Onko täällä lääkäriä paikalla, borrelioosista kysymys
Kuuluuko erythema migransin lähteä kokonaan lääkekuurin aikana? Onko antibiootit varmasti tepsineet jos vielä haaleasti näkyy?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi lähteä , onko sinulla amoksisilliini kuuri päällä ja miten pitkä se oli?
En ole lääkäri, olen sairaanhoitaja joka söi vuosi sitten amoxin 500mg kolmen viikon kuurin ja kuurin aikana tuli EM ihottumaa lisää.
Mietin itse, että olisi ollut aiheen syödä doksisykliini kuuri.
Sama amoksisilliini. Kolme viikkoa kuuria, mutta vieläkin keskusta näkyy haaleasti. Tapaan kyllä huomenna lääkärin, mutta kiinnostaa ns. toinen mielipide koska lääkäreiden suhtautumisessa tuntuu olevan isoja eroja. Haluaisin varmistua, että pääsen borrelioosista eroon, mutta toivon että pian pääsisi jo lääkkeistäkin eroon, kun niistä tulee sivuvaikutuksia.
Paranitko täysin, vai jäikö sulle jotain jälkijuttuja jos ihottuma ei lähtenyt kuurin aikana?
-ap
Pitäisi lähteä , onko sinulla amoksisilliini kuuri päällä ja miten pitkä se oli?
En ole lääkäri, olen sairaanhoitaja joka söi vuosi sitten amoxin 500mg kolmen viikon kuurin ja kuurin aikana tuli EM ihottumaa lisää.
Mietin itse, että olisi ollut aiheen syödä doksisykliini kuuri.