Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se epätoivoinen miekkonen pommittaa taas...

Vierailija
16.08.2020 |

Eli tilanne on se, että hän on mokannut KAKSI tapaamista, vaikka on koko ajan se innokkaampi osapuoli ja oikeastaan jo yli-innokas. No hän oli autolla reissussa, lähetti sieltä videota, pyytämättä. Halusi ostaa jääkaappimagneetin tuliaiseksi, ja sanoi ostaneensa sen jo. Lupasin, että voimme mennä baariin joku kerta tässä ja hän oli ihan taivaissa siitä.

Nyt hän laittelee koko ajan jotain viestiä. Ensin ilmoitti tulleensa Suomeen, en vastannut, koska en halunnut ruokkia tuota pommitusta. Muutenkin saldo lopussa. Nyt hän kyselee kuulumisia.

Halusi, että poistan ig-eston, jotta voi KATSELLA KUVIANI.... Okei kiva........ Sanoin, että ehkä joskus...

Jösses, miksi se on noin pakkomielteinen! Minusta tuntuu, että hänellä on jokin ihan yliluonnollinen mielikuva minusta, ei kai kukaan muuten olisi noin hullun takertuva....

Syy miksi suhtaudun häneen näin, on se, että hänellä oli jo mahiksia, pilasi ne molemmat. Nyt minusta tuntuu, että hän vain testaa että kuinka monta mahista suostun hänelle antamaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jotenkin niin vahva tunne siitä, että hän mokaa kolmannenkin kerran, ja minä saan tuntea itseni id...tiksi. Sensuuri palstan takia ainoastaan.

Sen takia olen todella kylmänviileä siihen saakka että näen, mitä kolmas kerta tuo tullessaan. Pelkään nöyryytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi