Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein sienipiirakan ja sanoin poikapuolelle että siitä

Vierailija
21.08.2013 |

voi tarjota mummille, tämän miehelle ja kälylle jos nämä käyvät kauppareissuni aikana kylässä. Kun tulin takaisin koko hemmetin piirakka oli syöty. Kiittelivät hymyssä suin kuinka oli ollut hyvää.

Joo, oishan tuo itsellekin maistunut... :O Ei käynyt kellään mielessä että koko piirakkaa ei tartte neljään pekkaan vetästä

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et sitten sanonut että kunhan säästät mullekin vähän. Oma mokasi, hölmö :) Eiks se ole kiva et maistui!

Vierailija
2/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tee uusi, mitä täällä valitat, hukkaan aikasi kuluu. Piirakka olisi kohta jo valmis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos eivät olisi kiittäneet tai edes maistaneet, olisit nyt täällä huutamassa kuinka kiittämättömiä ovat kun olet "uhrautunut" tekemään edes piirakan, voih ja voih ja voih.

Vierailija
4/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen, että maistui. Tai olisit jäänyt itse vahtimaan, etteivät vaan ahnehdi kaikkea. Kuka lähtee kauppaan, kun on vieraitakin tulossa?

Vierailija
5/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 16:31"]

voi tarjota mummille, tämän miehelle ja kälylle jos nämä käyvät kauppareissuni aikana kylässä. Kun tulin takaisin koko hemmetin piirakka oli syöty. Kiittelivät hymyssä suin kuinka oli ollut hyvää.

Joo, oishan tuo itsellekin maistunut... :O Ei käynyt kellään mielessä että koko piirakkaa ei tartte neljään pekkaan vetästä

[/quote] Toivotaan että siinä oli seitikkiä mukana :)

Vierailija
6/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.

Munkin veli söi kerran kaikki kirsikkatomaatit, vaikka mäkin olisin halunnut.

Vierailija
7/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeitä nuo poikapuolet. jos olisi ollut sun oma poikasi, niin olisi visusti pitänyt huolen siitä, että piirakkaa ei vain syödä.

Vierailija
8/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kanssa tein kerran mustikkapiirakan ja sanoin mieheni uudelle vaimolle että voi tarjota sitä kahvin kanssa, kun anoppini entinen mies ja kälyn sisarpuoli ja sisarpuoleni entinen velipuoli tulevat käymään. Hitto, ei ollut maistunut! Joku taisi mennä pieleen. eikä edes kiittäneet

sisarpuoli tulevat kahville

Vierailija
9/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kerran herkullisia karjalanpiirakoita, autossa ex-mieheni ensin istui niiden päälle, ja lopulta kotona söi kaikki. Ei ihme että on ex.

Vierailija
10/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 17:00"]

Olisit tyytyväinen, että maistui. Tai olisit jäänyt itse vahtimaan, etteivät vaan ahnehdi kaikkea. Kuka lähtee kauppaan, kun on vieraitakin tulossa?

[/quote]

Minä, koska poika oli itse vieraat itselleen kutsunut ja unohtanut mainita meille muille.

Vierailija
14/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 16:53"]

No, et sitten sanonut että kunhan säästät mullekin vähän. Oma mokasi, hölmö :) Eiks se ole kiva et maistui!

[/quote]

Pitääkö erikseen mainita? Itse ei kenenkään tarvitse korvien väliään käyttää? On kyllä ollut nälkäistä porukkaa jos neljästään kokonaisen piirakan ovat syöneet, oikeita ahmatteja.

Vierailija
15/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 17:50"]

Minä, koska poika oli itse vieraat itselleen kutsunut ja unohtanut mainita meille muille.

[/quote]

Silti annoit luvan tarjota.

Vierailija
16/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 16:59"]

no jos eivät olisi kiittäneet tai edes maistaneet, olisit nyt täällä huutamassa kuinka kiittämättömiä ovat kun olet "uhrautunut" tekemään edes piirakan, voih ja voih ja voih.

[/quote]

Mä en tehnyt piirakkaa vieraille, en edes tiennyt heidän tulostaan.

t.ap

Vierailija
17/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 17:00"]

[/quote]

[/quote]

mikä tässä nyt suurin ongelmasi oikein on ap, mie en ymmärrä

Vierailija
18/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 17:10"]

törkeitä nuo poikapuolet. jos olisi ollut sun oma poikasi, niin olisi visusti pitänyt huolen siitä, että piirakkaa ei vain syödä.

[/quote]

Mitäs se tähän vaíkuttaa onko se poikapuoli vai ei? Ihan samalla tavalla tuo olisi hamrittanut jos omat lapset olisivat mummoineen koko piirakan vetässeet.

t.ap

Vierailija
19/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni syö kaiken mitä eteen laitetaan? Menettekö te kylään ja ajattelette että kaikki pitää syödä kerralla pois mitä on tarjolle laitettu? No, pitää seuraavalla kerralla palasella kaikki valmiiksi kun näemmä ei osata itse käyttää päätään ja leikata piirakasta vaikka puolikasta pöytään ja säästää loppu muille perheenjäsenille. Mutta onhan se hyvä että maistui...huh

t.ap

Vierailija
20/77 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 16:59"]

[/quote]

Mä en tehnyt piirakkaa vieraille, en edes tiennyt heidän tulostaan.

t.ap

[/quote]

voi tarjota mummille, tämän miehelle ja kälylle jos nämä käyvät kauppareissuni aikana kylässä

olenkohan minä jotenkin nyt tyhmä kun en tajua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi