Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako asiantuntijatyötä hakiessa mainostaa että on oikeutettu palkkatukeen, onko kokemuksia?

Vierailija
16.08.2020 |

Mulla on tällä hetkellä oikeus 40% 12kk:n ajaksi.

Ja 1400e/kk maksimi. Aika merkittävä etuus työnantajalle, mutta onko tuon mainitsemisesta enemmän haittaa vai hyötyä kun hakee työpaikkaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni menettää mielenkiintonsa kun tuon kuulee, mutta käyhän tilanteesi joka tapauksessa ilmi viimeistään työhaastattelussa. Ja haastattelussa voit itse vaikuttaa siihen, miten sinuun loppujen lopuksi suhtaudutaan.

Vierailija
2/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Kannattaa miettiä, ilmoittaako tuollaisen asian, sillä voi olla huonotkin puolensa.

Mieti tarkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle on myönnetty palkkatuki?

Vierailija
4/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen pitäisi olla luotaantyöntävä juttu, mutta kun ne hr misut on mitä on ja ajattelee mitä ajattelee. Kristilliset arvot omaavassa paikassa saattaa olla hyvä juttu, muualla varmaan huono...

Vierailija
5/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkatukeen on oikeutettu jokainen joka on ollut työnhakijana riittävän kauan. Toki se tuki pitää aina erikseen sitten anoa kyseistä työpaikkaa varten, mutta se kyllä menee läpi kun vain hoitaa sen byrokratian oikein.

Vierailija
6/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen pitäisi olla luotaantyöntävä juttu, mutta kun ne hr misut on mitä on ja ajattelee mitä ajattelee. Kristilliset arvot omaavassa paikassa saattaa olla hyvä juttu, muualla varmaan huono...

Joo, valitettavasti kristillisiä arvoja tai muitakaan hyviä arvoja ei nykyisin useimmissa työpaikoissa ole.

Vierailija
7/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä. Jäi mainitsematta että kyseessä on n. 2 vuoden määräaikainen työ kyllä, joten aleneekohan työnantajan kynnys työllistää tuolla perusteella yhtään?

8/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu sosiaalityöntekijä sai sijaisuuden, kun kertoi palkkatuesta. Oli sitä mieltä, ettei muuten olisi saanut. Tavoiteltu paikka, kun sijaisuus oli suuressa keskussairaalassa.

Muutenhan sosiaalityöntekijöillä on hyvä työtilanne, mutta tuttavallani on ollut paljon sairaslomia ja risainen työhistoria

Hankalampi ratkaisu sun kohdallasi.

Tuntuisiko epärehelliseltä kertoa vasta sitten, jos haastattelu alkaa näyttää jo muutenkin vihreää valoa?

Vierailija
9/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkatukeen on oikeutettu jokainen joka on ollut työnhakijana riittävän kauan. Toki se tuki pitää aina erikseen sitten anoa kyseistä työpaikkaa varten, mutta se kyllä menee läpi kun vain hoitaa sen byrokratian oikein.

Tai jos on joku työllistymistä haittaava vamma. Itse olisin saanut palkkatukea huonon kuulon takia, vaikka olin juuri jäänyt työttömäksi. Tuo tuskin on kovin negatiivinen asia työnantajan kannalta, mutta pitkäaikaistyöttömyys luultavasti on.

Vierailija
10/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukko cv:ssä saattaa viedä mielenkiintoa. Onko sulla jotain laittaa täytteeksi siihen? Palkkatuesta kertoisin haastattelun loppupuolella jos on semmoinen fiilis että saan paikan.

Vierailija
11/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse varmaankaan kertoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi