Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana, matala Hb ja maha ei kestä mitään rautaa :(

Vierailija
21.08.2013 |

Mitä tässä enää voi tehdä? Tabletteja ei maha kestä, eikä näköjään nestemäistäkään, ja Hb oli viimeksi 106 (tableteitten syönnistä huolimatta). Olo on todella voimaton, väsynyt, välillä ihan henkeä ahdistaa (olen myös astmaatikko, mutta tämä ahdistus mielestäni liittyy matalaan Hb:hen). synnytys lähestyy ja pitäisi tankata rautavarastoja jo senkin takia. Eilen aloitin nestemäisen raudan ja n. 3h raudan ottamisen jälkeen maha meni kertaheitolla sekaisin. Voih ja huoh!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viikolla 38+2 ja hemogoobiini nyt 96. Joka raskaudessa laskenut.  En syytä sitä väsymyksestä, raskaus väsyttäisi joka tapauksessa. En voi syödä mitään rautatabletteja mutta nestemäistä marketin floradixiä vai mikä lie se hiivaton vaihtoehto onkaan, niin sitä sietää. Kun sitä voi ottaa päivässä 20 ml niin sen voi ottaa useassa erässä. Itse otan nukkumaan mennessä.  Ongelma on mulla raudan imeytyminen ja kasvisvoittoinen ruokavalio. No näillä mennäänveilä muuta voi. Tosiaan voisi syödä rautapitoisempia ruokia jne mutta mitään paniikkia en aio ottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän