Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sun häissäsi jollakin vieraalla punainen mekko?

Vierailija
21.08.2013 |

Otan osaa :(

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, olin ystäväni häissä, kaasona, pukeutuneena punaiseen iltapukuun. Enkä todellakaan ole maannut sulhasen kanssa, eikä ole ollut mitään muutakaan "peliä" hänen kanssaan. Joten ehkäpä ei kannata tässä(kään) asiassa yleistää.

Vierailija
2/45 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisiin pukeutuneet on panneet sulhasta ja valkoiseen morsiuspukuun pukeutuneet on edelleen neitsyitä.

Mitäs muuta vielä voidaan faktana todeta häävieraista pelkän pukeutumisen perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks ollaan Suomessa missä ei tarvi muistaa muuta kuin ettei pukeudu koko valkoiseen jos ei ole itse morsian.

Vierailija
4/45 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mulla oli itsellä punainen mekko omissa häissä. Tosin meillä oli siinä vaiheessa jo lapsikin ettei tainnut tulla kellekkään yllätyksenä.

Vierailija
5/45 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli vielä se uskomus, että jos pukeudut harmaaseen (vai oliko se musta), niin hääparin liitosta tulee huono.

Vierailija
6/45 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:21"]

Jotkut asiat ovat yksinkertaisesti liian vaikeita yksinkertaisille ihmisille. Kuten se, että häihin ei laiteta mustaa tai kirkkaan punaista asua. Vaikka niinhän se on, että viisaille näitä asioita ei tarvitse selittää ja tyhmille niitä ei kannata yrittää selittää...

[/quote]

Ja jotkut ovat edelleen niin tyhmiä, että uskovat tällaisiin ihme sanontoihin kuin lakiin. Häihin pukeudutaan juhlavasti, siististi ja hyvällä maulla, viisaathan tämän tajuavat itsekin, tyhmille ei edes kannata yrittää selittää... ;)

Vierailija
7/45 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä ohjenuoria on, joita on hyvä noudattaa. Morsiamelle on varattu valkoinen väri, jolloin ei ole soveliasta häävieraan pukeutua valkoiseen tai sävyyn hyvin lähellä valkoista, esim. nude-väri jne. Musta on perinteinen suomalainen juhlaväri, mutta mikäli morsian itse ei ole mustassa mekossa ei ole hyvä varta vasten laittaa päällensä mustaa. Mielestäni musta ei sovi naisen ilta- tai juhlapukuun ollenkaan, vaikka sallittu väri olisikin. Miksi jäädä miesten mustanharmaan massan peittoon kun olisi mahdollisuus loistaa minkä tahansa muun värin kanssa? Ja sitten se punainen... Olen myös kuullut tästä uskomuksesta, että siihen pukeutuva on joskus harrastanut seksiä sulhasen kanssa. No, omissa häissäni tätini oli pukeutunut täyspitkään punaiseen mekkoon. Eipä haitannut. Yleisesti kuitenkin liian kirkkaita tai näyttäviä pukuja kannattaa varoa häissä, sillä niissä on aina se vaara, että ovatkin morsiamen pukua hienompia... ;) Pukukoodissa on tärkeää kuunnella toivottua tyyliä, ettei esim. mene smart casual -juhliin siinä iltapuvussa.

Vierailija
8/45 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli miehen lapsuudenkaverin häissä punainen juhlava mekko. Vasta häiden jälkeen kuulin tuosta "uskomuksesta" ja voi että hävetti :( Vaikken nyt tietenkään sulhasen kanssa koskaan ole maannut, hyvä että tunsin häntä. Jälkeenpäin vain kuulin, kuinka morsmaikku ei ollut pitänyt minun värivalinnasta, olin ainoa, jolla oli punainen mekko. En sitten tiedä johtuiko tuosta uskomuksesta vai siitä, että olin tosiaan ainut jolla oli noin näyttävän värinen mekko. Muut vieraat oli pukeutuneet pastteihin yms tylsiin väreihin. No, olin nuori ja kokematon, enää en valitse tuollaista mekkoa... Hävettää silti :(

Vierailija
9/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otat osaa!?

Vierailija
10/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
11/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vieraana ollessani punainen mekko, enkä silti ollut tehnyt sulhasen kanssa mitään kyseenalaista.

Vierailija
12/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse mennyt naimisiin mutta kerran ollut häissä jossa sulhasen äidillä oli punainen mekko. Tosin hänen vaatteistaan suurin osa on punaisia joten kukaan ei varmaan edes ajatellut että olisi jonkin muun värinen

Vierailija
13/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, siis mitä hemmettiä, mitäs vikaa punaisessa on?  Itse ihan odotan että joku pitäisi illallishäät ja saisin käyttää ihanaa punaista iltapukuani...

Vierailija
14/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"wearing red to a wedding has traditionally meant that you've slept with the groom."

Vierailija
15/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku ulkomailta peräisin oleva uskomus? Netin ulkopuolisessa maailmassa en nimittäin ole tästä koskaan kuullut.

Vierailija
16/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole suomalaista perinnettä. Älkää tuoko kaikenmaailman uskomuksia Suomeen, kiitos.

Vierailija
17/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä/muista. Mulla oli hääpäivänä muutakin ajateltavaa kuin töllistellä vieraiden vaatteita ja tehdä niistä ääliömäisiä johtopäätöksiä.

Enkä sitä paitsi välitä vaikka joku vieraani olisikin menneisyydessä maannut mieheni kanssa. Mitä se mulle kuuluu jos me ei oltu silloin yhdessä? Olen minäkin maannut sellaisten ihmisten kanssa joita mieheni tuntee.

Vierailija
18/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-ou, mä valkkasin vieläpä morsiamen kanssa yhdessä mulle punaisen mekon heidän häihinsä :-o

Ei kyllä ajateltu sulhasen panemista vaan sitä, että punainen sopii mulle. 

Vierailija
19/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain mustia ja punaisia mekkoja, häissä käytän punaisia. Omia häitä lukuunottamatta en ole ollut yksissäkään häissä joiden sulhasen kanssa olisin sekstaillut.

Vierailija
20/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun aina punaiseen häihin, ja olen maannut tasan yhden miehen kanssa (omani).

Ihan turhaa tuoda näitä kaiken maailman pelleilyjä Suomeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän