Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinko mieheltä liikaa?

Vierailija
21.08.2013 |

Mies työskentelee toisessa kaupungissa. Näillä leveysasteilla missä asumme, ei ole mahdollista asua samassa kaupungissa. Töitä kun ei ole.

Mutta mieheni on vuodesta pois kotoa melkein 200 päivää. Ja minä töiden lisäksi hoidan kaksi lastamme- 6 ja 8 luokkalaiset (eli ei kuitenkaan mitään taaperoita, mutta harrastuksiin kuskaamista ym) , koiran ja työn ulkopuolisen opiskelun. 

Haluaisin miehen vapaapäivinä kun tulen töistä että koti olisi suht siisti ja ruokaa laitettu. 

Mutta mies heiluu päivät kuntosalilla tai nukkuessa tai autoharrastuksensa parissa ja kotiutuu juuri ennenkuin muu perhe tulee kotiin. Ja sitten saattaa alkaa tekemään pihatöitä, halkojen pilkkomista tai tarvittavia raksahommia ( lisäosan laajennus kesken).

Ja minä edelleen hoidan siivoamisen ym. 

Toivoisin että koti olisi siisti ja ruokaa laitettu jotta voimme viettää yhteistä iltaa ilman että täytyy hoitaa koti, kaupassa käyminen ym. Puutkin voisi pilkkoa päivällä ja tehdä sitä lisäosaa eteenpäin kun muu perhe on poissa, töissä ja koulussa.

Miehen mielestä olen kohtuuton. Itse olen väsynyt jatkuvaan yksinoloon ja yksin kaikesta vastuussa olemiseen ja haluaisin perheellä nauttia kiireettömistä päivistä miehen kotona ollessa.

Nyt mies mielestäni harrastaa kotipäivät ja tekee kotihommia illat. Ja minä en ehdi harrastaa koskaan. Koska jos harrastaisin miehen ollessa kotona,  en näkisi tämänkään vertaa miestä.

Vaadinko mieheltäni liikaa vai olenko vain katkeroitunut akka?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla