :)
kipuraja kulki meidän budjetilla siinä 800 euron kohdalla, mutta onneksi THE puku löytyi noinkin edulliseen hintaan! ja ihan liikkeestä ostettuna.
Maksoin 80e.
150e oli maksimisumma, mitä olisin maksanut.
60 euroa olis mun unelma-hääpuku, se tosin odottaa viä ostajaansa kun en raaskinut sitä ostaa talteen itselleni. Pitäiskö mun sittenkin hakea se..?
En muista, mutta en kovin paljoa sillä ompelin sen itse.
En osaa sanoa, minkä verran nyt olisin valmis maksamaan. Silloin, kun naimisiin mentiin, niin hintarajaa ei tullut mietittyä, koska ei se itse tehtynä olisi mitenkään tullut kovinkaan paljoa maksamaan.
En ole vielä naimisissa, mutta jos rahatilanne ei tästä radikaalisti muutu, niin voisin kuvitella että 1000 euroa on ehdoton maksimi jonka hääpuvusta maksaisin. Sekin on mielestäni jo aika kova hinta yhden päivän mekolle...
Maksoi noin tonnin teetettynä. Täydellinen puku ja niin mukava päällä, että olisin voinut pitää sitä vaikka joka päivä.
Mun hääpuku maksoi 150€ alennuksessa ja oli tosi kaunis ja ihan liikkeestä ostin. En tiedä paljon olisin ollut valmis maksamaan, mutta hyvä näin kun edullisesti sain.
Maksoin korjauksineen 2050 euroa.