Onko Karen loukkaava termi?
Karen = Nainen, joka urputtaa aivan kaikesta. Vaati saada puhua johtajalle. Boomer ja rumat hiukset.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, miehet käyttävät tuota hiljentämään kenet tahansa naisen joka on heidän kanssaan eri mieltä. Kauas on tultu siitä termin alkuperäisestä käyttötarkoituksesta.
Ei. Vaan mustat käyttävät sitä USA:ssa rasistisena loukkaavana nimityksenä valkoisille naisille. Mustat siellä ovat ihan mielettömän rasistisia. Ja aivan avoimesti.
Byäähh. Olen valkoinen nainen, kaikesta etuoikeutetuin ihminen ikinä, mutta minua kohtaan ollaan rasisteja. Hahahahahah. Valkoisia kohtaan ei voi olla rasisti. Meillä ei ole valtaa ja etuoikeuksia siihen. Joten mitä jos palat helvetissä.
Kyllä esim. Nick Cannon on ihan rehellinen rasisti. Puhui paskaa juutalaisista ja sanoi, että valkoihoiset ovat vähäisempiä kuin mustat ja että valkoihoiset ovat lähempänä eläintä kuin ihmistä. Aika pirun rasistista settiä.
Youtube on hauskoja Karen videoita täynnä. Useimmissa videoissa Karen on hieman boomereita nuorempi. Sellainen 50v nainen joka kadehtii 25v naisia koska ne vie kaikki miehet.
On olemassa myös miespuolisia Kareneita. Niille on useita eri nimityksiä, mm. Karenman.
Erityisen realistinen Karen parodiavideo:
Se, että mustat haukkuu valkoisia ei ole rasismia, koska te itse olette kaikki rasistisia kusipäitä märän koirantukkanne kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Se, että mustat haukkuu valkoisia ei ole rasismia, koska te itse olette kaikki rasistisia kusipäitä märän koirantukkanne kanssa :D
Aina yhtä hauskaa lukea teinien höpsöjä sepustuksia. Luulevat reppanat olevansa niin nokkelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä ja rasistinen tapa yrittää häiriköidä ihmisiä. Rasistisin perustein.
Kuinka monta kertaa pitää toistaa? Valkoisia kohtaan ei voi olla rasistinen.
Kyllä voi olla. Se on aivan sama, miten monta kertaa Rasmuksessa toistelette tätä mantraa, mutta laki on laki. Suomen AINOA, toistan, AINOA rasistinen murha on kohdistunut valkoihoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Youtube on hauskoja Karen videoita täynnä. Useimmissa videoissa Karen on hieman boomereita nuorempi. Sellainen 50v nainen joka kadehtii 25v naisia koska ne vie kaikki miehet.
On olemassa myös miespuolisia Kareneita. Niille on useita eri nimityksiä, mm. Karenman.
Erityisen realistinen Karen parodiavideo:
Tämä oli aivan loistava!
Kommenttiosiosta:
"That Karen was jealous of that black girl, she's pretty, a natural girl, and was so talented."
https://edition.cnn.com/2017/01/05/us/chicago-facebook-live-beating/ind…
Neljä mustaa nuorta sieppasi kehitysvammaisen valkoihoisen pojan ja kiduttivat tätä kuvaten samalla videota livenä facebookiin. Yksi pojista huutaa kesken kidutuksen: "F*ck white people!"
Ei yhtään rasistista?
Tuo ei ole rasismia, koska systeemi sortaa mustia.