Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Ahkka -vaatemerkistä?

Vierailija
21.08.2013 |

Kuinka hyviä nämä Ellokselta tilattavat päällysvaatteet ovat? Millaista kokoa ovat?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toppatakki, vaellushousut ja vaellukselle sopiva takki. Kaikki ahkka mallia ja todella laadukkaita. Tiedän jo nyt että tilaan samaa merkkiä kun taas jotain tarvitsen. Laadukas ja todella kestävä merkki. Suosittelen.

Vierailija
42/56 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri toppatakin, ja hyvältä vaikuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Åhhka tennarit, kannatti ottaa numeroa isommat, sopivat hyvin ja mukavat jalassa.

Vierailija
44/56 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen ärsyttävä nimi. Miten on voinut mennä läpi?

Vierailija
45/56 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mennä läpi? Áhkká on Ruotsin Lapissa sijaitsevan tunturin saamenkielinen nimi: https://fi.wikipedia.org/wiki/Akka_(tunturi)

Vierailija
46/56 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Ahkkan takin mutta en löytänyt mistään valmistusmaata? Missä maassa Ahkkat on valmistettu ja kenen brändi Ahkka outdoor on?

Vierailija
47/56 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin yhtä Ahkka kevättakkia Elloksen sivuilta, mutta tuotetiedoissa ei ollut ollenkaan pesuohjeita. Saakohan näitä takkeja pestä koneessa?

Vierailija
48/56 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi Ahkkan takki ja tilattu Ellokselta. Parin talven kokemuksella aion ostaa jatkossakin Ahkkaa.

TilasIn myöhemmin Regatta takin, muka joku englantilainen vanha merkki. Takaa helma veti mutta ensin en kiinnittänyt siihen huomiota. Nyt purin helman ja vuorin sisus joistain kohti ihan puhki, EI IHME KUN PALELI.

Vierailija
49/56 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut talteen kaksi Ahkkan teknistä vaatetta. Niitä voi käyttää vaikka kotona.

Vierailija
50/56 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri Ellokselta ahkkan untuvatakin, mielenkiinnolla odottelen. Hyvä hinta ainakin oli ja kivoja sävyjä.

Vierailija
51/56 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja laadukkaita tuotteita kaikki Ahkkan takit ainakin 👍 Oon ollu enemmän ku tyytyväinen ja on tosi tyylikkäitäkin.

Vierailija
52/56 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta ja etsimättä saapui käsiimme second hand- löytönä sininen Áhkká-talvitakki koko 164 cm, joka on pienehkölle teinipojalle ihan passeli. Ilmaiseksi sain hyvän vedenpitävän takin, kiitos paljon myyjälle (terveisiä Vallilaan)! !

Vierailija
53/56 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin juuri Ellokselta ahkkan untuvatakin, mielenkiinnolla odottelen. Hyvä hinta ainakin oli ja kivoja sävyjä.

Minulla on ollut käytössä jo 3 talvea tämän merkin polvipituinen untuvatoppis. Olen pessyt muutaman kerran talvessa sen koneessa eikä mikään ominaisuus ole muuttunut takissa. Se on edelleen vettähylkivä ja lämmin. Tietysti kaikissa untuvatäytteisissä on oma haasteensa mutta olen kuivannut takin joka kerta viileällä lämpötilalla kuivurissa ja lisäksi tampannut sitä kuivurin jälkeen mattopiiskalla kevyesti ja hyvä on tullut. Lisäksi minulla on kuoritakki ja fleecejä. Erinomainen merkki. Suosittelen!

Vierailija
54/56 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä salaseura tää Áhkká on, missään ei sanota missä nämä vaatteet tehdään? Ei varmaankaan Ruotsissa. Hyvä nimi kyllä, mutta se ei ehkä riitä ostamispäätökseen kuitenkaan.

Vierailija
55/56 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni Ahkkan toppaparka ollut 4vuotta. Todella lämmin, hengittävä ja kestää säätä kuin säätä. Nyt valitettavasti vetoketju temppuilee.

Vierailija
56/56 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on Ahkka-untuvatakki, ollut tyytyväinen.

Minulla on Ahkka-talvilenkkarit. Ne ovat parhaat talvilenkkarit, mitä mulla on ollut. Ovat kevyet ja mukavat jalassa, eivät hankaa nilkkaa, koska niissä ei ole kova varsi. Ennen kaikkea ne ovat tosi pitävät, nastakenkänikään eivät ole niin pitävät liukkaalla kelillä, kuin nuo Ahkkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi