Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon maksoit hääpuvustasi?

Vierailija
21.08.2013 |

Mikä on max hinta jonka maksaisit hääpuvusta, jos se olisi kaikin puolin täydellinen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

250, enkä olisi maksanut yhtään enempää.

Vierailija
2/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman euron alle 1000 € (korjauksineen) vuonna 2004. Unelmieni hääpuku. Juuri sellainen kuin halusin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjen vaatteiden liikkeestä 50mk 60-luvun hääpuku. Oli ihana. Muutama kymppi meni vielä ompelijalle, joka pikkusen muokkasi sen minun vartalooni paremmin istuvaksi. Vartalonmyötäinen, pitkä, alhaalta hieman suoraa leveämpi ja pitkähihainen. Todella kaunis kangas.

Köyhänä opiskelijana rintsikat ja kengät kirpaisivat enemmän. Maalasin itse jotkut kengät sitten valkoisiksi, ei tullut ihan pukuun sopivia... Sitten maistraattiin, lähiperhettä ja ystäviä kestitettiin itsetehdyillä herkuilla ja hääyö kaverin mökillä. Kokonaisbudjetti noin 500mk. Kivaa oli. Ikävä vain ettei miehen veli osannutkaan valokuvata, mutta muita kuivia onkin sitten ehtinyt kerääntyä tämän 18 vuoden aikana.

Vierailija
4/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 17:58"]

Käytettyjen vaatteiden liikkeestä 50mk 60-luvun hääpuku. Oli ihana. Muutama kymppi meni vielä ompelijalle, joka pikkusen muokkasi sen minun vartalooni paremmin istuvaksi. Vartalonmyötäinen, pitkä, alhaalta hieman suoraa leveämpi ja pitkähihainen. Todella kaunis kangas.

Köyhänä opiskelijana rintsikat ja kengät kirpaisivat enemmän. Maalasin itse jotkut kengät sitten valkoisiksi, ei tullut ihan pukuun sopivia... Sitten maistraattiin, lähiperhettä ja ystäviä kestitettiin itsetehdyillä herkuilla ja hääyö kaverin mökillä. Kokonaisbudjetti noin 500mk. Kivaa oli. Ikävä vain ettei miehen veli osannutkaan valokuvata, mutta muita kuivia onkin sitten ehtinyt kerääntyä tämän 18 vuoden aikana.

[/quote]

Kuulostaa niin ihanalta, että piti tulla kommentoimaan tätä ja ojentamaan sulle  --<--<--@

Vierailija
5/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasin puvun n. 300-400 eurolla. Vaikka sormukseen meni tonneja, en millään halunnut laittaa pukuun, jota käytetään vain muutama tunti, rahaa yhtään enempää. Onneksi sitten löytyi vuokrapuku muutamalla satasella.

Vierailija
6/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kymppejä. Tein itse ja se oli juuri sellainen kuin halusin. En olisi ollut valmis sijoittamaan kovin paljoa, ehkä maksimi olisi ollut joku pari sataa. En keksi, mitä lisäarvoa olisin isommalla summalla pukuuni saanut, en vain tajua kohtuuttoman hintaisten mekkojen ideaa.

Vierailija
7/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni 20mk kirpparilta. Jälkikäteen ajatellen sehän oli ihan hirveä.

Jos uudestaan menisin naimisiin, hääpukubudjetti olisi varmaan 5000e. En kyllä kehtaisi kellekään myöntää jos niin kalliin hääpuvun hankkisin. Luulen kyllä paljon juhlapukeutumisliikkeitä kierrelleenä, että löytäisin passelin alle tonnilla, mulle se valkoinen morsiuspuku ei olisi se ainoa oikea vaan voisin katsella muutnekin iltapukuja.

Vierailija
8/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, lainasin kälyn hääpukua. 

Vierailija
9/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 17:58"]

[/quote]

Kuulostaa niin ihanalta, että piti tulla kommentoimaan tätä ja ojentamaan sulle  --<--<--@

[/quote]

Kiitos :)

Piti kommentoida vain sitä puvun hintaa, mutta heti tuli meidän hääpäivä muutenkin mieleen. Välillä ihmettelen niitä summia mitä ihmiset laittaa häihinsä, mutta mikäs siinä jos rahaa on ja juhlista tulee ikimuistoisen ihanat -nämä kaksi ei vain aina korreloi toistensa kanssa.

Vierailija
10/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 euroa, teetin ompelijalla. Maksimi oli jotain 1000 euron luokkaa.

Vierailija
11/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 e. Ostin käytettynä. 

Vierailija
12/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40€

Vierailija
13/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 50 mk. Oli elämäni paras postimyyntiostos.

Vierailija
14/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 euroa maksoin. 

En yhtään tiedä millaisen hääpuvun saattaisin haluta jos menisin nykyisen mieheni kanssa naimisiin joten en tiedä kyllä hintakattoakaan.

Vierailija
15/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaat, vetskari ym. tarvikkeet maksoivat n. 100 €. Ompelin puvun itse. Kengät maksoivat 300 €. :P

Maksimihinta hääpuvulle olisi ollut ehkä 500 €.

Vierailija
16/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin naimisiin mun rippimekossa! Se maksoi silloin ripille päästessäni alessa 140 euroa ja äitihän sen maksoi. Pikkuveli sanoi silloin, että mekko on niin kaunis, että se päällä voisi mennä vaikka naimisiin ja minä ajattelin että niimpä.... Nyt tuo on tuolla kaapissa turvassa, ehkä mun pikkusisko kelpuuttaisi sen yo-juhliinsa ;)

Vierailija
17/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangas maksoi 120mk , äiti ompeli

Vierailija
18/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

950€. Täysin mittojen mukaan teetetty silkkipuku, kotimaista käsityötä. Oikea korsetti, merenneitomallin hame ja koriste"vyö"/laahus. Ihana kaikinpuolin, juuri sellainen kun halusin. Ja korsetti sai mahtavasti parhaat puolet esiin. :)
Toinen korsettipukulainen (8, oliko?), pakko kysyä että oliko pukus turkulainen? :)

Vierailija
19/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tavaton miten paljon joku voi maksaa kertakäyttöisestä vaatteesta! Minä en voisi kuin ajatella, mitä kaikkea muuta sillä rahalla saisi. Ja josta varmasti nauttisi enemmän ja pitempään! Joillekin häiden kuvauskin taitaa muuten olla niin arvokasta, että kuvia pitää käyttää kaikissa mahdollisissa yhteyksissä ;) http://www.treffimokat.fi/tarinat/9/

Vierailija
20/33 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin noin 1400e. Olin varautunut maksamaan 1500e, täydellinen puku lähti siis hieman maksimihintaa halvemmalla. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän