Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhin valitus, jonka olet kuullut

Vierailija
16.08.2020 |

säästä valittaminen

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instatavisten / influenssaajiksi pyrkivien muijien valitukset iltiksessä siitä kun joku on kommentoinut omaa ulkonäköä jotenkin rumasti ja oma ratkaisu asiaan on ottaa someen voimauttavia bikinikuvia, soittaa iltikseen, mainostaa siellä omaa instaprofiilia ja kerätä kehuja. Uskon että suurin osa niistä muiden ihmisten kommenteista on keksittyjä, jotta päästään vaan tekemään itsestä numero. Tai vaikka kommentit olisikin totta, niin silti aika pieni syy tehdä lehtijuttu ja kerjätä seuraajia lehdessä. Joo, kiusaaminen on väärin ja kaikkee, mutta jutuissa tämä tarinan opetus ei koskaan ole pääasia vaan se, että joku on hyvännäköinen ja sillä on sometili, jonne voi mennä kehumaan.

En nyt ymmärrä miten muiden huonon käytöksen kritisointi on turhaa valittamista. Se että joku laittaa itsestään kuvia nettiin, ei oikeuta ilkeilemään tälle ihmiselle. Ja on hassua miten moni ei tiedä, että lehdet kirjoittavat somettajien päivityksistä ihan omin päin, ei se somettaja ole välttämättä sinne lehteen soittanut.

Vierailija
22/25 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri valitti vielä aikuisena hyväpalkkaisessa valtion virassa, että oli ollut opiskeluaikana

niin köyhä, että joutui pitämään talvella pitkien housujen alla rikkinäisiä sukkahousuja. En viitsinyt kertoa oman opiskeluaikani köyhyydestä. Mittakaava oli ihan eri luokkaa. 

Vierailija
24/25 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vien yheltä kaikki miehet. Oltii siis baarissa ja yks jätkä tuli mua iskee enkä lämmenny koska oon parisuhteessa. Kaveri rupes tästä mussuttaa ku hän ei saa huomiota ja vien KAIKKI miehet. En iha päässy kiinni tähä et mitä oon tehny väärin.

Vierailija
25/25 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 3 kertaa vuodessa ulkomaille matkustava, hyvä palkkainen henkilö valitti et hällä ei ole rahaa ostaa uutta autoa. Eikä vanhassa autossa edes ollu mtn vikaa, oli vaa kyllästyny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi