Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä nuoruuden ihastuksesi menee nykyisin?

Vierailija
16.08.2020 |

Vieläkö mietit häntä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen innoittamana googlasin miehen ja hänestä näyttää löytyvän tasan yhtä vähän tietoa kuin joskus viitisen vuotta sitten, kun googlasin viimeksi.

On ihan hyvässä työpaikassa, asuu siellä missä ennenkin, eli omakotitalossa tuossa lähellä ja on ilmeisesti perheetön.

Olin häneen ihastunut aika kauan ja hän minuun, mutta jokin esti meitä etenemästä. Löysin oman mieheni jo lähes 25 vuotta sitten ja olen onnellinen, että näin meni.

Vierailija
22/26 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella menestynyt toimari perustamassaan firmassa. Asuu isossa talossa meren rannalla ja ajaa hienolla autolla,. Semisti harmittaa, että aikoinaan jätin hänet. Nyt oma mies ajaa bussia ja minä lähihoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ihastus lapsuudesta meni yhden tuttuni kanssa yhteen ja perusti perheen. Yläasteajan ihastus on ilmeisesti pärjännyt hyvin työelämässä, mutta lapsia ei ole saanut. Ensimmäinen oikea poikaystävä on kuollut.

Vierailija
24/26 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikainen ihastus, ei hajuakaan, tiedän vain että on naimisissa, kaipa jossain Helsingissä asustelee. En silleen juurikaan ajatellut mitä hän välillä käväisi unissani mutta siitäkin on jo vuosia kun viimeksi on vieraillut unissa. Eipä tullut silloin hänelle aikanaan mitään ihastusta tunnustettua tai muuta, liian suuri tasoero ja ihan oikea tasoero, toinen kympin tyttö koulumenestyksessä ja sellainen ulospäinsuuntautunut ym. kun taas itse 6 koulusta ja ujo ja autistinen maalaispoika, not gonna work.

Vierailija
25/26 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikainen ihastus 70 luvulta. Kuulin veljeltäni kaksi vuotta sitten että oli saanut suuren perinnön, asuu Helsingissä (kotoisin itärajalta) , tuhlaa niitä rahoja siellä eikä tee mitään järkevää. Ei ole naimisissa.

Vierailija
26/26 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa hän yhä lentopalloa pelata. Toisesta ihastuksesta taisi tulla tutkija. He eivät löydä minusta mitään tietoa omalla nimelläni, sillä minusta tuli syrjäytynyt. En ikinä tykännyt sosiaalisesta mediasta ujonpuoleisena, joten mitään profiilia on turha etsiä.