Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein käyt tinder treffeillä?

Vierailija
16.08.2020 |

Latasin sovelluksen juuri ja mietin miten tässä korona aikana uskaltaa edes treffeille. Jotenkin tulee valittua todella tarkkaan kenestä tykkää tai kenen kanssa viitsii lähteä ulos asti..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan

Vierailija
2/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolme vuotta olen ollut Tinderissä eikä yksikään nainen ole vielä suostunut tapaamaan.

Ongelma varmaankin siinä, kun etsin naista ns tositarkoituksella kun taas lähes kaikki naiset etsivät pelkkää seksiä tai jotain muuta vastaavaa "kevyempää tapailua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä että treffikutsuja olisi edes tullut..

Kunhan pohdiskelen

-Ap

Vierailija
4/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen ja etsin miestä pidemmäksi aikaa. En harrasta yhden illan juttuja.

-Ap

Vierailija
5/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin usein kun jaksan eli max kerran kolmessa kuukaudessa. Pitäisi skarpata ja käydä useammilla viikossa, jotta joskus löydän kivan miehen.

Vierailija
6/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta suomalaisten miesten kanssa jutellessa viestittely harvemmin etenee kahta viestiä pidemmälle. Vaikka mies itse aloittaisi keskustelun ja kysyy esim miten viikonloppu on mennyt, vastaan tähän ja kerron viikonlopun tapahtumista ja kysyn miten itselläsi. Niin sitten hiljenee eikä enää mitään vastausta. Olen vähentänyt suomalaisista miehistä tykkäilyä kun tuntuu olevan yhtä tuppisuuta🙄

Vierailija
7/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan

Vierailija
8/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN KOSKAAN

En myöskään jonota ilmaisia ämpäreitä, tai tee mitään muutakaan niin vammaista, kuin jokin tinder

Vierailija
9/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen ja etsin miestä pidemmäksi aikaa. En harrasta yhden illan juttuja.

-Ap

Oletko varma, että haet hyvästä paikkaa, jos haet tällaista suhdeta Tinderistä? - Voin toki itse olla aivan väärässä, mutta niinkuin sinä minäkin etsin pidempiaikaista parisuhdetta, tosin naisen kanssa. Mutta en ole, enkä ole ollut ikinä Tinderissä, koska minua kiusaa sen maine "pano-sovelluksena" ja "irtoseksitutkana"

Vierailija
10/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tänä vuonna Badoo-treffeillä, Happypancake-treffeillä ja Suomi24-treffeillä, mutta en Tinder-treffeillä. 🙄

Miksi sanontatapa "Tinder-treffit" on yleistynyt eikä puhuta pelkästään treffeistä?

M31

Vierailija
11/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella paljon kysyntää Tinderissä. Olen profiilissa kertonut millainen olen ja että en harrasta kevytsuhteita. Ja on uudet kuvat jossa naama ja vartalo näkyy (urheilutrikoot päällä vartalokuvassa)

Treffejä saisin useita viikossa mutta en jaksa.

Hyvin harvan kanssa lähden treffeille. Ehkä kerran kuussa jaksan vaivautua, karsin miehet viestien perusteella. Ensivaikutelma ei ole ikinä pettänyt. Miehet jotka ovat viestitellessä tuntuneet tylsiltä tai tyhmiltä, ovat sitä myös livenä olleet.

Ja onhan se huvittavaa kun eri miehet ovat sanoneet samoja juttuja; että olen hyvin epäsuomalainen nainen, kun olen hyvin naisellinen, olen iloinen ja avoin ja älykäs, minulla on kauniit huulet, ja että olen siro ja pitävät mun pienikokoisuudesta. :D jännä, että samoja juttuja toistavat.

Vierailija
12/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjäpäiden panosovellus. ja ap on siellä "tosimielellä" 

Vierailija
13/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun alusta Tinderissä. M37 ja tositarkoituksella

Yhdet (1) treffit ja naisen kanssa jonka kanssa vieläpä kemiaa! Tulevaisuuden suunnitelmat vain erosivat, joten piti lopettaa ennen kuin ihastuu oikeasti. Etäisyyttäkin 100km, jonka olisin sietänyt. Harmittaa kyllä.

Muuten jos matcheja tulee niin saan lyhyen keskustelun aikaan, mutta usein se hyytyy. Itse olen se keskustelunvetäjän roolissa eli kyllähän koko homma hiipuu nopeasti.

Vierailija
14/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lokakuusta alkaen Tinderissä, ja tähän mennessä kuuden miehen kanssa käynyt treffeillä. Kahden kanssa tapailu kesti 2-3 kk, muut joitakin treffejä. Nyt tapaillut yhtä heinäkuun alusta ja tämä mies on erilainen kuin aikaisemmat ( jotka kyllä kaikki ovat olleet tosi mukavia). Eli vaikuttaa todella ihastuneelta minuun ja valmis vakiinnuttamaan suhteen. Edelliset ovat olleet varautuneempia ja olen itse päätynyt lopettamaan tapaamiset, koska olen vaistonnut, että miehet eivät ole olleet kuitenkaan valmiita seurusteluun.

Ärsyttää, kun aina joku tulee kommentoimaan Tinder-keskusteluihin, että on panosovellus. Ei pidä oman kokemukseni mukaan paikkaansa lainkaan. Tosin olen valikoinut tarkkaan, kenestä olen tykännyt.