Turhin valitus, jonka olet kuullut
Kommentit (25)
Työkaveri valitti vielä aikuisena hyväpalkkaisessa valtion virassa, että oli ollut opiskeluaikana
niin köyhä, että joutui pitämään talvella pitkien housujen alla rikkinäisiä sukkahousuja. En viitsinyt kertoa oman opiskeluaikani köyhyydestä. Mittakaava oli ihan eri luokkaa.
Että vien yheltä kaikki miehet. Oltii siis baarissa ja yks jätkä tuli mua iskee enkä lämmenny koska oon parisuhteessa. Kaveri rupes tästä mussuttaa ku hän ei saa huomiota ja vien KAIKKI miehet. En iha päässy kiinni tähä et mitä oon tehny väärin.
Vähintään 3 kertaa vuodessa ulkomaille matkustava, hyvä palkkainen henkilö valitti et hällä ei ole rahaa ostaa uutta autoa. Eikä vanhassa autossa edes ollu mtn vikaa, oli vaa kyllästyny
En nyt ymmärrä miten muiden huonon käytöksen kritisointi on turhaa valittamista. Se että joku laittaa itsestään kuvia nettiin, ei oikeuta ilkeilemään tälle ihmiselle. Ja on hassua miten moni ei tiedä, että lehdet kirjoittavat somettajien päivityksistä ihan omin päin, ei se somettaja ole välttämättä sinne lehteen soittanut.