Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhin valitus, jonka olet kuullut

Vierailija
16.08.2020 |

säästä valittaminen

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku valittaa palstalla, kun lapsi kutsui häntä ohuthiuksiseksi.

Vierailija
2/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskasta ja siivoamattomasta puolisosta valittaminen muille kuin apelle ja anopille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jättänyt kesäksi lämmitystolppaan johdon roikkumaan, eikö siitä joku kyttääjä tullut sitten valittamaan.

Vierailija
4/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat aloitukset tällä palstalla

Vierailija
5/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois mulla yks.

Vierailija
6/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätiellä vastaantulija märisi, että auringonvalo heijastuu minun rannekellon lasista hänen silmiinsä.

Vierailija
7/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ilmoitti poliisille kun omakotitalon pihalla oli puuhun rakennettu maja ilman rakennuslupaa. Oli siis ensin selvittänyt onko majalle haettu rakennuslupa.

Vierailija
8/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule just nyt mitään mieleen mut tosi mielenkiintoinen aloitus, varmaan tulee pitkä ketju 👍

Vierailija
9/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli melko turhaa valitusta, kun eräs eläkeikäinen nainen tuli raivoamaan minulle, että koirani ei saa kuseksia kävelytien reunalla olevaan kiveen, koska koiran pissa haisee niin pahalle. Koirani ainoastaan nuuski kiveä varsin keskittyneesti, ja pyysin nalkuttajaa katsomaan asiaa tarkemmin, ennen kuin alkaa räyhäämään täysin turhasta. Väitti silti, että näyttää siltä kuin koira pissaisi. Tämä räyhääjä mitä ilmeisimmin asui rivitalossa, joka oli noin 20-30 metrin päässä tuosta kivestä.

Vierailija
10/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhimpia valituksia on, kun jatkuvasti ihmetellään ns. turhien julkkisten olemassaoloa. Klikataan heistä kertovat uutiset auki, että päästään valittamaan. Jos ihmiset eivät ihan itse antaisi näille huomiota, niin vähenisivät näistä kirjoitetut jututkin.

Vierailija
11/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jossain on varmaan valittanut siitä, että on vaikea keksiä rahalle käyttöä.

Vierailija
12/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörätiellä vastaantulija märisi, että auringonvalo heijastuu minun rannekellon lasista hänen silmiinsä.

Reps 😂😂😂

Vierailija
13/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhimpia valituksia on, kun jatkuvasti ihmetellään ns. turhien julkkisten olemassaoloa. Klikataan heistä kertovat uutiset auki, että päästään valittamaan. Jos ihmiset eivät ihan itse antaisi näille huomiota, niin vähenisivät näistä kirjoitetut jututkin.

Tämä! Ketä edes kiinnostaa jonkun wannabe julkkiksen elämä?

Vierailija
14/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiltti"miesten valitukset tällä palstalla.

Vierailija
15/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliiuliii-mies vois vastata tähän.

Vierailija
16/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instatavisten / influenssaajiksi pyrkivien muijien valitukset iltiksessä siitä kun joku on kommentoinut omaa ulkonäköä jotenkin rumasti ja oma ratkaisu asiaan on ottaa someen voimauttavia bikinikuvia, soittaa iltikseen, mainostaa siellä omaa instaprofiilia ja kerätä kehuja. Uskon että suurin osa niistä muiden ihmisten kommenteista on keksittyjä, jotta päästään vaan tekemään itsestä numero. Tai vaikka kommentit olisikin totta, niin silti aika pieni syy tehdä lehtijuttu ja kerjätä seuraajia lehdessä. Joo, kiusaaminen on väärin ja kaikkee, mutta jutuissa tämä tarinan opetus ei koskaan ole pääasia vaan se, että joku on hyvännäköinen ja sillä on sometili, jonne voi mennä kehumaan.

Vierailija
17/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jättänyt kesäksi lämmitystolppaan johdon roikkumaan, eikö siitä joku kyttääjä tullut sitten valittamaan.

Tuo ei ole turhaa valittamasta. Ajattelepa, millainen vaara siihen sisältyy, jos esim. lapset huomaavat sen roikkumassa ja alkavat leikkiä sillä. Toinen pää kiinni sähkötolpassa, huh! Taloyhtiöissä on turvapäällikkö sitä varten, että valvoo juuri tuollaisia seikkoja ja huomauttaa asukkaalle.

Vierailija
18/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Korona pilaa multa lapsen rippijuhlan."

Vierailija
19/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeella kasvoi kesäkukkia. Muutamia kuihtuneita kukkia oli tippunut alakerran asukkaan parvekkeelle. Asukas oli valittanut isännöitsijälle. Isännöitsijä soitti, että kukat on poistettava. Viimeinen kesä, kun oli kesäkukkia parvekkeella. 

Vierailija
20/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien pukeutumisesta valittaminen.

Teinien toimenkuvaan kuuluu mauton vaatetus. Ajatelkaa nyt: tyylitajuttomat, huomiohakuiset lapsennäköiset aikuisten vaatteissa. Tulos voi olla vain huvittava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi